kilka usterek

rulez

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 04 maja 2008, 14:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

kilka usterek

#1

Nieprzeczytany post autor: rulez »

Witam,

niedawno zakupiłem Astrę 2 z 1998 r z prostym silnikiem 1,6. Wracałem nią 900 km do domu i wszystko wydawał się spoko. Ale po zrobieniu następnego tyś zaczęły objawiać się dziwne rzeczy:

1. Przy ok 4tyś obr./min. (troszkę poniżej) pada mi wspomaganie kierownicy i aby wróciło wystarczy wyłączyć motor i odpalić ponownie. Czy to wada pompy wspomagania?
2. Przy lekko ponad 4tyś obr./min. wyłącza się deska rozdzielcza włącznie z zegarami, a świeci tylko wyświetlacz kilometrów. Po ok 5 sekundach włącza się ponownie, ale obroty silnika pozostają dość wysoko. (Sprawdzałem na postoju, ale dzieje się tak też w czasie jazdy).
3. Przy włączonej klimatyzacji jest głośniej w aucie proporcjonalnie do obrotów silnika.

Proszę o wskazówki. Z góry dziękuję.
Adam

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Moze poszedl regulator napiecia na altku bo cos mi sie wydaje ze juz napiecie rosnie powyzej dopuszczalnego i szaleje deska.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Usunięty użytkownik 3235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Ad.1: Może to być wina pompy, a płyn/olej od wspomagania masz?

Ad.2: Zmierz napięcie przy obrotach na biegu jałowym i a potem dodaj gazu w okolice 4k rpm i wtedy będzie coś wiadomo, ja obstawiam regulator napięcia.

Ad.3: Może to być wina łożyska od sprężarki klimatyzacji... :roll:

Zablokowany