Spalony akumulator
Spalony akumulator
Sytuacja przedstawia sie nastepujaco: mialem do przejechania sredniej dlugosci trase (ok 120km). Po wyjezdzie przez chwile czulem jakas spalenizne, ale po chwili wszystko bylo ok. Po ok 100km, gdy zatrzymalem sie na swiatlach, spod maski zobaczylem siwy dym. Gdy zatrzymalem sie na stacji i otworzylem maske, okazalo sie ze akumulator wyplul juz troche plynu i lecial z niego dym. Znajomy sprawdzil napiecie na zaciskach i okazalo sie ze jest za duze ladowanie (cytuje jego slowa:).
Mial ktos cos podobnego? Jaka moze byc przyczyna?
Mial ktos cos podobnego? Jaka moze byc przyczyna?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 sty 2008, 16:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Austria
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Myslalem zeby taki wskaznik( pamietam ze mialem cos takiego od jakiegos auta-chyba duzy fiat- na strychu) niewielki tak aby nie byl za duzy no i wyskalowac bo co pol volta. Nie musi byc super idelnie dokladny. Chodzi tylko o wynik orietacyjny zeby wiedzic co sie dzieje. Taka moja koncepcja. Mozna tez elektroniczny wsadzic ale jakos mi nie pasuje. No i ja chcialem taki wielkosci cos 3 na 1 cm.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Gdzieś czytałem że koleś zrobił sobie woltomierz gdzie wartość pokazywał TID, a za niskie / za wysokie napięcie sygnalizował dźwiękiem. Całkiem fajne rozwiązanie bo nie trzeba kombinować z umieszczeniem.
Tylko to był jeden z bajerów jakie wsadził do TIDa więc w sumie przerobił go na mały komputer :]
Tylko to był jeden z bajerów jakie wsadził do TIDa więc w sumie przerobił go na mały komputer :]
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.