Chłopaki pomożecie z Hondą ?? Centralny zamek !!
Chłopaki pomożecie z Hondą ?? Centralny zamek !!
Witam.
Pomóżcie ... mam problem z centralnym w Hance znajomego.. Sobie przy Asi dałem radę bez problemu.. a tu schody...
Mam centralny zamek w Hani zamekany kluczykiem. Kupiłem centralkę centralnego wraz z pilotami. Wszytsko podłączone oprócz przewodów zamknij i otwórz. Centralka jest sterowana masą - sygnał 1s.
Rozebrałem drzwi kierowcy i widzę, że mam do wymiany jeszcze jeden siłownik. Zwracam się do Was z pomocą o instalację. W drzwiach są 2 kable podłączone do zamka drzwiowego oraz 3 kable idące do siłownika.
Do czego są te dwa kable idące do zamka ? Jaka mają funkcję ?? W przewodach do sterownika jeden to masa a dwa pozostałe sterują zamkami pozostałych drzwi. Dotykając kilka razy tych przewodów ( dosłownie muskając ) za którymś razem zamek zamknie i otworzy. Natomist podając 1 sekundowy sygnał masy z centralki zamka z pilotem siłowniki nie działają. Dlaczego ?Może centralka jest niewłaściwa... no ale w końcu niby nadaje się do hondy i jest sterowana impulsami masy. sprawdzałem działa....
Czy ten model hondy posiada gdzieś sterownik zamka centralnego czy wszystko jest podłączone bez centralki sterowane zamkiem z drzwi kierowcy ? Jeśli istenieje centralka proszę napiszcie gdzie. W które przewody i gdzie się znajdujące najlepiej się wpiąc ze sterowaniem z centralki z poliotem ??Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi , schematy itp
Pozdrawiam
kolor czerwony, zarezerwowany jest dla obsługi forum. Czyt. regulamin. KeySee.
Pomóżcie ... mam problem z centralnym w Hance znajomego.. Sobie przy Asi dałem radę bez problemu.. a tu schody...
Mam centralny zamek w Hani zamekany kluczykiem. Kupiłem centralkę centralnego wraz z pilotami. Wszytsko podłączone oprócz przewodów zamknij i otwórz. Centralka jest sterowana masą - sygnał 1s.
Rozebrałem drzwi kierowcy i widzę, że mam do wymiany jeszcze jeden siłownik. Zwracam się do Was z pomocą o instalację. W drzwiach są 2 kable podłączone do zamka drzwiowego oraz 3 kable idące do siłownika.
Do czego są te dwa kable idące do zamka ? Jaka mają funkcję ?? W przewodach do sterownika jeden to masa a dwa pozostałe sterują zamkami pozostałych drzwi. Dotykając kilka razy tych przewodów ( dosłownie muskając ) za którymś razem zamek zamknie i otworzy. Natomist podając 1 sekundowy sygnał masy z centralki zamka z pilotem siłowniki nie działają. Dlaczego ?Może centralka jest niewłaściwa... no ale w końcu niby nadaje się do hondy i jest sterowana impulsami masy. sprawdzałem działa....
Czy ten model hondy posiada gdzieś sterownik zamka centralnego czy wszystko jest podłączone bez centralki sterowane zamkiem z drzwi kierowcy ? Jeśli istenieje centralka proszę napiszcie gdzie. W które przewody i gdzie się znajdujące najlepiej się wpiąc ze sterowaniem z centralki z poliotem ??Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi , schematy itp
Pozdrawiam
kolor czerwony, zarezerwowany jest dla obsługi forum. Czyt. regulamin. KeySee.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, 14:39 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
zajrzyj na forum hondy tam napewno bedą lepiej wiedzieć niż my ale łopatologicznie rzecz ujmując jak sterownie jest minusem to bierzesz sobie jakis kabelek dajesz go do masy na drugim koncu zamocuj sobie igłe i przekłuwaj kable które ida w wiozce do drzwi jednoczesnie właczaj i wyłaczaj centralnego na tym na którym pojawi sie masa wraz z załączeniem zamka to bedzisz mial otwieranie tak samo z zamykaniem
pozdro....
pozdro....
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 maja 2008, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Postaram się jaśniej.
Auto ma oryginalnie zamontowany centralny na kluczyk.
