Witam,
niedawno zakupiłem Astrę 2 z 1998 r z prostym silnikiem 1,6. Wracałem nią 900 km do domu i wszystko wydawał się spoko. Ale po zrobieniu następnego tyś zaczęły objawiać się dziwne rzeczy:
1. Przy ok 4tyś obr./min. (troszkę poniżej) pada mi wspomaganie kierownicy i aby wróciło wystarczy wyłączyć motor i odpalić ponownie. Czy to wada pompy wspomagania?
2. Przy lekko ponad 4tyś obr./min. wyłącza się deska rozdzielcza włącznie z zegarami, a świeci tylko wyświetlacz kilometrów. Po ok 5 sekundach włącza się ponownie, ale obroty silnika pozostają dość wysoko. (Sprawdzałem na postoju, ale dzieje się tak też w czasie jazdy).
3. Przy włączonej klimatyzacji jest głośniej w aucie proporcjonalnie do obrotów silnika.
Proszę o wskazówki. Z góry dziękuję.
Adam
kilka usterek
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 maja 2008, 14:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: