Docieranie
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Docieranie
Ale oczywiste jest że dobrze było by robić to kilka tys km , tylko że ja mając auto nowe pojadę na niemiecki autoban i nie polecę 190 mimo że auto może ?? Jeśli by chyba nie można było to przy takim skomputeryzowaniu producent wprowadził by blokadę że powiedzmy przez pierwsze 5 tys auto może jechać na max 70 % możliwości . Jeśli tego nie ma to w zasadzie masz gotowy produkt , w katalogu ma to i tamto i korzystasz . Sam na razie oszczędzam ale pytanie ile tak trzeba
Nie wiem co chciałeś napisać...rafek pisze:QR_BBPOST Ale oczywiste jest że dobrze było by robić to kilka tys km , tylko że ja mając auto nowe pojadę na niemiecki autoban i nie polecę 190 mimo że auto może ??
Tylko po co? Trzeba wykonać kolejne mapy do silników, dodatkowe oprogramowanie do ich przełączania, poinformować o tym klientów, obslużyć ileśtam kwestii prawnych, handlowych i jeszcze na końcu pozwolić klientom wyłączyć opcje o ile podpiszą cyrograf. Dodajmy jeszcze, że producentowi nie zależy aby jego auto jeździło w nieskończoność.rafek pisze:QR_BBPOST Jeśli by chyba nie można było to przy takim skomputeryzowaniu producent wprowadził by blokadę że powiedzmy przez pierwsze 5 tys auto może jechać na max 70 % możliwości
No i nikt Ci nie broni. Kupiłeś auto i albo je szanujesz i liczysz, że przejedziesz nim 300 tysięcy km. Druga opcja jest prostsza - bierzesz na 3 lata w leasing. Depczesz od początku ile wlezie i po 3 latach się pozbywasz. Problemy wynikające z niewłaściwego docierania są problemami gwaranta lub następnych użytkowników.rafek pisze:QR_BBPOST Jeśli tego nie ma to w zasadzie masz gotowy produkt , w katalogu ma to i tamto i korzystasz . Sam na razie oszczędzam ale pytanie ile tak trzeba
P.S. W instrukcji do nowego Porsche każą docierać. Wnioski proponuję wyciągnąć samemu.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Kolego spokojnie , temperatura chyba spowodowała że nieco za mocno sobie wziąłeś temat do siebie . Może jestem zupełnym laikiem w tym temacie i dostałem na 18 samochód o tatusia i się dopytuje . Nie każdy jest ekspertem czytając co piszesz i wie wszystko na temat motoryzacji .
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lip 2016, 15:36
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
A ja gdzieś czytałem że jest taka blokada na dobieranie i nie pojedzie się szybciej. Info niesprawdzone.
Jestem opanowany jak terytorium Iraku. Ciśnienie podnosi mi mało składny bełkot. Brak wiedzy w konkretnym temacie jest zupełnie normalny. Po to są fora aby się tą wiedzą i przemyśleniami dzielić.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 22 cze 2016, 20:17
- Imię: Jacek
- Auto: Astra k ST
- Województwo: małopolskie
Ja po zakupie zaraz zrobiłem test na autostradzie i ponad 200 bez problemu poszła, wić blokady na prędkość ni ma.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 14 gru 2015, 13:53
- Imię: Dominik
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.4
- Województwo: opolskie
Docierajcie tak jak pracownicy salonów demówki
Pełna P...... na zimnym silniku przy -10 , ale potem i tak się klienci o nie zabijają
Pełna P...... na zimnym silniku przy -10 , ale potem i tak się klienci o nie zabijają
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Co się szczypać , wczoraj sport załączone , wiało w plecy sakramencko i poleciała bez załączonej klimy 215 , więcej nie ma szans by poszło
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
O widzisz , dzięki za info . Ale te 215 już strach tym lecieć . Uczucie jak by miało się auto unieść .