co na zimę ?

Klor

Astro-maniak
Posty: 100
Rejestracja: 25 cze 2016, 19:33
Auto: J i K
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

co na zimę ?

#211

Nieprzeczytany post autor: Klor »

marwisn pisze:QR_BBPOST Różnica jest. Wczoraj testowałem.
Oczywiście, że jest różnica. W J reagowała przy małych wychyleniach. Mówię o upalaniu po lotnisku a nie kręceniu się na ręcznym wokół śmietnika ;-) Oczywiście szybciej było z włączoną kontrolą stabilności.
marwisn pisze:QR_BBPOST Z kolei na wyłączonym trzeba naprawdę przegiąć, żeby TC zareagowało. A zawsze można wyjąć bezpiecznik . :D
W K jeszcze nie miałem okazji pojeździć w dobrych warunkach. Pamiętaj, że wypięcie bezpiecznika może zmienić rozkład sił hamowania i można się zdziwić.
marwisn pisze:QR_BBPOST BTW. Kolega ma mercedesa zrobionego na 300 KM. Jak mu wczoraj trakcję wyłączył to nie był wstanie jechać prosto. Tył przeganiał przód .
Sprawdzę w sobotę... pojeździmy Mercem trochę mocniejszym niż 300 KM :twisted:

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#212

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Na wypięcie bezpiecznika muszę mieć warunki laboratoryjne (pusty parking pod biedronką). Na codzień wystarczy ograniczenie przyciskiem. Starzeje się chyba ;).

Nie wiem jak to będzie w AK, bo jak podobny manewr zrobiłem w AH to sterownik silnika zwariował. Po paru minutach ostrego kręcenia kółek po parkingu obroty skoczyły na 1500 i nie chciały zejść. Pomogło odpięcie klemy na kilka minut.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Klor

Astro-maniak
Posty: 100
Rejestracja: 25 cze 2016, 19:33
Auto: J i K
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#213

Nieprzeczytany post autor: Klor »

marwisn pisze:QR_BBPOST Na wypięcie bezpiecznika muszę mieć warunki laboratoryjne (pusty parking pod biedronką). Na codzień wystarczy ograniczenie przyciskiem. Starzeje się chyba .
Jakieś duże te parkingi macie pod Biedronką w Poznaniu :-> Sugerowałbym jednak Bednary albo Tor Poznań mimo wszystko :-P
marwisn pisze:QR_BBPOST Nie wiem jak to będzie w AK, bo jak podobny manewr zrobiłem w AH to sterownik silnika zwariował. Po paru minutach ostrego kręcenia kółek po parkingu obroty skoczyły na 1500 i nie chciały zejść. Pomogło odpięcie klemy na kilka minut.
Nie jeździłem AH. Za to w Xsarze VTS konieczna była czarna izolacja bo kontrolka od hamulca strasznie wkurzała na desce :mrgreen:

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#214

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

ach, rajdowcy
przyjedźcie do Płocka, mamy tor do driftingu, pokażecie co potraficie Wy i Wasze maszyny :)

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#215

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Wszystko jest dla ludzi Krzysiek. Byle z głową.

Z tą biedronką taka przenośnia. Polecam parking pod M1 w Poznaniu. Hektary asfaltu...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Klor

Astro-maniak
Posty: 100
Rejestracja: 25 cze 2016, 19:33
Auto: J i K
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#216

Nieprzeczytany post autor: Klor »

KaMYk pisze:QR_BBPOST ach, rajdowcy
To było dawno i nieprawda.
KaMYk pisze:QR_BBPOST przyjedźcie do Płocka, mamy tor do driftingu
Ten -> [External Link Removed for Guests] ?! :mrgreen:
KaMYk pisze:QR_BBPOST pokażecie co potraficie Wy i Wasze maszyny :)
W Płocku nie jeździłem ale jak zacznie sypać i w ciągu 2-3 dni jesteś w stanie załatwić podobne warunki jak poniżej to się piszę.

[External Link Removed for Guests] (film kręcony z Audi quattro, na nawrocie widać jak go stawia, trochę już wyślizgane było pod koniec dnia, stąd parę razy nie wydało).

Na suchym też się da jak ma się za dużo zapasowych opon :->

[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, 10:00 przez Klor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#217

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Klor pisze:QR_BBPOST Ten -> [External Link Removed for Guests] ?!
Nie, ten:

[External Link Removed for Guests]

Mamy swój płocki team:
[External Link Removed for Guests]
który bierze udział w zawodach Drift Masters GP

Klor

Astro-maniak
Posty: 100
Rejestracja: 25 cze 2016, 19:33
Auto: J i K
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#218

Nieprzeczytany post autor: Klor »

KaMYk pisze:QR_BBPOST Nie, ten:
Możesz wyjaśnić jak ma się ten tor do jeżdżenia po śniegu cywilnym autem?
KaMYk pisze:QR_BBPOST tóry bierze udział w zawodach Drift Masters GP
A jakieś własne osiągnięcia, nawet malutkie? Wiadomo, że łatwiej nazwać kogoś rajdowcem a potem zasłonić się osiągnięciami chłopaków ze swojego miasta :twisted:

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#219

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Klor pisze:QR_BBPOST A jakieś własne osiągnięcia, nawet malutkie?
Wygrałem wyścig, właściwie zawody na czas, bo to były indywidualne jazdy, kończący szkolenie z zaawansowanych technik jazdy. Zawody były przeprowadzone wśród uczestników szkolenia, 14 osób.
Jakiś sukces jest :)
Natomiast na co dzień nie mam zacięcia do wyścigów samochodowych.
Klor pisze:QR_BBPOST Możesz wyjaśnić jak ma się ten tor do jeżdżenia po śniegu cywilnym autem?
a jak ma ten:
Klor pisze:QR_BBPOST Ten -> [External Link Removed for Guests] ?!
Koniec OT, wróćmy do tematu opon zimowych.
Polecam jednak opony asymetryczne w mocniejszych autach, np. Michelin PA4.

Klor

Astro-maniak
Posty: 100
Rejestracja: 25 cze 2016, 19:33
Auto: J i K
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#220

Nieprzeczytany post autor: Klor »

KaMYk pisze:QR_BBPOST Wygrałem wyścig, właściwie zawody na czas, bo to były indywidualne jazdy, kończący szkolenie z zaawansowanych technik jazdy. Zawody były przeprowadzone wśród uczestników szkolenia, 14 osób.
Jakiś sukces jest
Natomiast na co dzień nie mam zacięcia do wyścigów samochodowych.
To pisz o tym a nie o "chłopakach od driftu z dzielni". Dla mnie różnica między parkingiem pod supermarketem a lotniskiem jest jednak wyraźna (jezdzi się jakieś 3 biegi wyżej).

KaMYk pisze:QR_BBPOST a jak ma ten:
No właśnie tak samo :twisted: Trochę różnych obiektów zwiedziłem i nie słyszałem, żeby ktoś upalał zimą w płocku.
KaMYk pisze:QR_BBPOST Polecam jednak opony asymetryczne w mocniejszych autach, np. Michelin PA4.
Na taki warunek jak tam na koniec dnia mieliśmy to ja polecam HKPL albo nalewkę z podobnym bieżnikiem. Ewentualnie kolec.

ODPOWIEDZ