Astra K - 1.4 125KM, 1.4 150KM, 1.6CDTi 136KM - spalania
- komisarzryba
- Posty: 162
- Rejestracja: 25 kwie 2016, 16:59
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT 6T35
- Województwo: łódzkie
Astra K - 1.4 125KM, 1.4 150KM, 1.6CDTi 136KM - spalania
wiem, mam, pokazuje, lecz akurat do stacji na swoim terenie trafie i bez tego ;)
béton brut
- vic
- Posty: 58
- Rejestracja: 14 sty 2016, 14:20
- Imię: Witek
- Auto: ASTRA K
- Silnik: 1.0 XFL
- Województwo: lubelskie
Witam. Dzisiaj wróciłem z trasy Lublin-Radom-Łódź-Sopot-Łódź-Radom-Lublin. ok. 1200 km. Na autostradzie tempomat na 148 km (wg GPS 140) cała reszta trasy również przepisowo. Klima, radio, ładowarka telefonu, 3 osoby + bagaż. Spalanie wg. kompa 6,2 l /100 km. Silnik 1.0 T 105 KM.
Pozdrawiam
Witek
Pozdrawiam
Witek
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 22 cze 2016, 20:17
- Imię: Jacek
- Auto: Astra k ST
- Województwo: małopolskie
A jak tam spalanie wersji 150 konnej czy rzeczywiście pali więcej od 125 konnej. Coś ucichł wątek a już większość powinno mieć dotarte silniki może i spalanie spadło/wzrosło?
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 13:58
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFL
- Województwo: lubelskie
u mnie w wersji 1,4 125 po 10 000 km spalanie spadło (to wg kompa, ale też przy dystrybutorze). Z całkowitego przebiegu komputer pokazuje 6,2 (70% trasa), jadąc 70-80 km/h i nie schodząc poniżej 2000 obrotów komputer pokazuje nawet 4,8 l. Faktycznie, w mieście z klimatyzacją pali około 8 l, w trasie poniżej 6.
ps nie jeżdżę oczywiście jak emeryt, czasem ruszam pierwszy ze świateł (zwłaszcza gdy obok jakieś audi lub golf w tedeiku, wtedy razem z astrą staramy się jak tylko możemy pokazać co potrafimy )
ps nie jeżdżę oczywiście jak emeryt, czasem ruszam pierwszy ze świateł (zwłaszcza gdy obok jakieś audi lub golf w tedeiku, wtedy razem z astrą staramy się jak tylko możemy pokazać co potrafimy )
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 22 cze 2016, 20:17
- Imię: Jacek
- Auto: Astra k ST
- Województwo: małopolskie
U mnie w wersji 1,4 150 po pierwszych 560 km spalanie wyszło około 7,2 gdzie 80 % to trasa reszta miasto. Po zatankowaniu na razie tylko po mieście 20 km z klimą i komp pokazuje już 8,2 . Przypuszczam że spalanie będzie spadać sukcesywnie w miarę docierania.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 sty 2016, 20:16
- Imię: Maciek
- Auto: Astra K HB
- Silnik: B14XFL
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Astra HB 1,4 125KM, jeździłem ostatnio po dolnym śląsku. Głównie drogi krajowe, w tym Kotlina Kłodzka i Góry Stołowe, więc nie był to płaski teren. Jazda zgodnie z przepisami i możliwościami ruchu na drodze. Klimatyzacja, 3 osoby + bagaż. Przejechane ponad 700 km na jednym baku. Średnia prędkość 53 km/h, średnie spalanie wg. komputera 5,7, w rzeczywistości 6,14.
Długodystansowo po przejechaniu ponad 4200 km, w tym dość sporo jeżdżę po mieście, średnia wg komputera 7,1. Rzeczywiste spalanie 7,54.
Długodystansowo po przejechaniu ponad 4200 km, w tym dość sporo jeżdżę po mieście, średnia wg komputera 7,1. Rzeczywiste spalanie 7,54.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Witam , dzisiaj od zatankowania 50 litrów i weszło po trasie kolejne 50 litrów , komputer pokazuje 4,3 a ze spalania wyszło 5,1 .
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 30 mar 2016, 14:42
- Imię: Marek
- Auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: B14XFT
- Województwo: podkarpackie
To ciekawe, bo bak ma wg instrukcji 48 litrów. 2 jeszcze pewnie wejdzie pod korek, ale to oznacza, że jeździsz na "oparach".rafek pisze:QR_BBPOST od zatankowania 50 litrów i weszło po trasie kolejne 50 litrów
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
No dokładnie , na automacie odbije właśnie gdzieś przy 48 , ale jak piana opadnie można spokojnie te dwa litry dolać .
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 28 lip 2016, 15:54
- Auto: Astra K
- Województwo: śląskie
Masz nowe auto, więc problemu aż takiego nie ma, ale ogólnie odradza się jeżdżenie na oparach. W baku paliwa zawsze skrapla się jakaś woda, a woda w paliwie to nic dobrego. Zapowietrzenie układu pompy paliwa też może się źle skończyć. Oczywiście zazwyczaj nic się nie stanie, ale po co sobie samemu tworzyć problemy?