Przedłużenie gwarancji
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 21 lis 2015, 18:47
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT 6T35
- Województwo: Zagranica - UE
Przedłużenie gwarancji
Blah, nie popatrzyłem dobrze i kupiłem icar3 bluetooth, a ten działa tylko z androidami :/ Dla iOSowych urządzeń tylko wifi (lub jakieś dedykowane wynalazki na BT low energy bodaj).
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lut 2017, 0:21
- Imię: Piotr
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
Nie zapomnijcie tylko ze kazdorazowe wpiecie sie po obd2 czyms innym jak serwisowy komputer diagnostyczny jest zaczytywane i zachowane w logach. Wszystkie testy , odczytywanie bledow lub/ i ewentualna kasacja po OBD2/EOBD/JOBD/CAN zostaje zaszyfrowana w logach na stale(co ciekawe nawet testy z hamowania samochodu sa widoczne w logach- mam na mysli testy na hamowni). To takie male zabezpieczenie przed nowa moda na wies -tjuning polegajacy na motazu magicznych puszek dajacych pierdyliard kuniow a realnie po prostu podleajacyh paliwo i ewentualnie psujacych turbine i cala reszte .Tak wiec takie podlaczenie sie nie fabrycznym modulem diagnostycznym moze byc np podstawa do odrzucenia roszczenia wynikajacego z umowy gwarancyjnej ,a juz na pewno bedzie podstawa skasowanie samodzielnie bledow. Kazdy komputer diagnostyczny w serwisie, przynajmniej w teorii ma wlasne konto , haslo i login i po podlaczeniu sa sprawdzane sumy kontrolne obu urzadzen i w przypadku zgodnosci take dzialnie nie jest zapisywane. Cos na zasadzie aktywnego klucza typu Smile lub Abloy . Generalnie jak ktos nie lubi problemow z gwarancja to szczerze odradzam nawet samodzielne odlaczanie w samochodzie akumulatora :D. Co zrobic Polska to czasem dziki kraj i jak cos mozna podwazyc to czesto sie podwaza
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 21:38 przez piotrekt1976, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Coś na uzasadnienie tych rewelacji? Jakieś źródło w necie?
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Poprzednie auto podpinałem wiele razy (łącznie z wymianą i programowaniem modułów).
Przez cztery lata serwisu w ASO nigdy nie miałem problemów.
A "magiczną puszkę" się wpina pod ECU,a nie OBD.
Przez cztery lata serwisu w ASO nigdy nie miałem problemów.
A "magiczną puszkę" się wpina pod ECU,a nie OBD.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2017, 0:30 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lut 2017, 0:21
- Imię: Piotr
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
Ze na przyklad serwisy opla ktore wczesniej mialy po cichu magiczne skrzynki, tak samo jak renault i VV nagle przestaly w ogole sie tym zajmowac i nie chca o tym slyszec? mimo ze to byl calkiem przyzwoity kawalek chleba ?Misza pisze:QR_BBPOST Coś na uzasadnienie tych rewelacji? Jakieś źródło w necie?
Odnosze wrazenie ze po prostu producenci podeszli powazniej do tematu bo to zaden problem na te chwile i spokojnie kazde odstepstwo od normy jakim jest wpiecie boxa mozna wychwycic i wrzucic do logow ? Serio to bardzo bym sie zdziwil jakby tego producenci nei robili , a co do podpinania sie , to wszystko jest Ok poki nie padnie ci np silnik i ktos nie zacznie mocno grzebac i sprawdzac czemu padl.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 23:06 przez piotrekt1976, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Proszę, podaj jakieś źródło, bo zaintrygowałeś mnie tym tematem. Staram się śledzić różne nowinki i ciekawostki ale o czymś takim nie słyszałem. Co nie znaczy, że tak nie jest
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Czyli tak się Tobie wydaje, a nie stwierdzasz fakt...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Kasowanie bledow w sterowniku silnika nawet ELM327 jest rejestrowane, ale tylko data i jaki byl przy tym przebieg. Tyle mowi norma OBD2
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
A napisałem coś innego?marwisn pisze:QR_BBPOST Czyli tak się Tobie wydaje, a nie stwierdzasz fakt...
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru