Hak pod uchwyt na rowery
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 lut 2016, 7:52
- Auto: Astra K
- Województwo: podkarpackie
Hak pod uchwyt na rowery
Nie ma haków GM. ASO montuje brink/thule albo Westfalia. W cenach dla idiotów. A marudzić zawsze będą bo jak złapią frajera to zedrą z niego kupę kasy.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Pojawił się hak Westfallia na allegro. Cana mocno atrakcyjna.
[External Link Removed for Guests]
Jedyny problem, że w katalogu Westfalli występuje tylko hak do wersji Tourer...
[External Link Removed for Guests]
Jedyny problem, że w katalogu Westfalli występuje tylko hak do wersji Tourer...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lip 2016, 15:36
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
- Muttley
- Posty: 364
- Rejestracja: 31 sty 2014, 20:20
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
Marcin ja zakładałem w ASO westfalie i nie ma problemu, solidnie i nic nie widać po zdjęciu, generalnie jestem zadowolony.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
A możesz podać koszt tej przyjemności?
Wracając do idei samego wożenia rowerów na haku...
Mam kolegę który uprawia jazdę na rowerze dość intensywnie (10.000km rocznie). Wozi rower na dachu. Na pytanie czemu tak, a nie z tyłu dostałem odpowiedź, która trochę zabiła mi klina.
Miał bagażnik na hak i z niego zrezygnował ponieważ sprawdza się on tylko podczas gdy nie pada. Podczas deszczu cały syf spod kół i auta ląduje na rowerze. Po takiej jeździe rower nadaje się tylko na serwis. Piasek jest w każdym elemencie roweru. Rower musi iść na myjkę. Potem konieczne jest doprowadzenie do ładu całego napędu...
Co prawda za moje cztery rowery mogę kupić jeden jego, ale jest to problem, którego osobiście nie brałem pod uwagę.
Wracając do idei samego wożenia rowerów na haku...
Mam kolegę który uprawia jazdę na rowerze dość intensywnie (10.000km rocznie). Wozi rower na dachu. Na pytanie czemu tak, a nie z tyłu dostałem odpowiedź, która trochę zabiła mi klina.
Miał bagażnik na hak i z niego zrezygnował ponieważ sprawdza się on tylko podczas gdy nie pada. Podczas deszczu cały syf spod kół i auta ląduje na rowerze. Po takiej jeździe rower nadaje się tylko na serwis. Piasek jest w każdym elemencie roweru. Rower musi iść na myjkę. Potem konieczne jest doprowadzenie do ładu całego napędu...
Co prawda za moje cztery rowery mogę kupić jeden jego, ale jest to problem, którego osobiście nie brałem pod uwagę.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 lut 2016, 7:52
- Auto: Astra K
- Województwo: podkarpackie
Marwisn słaby ten argument twojego kolegi albo ma rower z kartonu.
Mnie od bagażnika na dach odpycha mocowanie i możliwe uszkodzenia lakieru, oraz kłopot przy mocowaniu rowerów.
Muttley też jestem ciekaw kosztu za hak z robocizną.
Mnie od bagażnika na dach odpycha mocowanie i możliwe uszkodzenia lakieru, oraz kłopot przy mocowaniu rowerów.
Muttley też jestem ciekaw kosztu za hak z robocizną.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2016, 16:10
- Imię: Miki
- Auto: Astra K Sports Tourer ok sie-wrz'16
- Silnik: B14XFL
- Województwo: Zagranica - UE
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Pewnie by szło. Zapytałem i dostałem odpowiedź. Ma rower za 5.000 więc dba o niego.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Muttley
- Posty: 364
- Rejestracja: 31 sty 2014, 20:20
- Auto: Astra J
- Województwo: śląskie
Koszt to niecałe 2,5tyś. Sam jestem miłośnikiem jazdy na rowerze, rower mam o wartości mniej więcej 6,5tyś na te chwilęi wolę hak. I jak dobrze serwisujesz rower, dobrze go smarujesz to jest to lepsze. Ja lubie pośmigać po błocie i lasach gdzie dużo syfu jest. Sam go czyszczę, smaruję i dbam więc wiem co ile gdzie wymienić smar. Jak mi ten syf ma leciec na dach to ja wolę mieć na haku rower. Taniej jest smarować regularnie rower, niż polerować czy lakierować dach po kamieniach i syfie z roweru. co innego jak ktoś jeździ na szosowym rowerku, to zmienia postać rzeczy. wtedy to tylko opory powietrza.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
To kilka pytań :
- Rozumiem, że cena za hak, montaż i programowanie?
- Jak to się ma do czujników cofania?
- Hak wypinany czy stały?
I na koniec zapodaj fotkę jak wygląda.
- Rozumiem, że cena za hak, montaż i programowanie?
- Jak to się ma do czujników cofania?
- Hak wypinany czy stały?
I na koniec zapodaj fotkę jak wygląda.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]