Oczywiście, że jest różnica. W J reagowała przy małych wychyleniach. Mówię o upalaniu po lotnisku a nie kręceniu się na ręcznym wokół śmietnika Oczywiście szybciej było z włączoną kontrolą stabilności.
marwisn pisze:QR_BBPOST Z kolei na wyłączonym trzeba naprawdę przegiąć, żeby TC zareagowało. A zawsze można wyjąć bezpiecznik .
W K jeszcze nie miałem okazji pojeździć w dobrych warunkach. Pamiętaj, że wypięcie bezpiecznika może zmienić rozkład sił hamowania i można się zdziwić.
marwisn pisze:QR_BBPOST BTW. Kolega ma mercedesa zrobionego na 300 KM. Jak mu wczoraj trakcję wyłączył to nie był wstanie jechać prosto. Tył przeganiał przód .
Sprawdzę w sobotę... pojeździmy Mercem trochę mocniejszym niż 300 KM
Na wypięcie bezpiecznika muszę mieć warunki laboratoryjne (pusty parking pod biedronką). Na codzień wystarczy ograniczenie przyciskiem. Starzeje się chyba .
Nie wiem jak to będzie w AK, bo jak podobny manewr zrobiłem w AH to sterownik silnika zwariował. Po paru minutach ostrego kręcenia kółek po parkingu obroty skoczyły na 1500 i nie chciały zejść. Pomogło odpięcie klemy na kilka minut.
marwisn pisze:QR_BBPOST Na wypięcie bezpiecznika muszę mieć warunki laboratoryjne (pusty parking pod biedronką). Na codzień wystarczy ograniczenie przyciskiem. Starzeje się chyba .
Jakieś duże te parkingi macie pod Biedronką w Poznaniu :-> Sugerowałbym jednak Bednary albo Tor Poznań mimo wszystko
marwisn pisze:QR_BBPOST Nie wiem jak to będzie w AK, bo jak podobny manewr zrobiłem w AH to sterownik silnika zwariował. Po paru minutach ostrego kręcenia kółek po parkingu obroty skoczyły na 1500 i nie chciały zejść. Pomogło odpięcie klemy na kilka minut.
Nie jeździłem AH. Za to w Xsarze VTS konieczna była czarna izolacja bo kontrolka od hamulca strasznie wkurzała na desce
KaMYk pisze:QR_BBPOST przyjedźcie do Płocka, mamy tor do driftingu
Ten -> [External Link Removed for Guests] ?!
KaMYk pisze:QR_BBPOST pokażecie co potraficie Wy i Wasze maszyny
W Płocku nie jeździłem ale jak zacznie sypać i w ciągu 2-3 dni jesteś w stanie załatwić podobne warunki jak poniżej to się piszę.
[External Link Removed for Guests] (film kręcony z Audi quattro, na nawrocie widać jak go stawia, trochę już wyślizgane było pod koniec dnia, stąd parę razy nie wydało).
Na suchym też się da jak ma się za dużo zapasowych opon :->
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 12 sty 2017, 10:00 przez Klor, łącznie zmieniany 1 raz.
Klor pisze:QR_BBPOST A jakieś własne osiągnięcia, nawet malutkie?
Wygrałem wyścig, właściwie zawody na czas, bo to były indywidualne jazdy, kończący szkolenie z zaawansowanych technik jazdy. Zawody były przeprowadzone wśród uczestników szkolenia, 14 osób.
Jakiś sukces jest
Natomiast na co dzień nie mam zacięcia do wyścigów samochodowych.
Klor pisze:QR_BBPOST Możesz wyjaśnić jak ma się ten tor do jeżdżenia po śniegu cywilnym autem?
a jak ma ten:
Klor pisze:QR_BBPOST Ten -> [External Link Removed for Guests] ?!
Koniec OT, wróćmy do tematu opon zimowych.
Polecam jednak opony asymetryczne w mocniejszych autach, np. Michelin PA4.
KaMYk pisze:QR_BBPOST Wygrałem wyścig, właściwie zawody na czas, bo to były indywidualne jazdy, kończący szkolenie z zaawansowanych technik jazdy. Zawody były przeprowadzone wśród uczestników szkolenia, 14 osób.
Jakiś sukces jest
Natomiast na co dzień nie mam zacięcia do wyścigów samochodowych.
To pisz o tym a nie o "chłopakach od driftu z dzielni". Dla mnie różnica między parkingiem pod supermarketem a lotniskiem jest jednak wyraźna (jezdzi się jakieś 3 biegi wyżej).