Das Astra, po 5000 km
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 kwie 2016, 18:52
- Imię: Paweł
- Auto: Astra K elite 1.4 150
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Das Astra, po 5000 km
Takie mnie właśnie refleksje naszły z tego sloganu "drażnij klasę premium" Kurcze i wiecie co to na prawdę działa, na co dzień jeżdżę volvo xc60, na przemian z bmw X3. No i astra strasznie mnie drażni, takie duperele, dziś skończył mi się płyn do spryskiwaczy - oczywiście komputer nie daje informacji, że zaraz się skończy, ok uzupełniamy, otwieramy maskę ... i czemu maska opada??? aaaa nie ma siłowników jest premium tyczka/podpórka. No to nalewamy ... nie za szybko bo wylewa się górą, ciężko dać wężyk za 1 PLN tak aby odpowietrzało się na bieżąco ... no i nie za dużo, parzcież wzrośnie waga, 4l to zdecydowany max. Tematu nieaktualnych map w navi900 i braku AA pominę, znacie wojnę z innych wątków. Skrzypiący pedał sprzęgła, smarowany przez serwis 2 razy, pewnie TTTM. Miało być wygłuszenie maski - niema, drążki WATTA są, ale nie nie w tej wersji - pewnie dlatego że nie mam siłowników maski, i brakuje AA hehe. Fotele mam zwykłe, dupa mi się nie mieści, pewnie jest za gruba, ale w xc i x3 jakoś pasuje. Generalnie serwis - akcja naprawcza z masą i wymiana oleju zajeła 1,5h rozumiem wyrabianie roboczogodzin, ale ja i tak zapłacę tyle ile trzeba, można to było zrobić w 15 minut, był bym tak samo zadowolony. Monitor martwego pola tylko do 140, pewnie u niemiaszków działa do 200, ale u nas polsza, pada deszcz czujniki wariują, świecą kiedy chcą. A propos deszczu, czujnik deszczu i wycieraczki automatyczne - tylko na największej czułości działają w miarę, chociaż do ideału baaardzo daleko. Fajne są światła, wykonanie samego auta też. Ale drogi oplu, nie tędy droga. To chyba tyle jak na 5k km 8 na 10.
- komisarzryba
- Posty: 162
- Rejestracja: 25 kwie 2016, 16:59
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT 6T35
- Województwo: łódzkie
chyba nie sadziles, ze astra będzie konkurować z xc60 czy x3?? "drazni klase wyzsza" to haslo marketingowe majace na celu pokazac, ze astra może mieć w wyposażeniu drobiazgi, których do tej pory nie było w tej klasie. chyba nie wziales tego hasla na poważnie.
béton brut
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Astra była, jest i zawsze będzie autem jednej klasy i nie ma co porównywać aut z klasy wyżej do Astry.
A po drugie piszesz,ze nie miescisz się w fotelu - to gdzie miales oczy jak kupowałeś samochód, nie widziałeś tego ? Żale możesz mieć do siebie bo to wszystko co piszesz to można było zobaczyć przed kupnem. A więc widziały gały co brały...
Chyba, że ty tak jak mówi mój znajomy
Przed ślubem było super a po ślubie mi się otworzyły oczy a mojej starej gęba...
A po drugie piszesz,ze nie miescisz się w fotelu - to gdzie miales oczy jak kupowałeś samochód, nie widziałeś tego ? Żale możesz mieć do siebie bo to wszystko co piszesz to można było zobaczyć przed kupnem. A więc widziały gały co brały...
Chyba, że ty tak jak mówi mój znajomy
Przed ślubem było super a po ślubie mi się otworzyły oczy a mojej starej gęba...
[External Link Removed for Guests]
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Hahaha... Porównanie do XC60
Jak kolega wyżej napisał - to nie ta liga, po prostu są rzeczy których nie było do tej pory w klasie KOMPAKTÓW, nie aut z wyższej półki. Nieaktualne mapy i horrendalne ceny aktualizacji fabrycznych nawigacji, to chyba bolączka WSZYSTKICH marek. Kupić Astrę za 80 tys. (zgaduję) i narzekać, że nie ma tego co auto, którego ceny zaczynają się od pewnie 140-150 tys.
Jak kolega wyżej napisał - to nie ta liga, po prostu są rzeczy których nie było do tej pory w klasie KOMPAKTÓW, nie aut z wyższej półki. Nieaktualne mapy i horrendalne ceny aktualizacji fabrycznych nawigacji, to chyba bolączka WSZYSTKICH marek. Kupić Astrę za 80 tys. (zgaduję) i narzekać, że nie ma tego co auto, którego ceny zaczynają się od pewnie 140-150 tys.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Trochę koledze racji oddać muszę. Kupując Opla nie spodziewamy się jakości klasy premium, ale poprostu solidnej konstrukcji.
Skrzypiący pedał, trzeszczące boczki i kokpit, brak wygłuszenia i lifta pod maską to nie są "cuda na kiju" tylko drobne potknięcia, które psują obraz całości.
Jest wiele tańszych aut, które nie mają takich problemów. Osobiście wolałbym porządny montaż w miejsce "kosmicznych technologii".
Skrzypiący pedał, trzeszczące boczki i kokpit, brak wygłuszenia i lifta pod maską to nie są "cuda na kiju" tylko drobne potknięcia, które psują obraz całości.
Jest wiele tańszych aut, które nie mają takich problemów. Osobiście wolałbym porządny montaż w miejsce "kosmicznych technologii".
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 mar 2016, 15:18
- Imię: mirek
- Auto: astra k
- Województwo: łódzkie
Gdzie atri porównuje astre do innych aut? Napisał tylko, że jeździ volvo i bmw. Z tymi spryskiwaczami to wiocha szczególnie, że poprzednie astry miały takie czujniki (taki mi się zdaje)
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 kwie 2016, 18:52
- Imię: Paweł
- Auto: Astra K elite 1.4 150
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Absolutnie nie porównuje tylko śmieję się trochę z hasła reklamowego, pewnie że widziały gały co brały, ale są takie duperele które nie powinny mieć miejsca. To auto kosztuje 100k, to nie jest kompakt fiat tipo za 50k. Moj post to takie luźne przemyślenia, generalnie z astry jestem bardzo zadowolony, ale są niuanse, czarę goryczy przelewa brak obiecywanego Android Auto - niby drobiazg a teraz trzeba zapłacić za to ponad 700 dodatkowych PLN, jak robię serwis volvo - zawsze w cenie jest aktualizacja softu wszelakiego + mycie i sprzątanie auta, a koszt serwisu to ok 800 - 1000 pln, więc niewiele więcej niż serwis opla. Volvo i bmw daje markowy olej, a tu nawet nie wiemy kto jest producentem jakiegoś zalecanego szuwaksu. No i na koniec nie bierzcie tego za bardzo do siebie - Astra to fajna fura
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Nowa Astra jest trochę jak wypasiony smartfon. Kupujemy go bo ma 8 rdzeni, aparat 50 MP, i tysiąc innych mnie lub bardziej potrzebnych funkcji, a po czasie stwierdzamy, że zamiast tych wodotryskow mógłby wytrzymać dłużej na baterii .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- pablosik1985
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2016, 14:18
- Imię: Paweł
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT
- Województwo: śląskie
Android Auto i tak wszędzie w kółko. Mam Navi 900 i Android Auto też (nie na wszystkimi modelach telefonów działa lub połowicznie). Jedź do serwisu zaktualizuj system (od 2 do 5h zarezerwuj sobie czasu, a kod potrzebny do aktualizacji Opel wysyła do 16h Niemiec dłużej nie pracuje) i po sprawie.