Musze zamontowac tam centralkę z pilotem.
Podłączyłem już tą centralkę pod zasilanie, syrenkę , kierunkowskazy pozostaje włączyć się w zamekanie / otwieranie drzwi. Z centralki wychodzą 2 przewody - na jednym pojawia się 1 sekundowy sygnał masy gdy z pilota chcę zamknąc auto a na drugim taki sam jednosekundowy sygnal masy gdy z pilota chce otworzyc auto. Tylko nie wiem gdzie je podłączyć w aucie...
Na chłopski rozum wszytsko sterowane jest z drzwi kierowcy - tam tez probowałem.
Znalazłem 2 przewody w instalacji z ktorych jeden jak dostanie masę to zameka zamki, a drugi jak dostanie masę to otwiera...
No i niby wszytsko jasne ale....
Aby zamki sie otworzyly czy zamknęły muszę kilka razy musnąc je masą.. nie za kazdym razem to działa... jeśli podam na te przewody impulsy 1 sekundowe masy z centralki nic nie dziala... wiec musze sie gdzies indziej wpiąc zeby to dzialalo.. o ile w ogole bedzie.. i tu moje pytanie.. dlaczego tak jest i gdzie sie wpiac
Auto ma oryginalnie zamontowany centralny na kluczyk.
Musze zamontowac tam centralkę z pilotem.
Podłączyłem już tą centralkę pod zasilanie, syrenkę , kierunkowskazy pozostaje włączyć się w zamekanie / otwieranie drzwi. Z centralki wychodzą 2 przewody - na jednym pojawia się 1 sekundowy sygnał masy gdy z pilota chcę zamknąc auto a na drugim taki sam jednosekundowy sygnal masy gdy z pilota chce otworzyc auto. Tylko nie wiem gdzie je podłączyć w aucie...
Na chłopski rozum wszytsko sterowane jest z drzwi kierowcy - tam tez probowałem.
Znalazłem 2 przewody w instalacji z ktorych jeden jak dostanie masę to zameka zamki, a drugi jak dostanie masę to otwiera...
No i niby wszytsko jasne ale....
Aby zamki sie otworzyly czy zamknęły muszę kilka razy musnąc je masą.. nie za kazdym razem to działa... jeśli podam na te przewody impulsy 1 sekundowe masy z centralki nic nie dziala... wiec musze sie gdzies indziej wpiąc zeby to dzialalo.. o ile w ogole bedzie.. i tu moje pytanie.. dlaczego tak jest i gdzie sie wpiac
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 06 maja 2008, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
zobacz w instrukcji czy nie mozesz wydluzyc sygnalu masy w semej centralce. Czasami bywa tak ze zamki potrzebuja dluzszego sygnalu do otwarcia/zamkniecia, czesciej bywa tak z domykaniem szyb.. ale... z japonczami bywa roznie :p obecnie posiadam astre i lancera.. i wiem ze japonce roznia sie od rasowych niemcow
jesli to nic nie pomoze zobacz czy na pewno centralny jest sterowany minusem.. moze przez przypadek robisz zwarcie... ew. sciagnij lewy prog i "przelec" wszystkie przewody z wiazki.
jesli to nic nie pomoze zobacz czy na pewno centralny jest sterowany minusem.. moze przez przypadek robisz zwarcie... ew. sciagnij lewy prog i "przelec" wszystkie przewody z wiazki.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
w hondach raczej bylo sterowanie masą jak piszesz ze znalazłes te przewody i podałes na nie mase i sie zamykało i otwierało to będą własnie te przewody ja bym jeszcze sprawdził centralke czy dobrze podlaczona[tzn czy napewno podłaczyłes sterowanie masą a nie +]
i czy na pewno z centralki wychodzi sygnał masy a na koniec bym sprawdził połaczenia bo jeżeli skrecałes kable to mogą slabo stykać i sygnal nie dochodzi sam mialem taki przypadek dopiero po dobrym skreceniu zaczeło działać a poźniej zlutować
pozdro....
i czy na pewno z centralki wychodzi sygnał masy a na koniec bym sprawdził połaczenia bo jeżeli skrecałes kable to mogą slabo stykać i sygnal nie dochodzi sam mialem taki przypadek dopiero po dobrym skreceniu zaczeło działać a poźniej zlutować
pozdro....