Chłopaki pomożecie z Hondą ?? Centralny zamek !!

Gość

Chłopaki pomożecie z Hondą ?? Centralny zamek !!

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam.
Pomóżcie ... mam problem z centralnym w Hance znajomego.. Sobie przy Asi dałem radę bez problemu.. a tu schody...

Mam centralny zamek w Hani zamekany kluczykiem. Kupiłem centralkę centralnego wraz z pilotami. Wszytsko podłączone oprócz przewodów zamknij i otwórz. Centralka jest sterowana masą - sygnał 1s.
Rozebrałem drzwi kierowcy i widzę, że mam do wymiany jeszcze jeden siłownik. Zwracam się do Was z pomocą o instalację. W drzwiach są 2 kable podłączone do zamka drzwiowego oraz 3 kable idące do siłownika.
Do czego są te dwa kable idące do zamka ? Jaka mają funkcję ?? W przewodach do sterownika jeden to masa a dwa pozostałe sterują zamkami pozostałych drzwi. Dotykając kilka razy tych przewodów ( dosłownie muskając ) za którymś razem zamek zamknie i otworzy. Natomist podając 1 sekundowy sygnał masy z centralki zamka z pilotem siłowniki nie działają. Dlaczego ?Może centralka jest niewłaściwa... no ale w końcu niby nadaje się do hondy i jest sterowana impulsami masy. sprawdzałem działa....
Czy ten model hondy posiada gdzieś sterownik zamka centralnego czy wszystko jest podłączone bez centralki sterowane zamkiem z drzwi kierowcy ? Jeśli istenieje centralka proszę napiszcie gdzie. W które przewody i gdzie się znajdujące najlepiej się wpiąc ze sterowaniem z centralki z poliotem ??Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi , schematy itp
Pozdrawiam

kolor czerwony, zarezerwowany jest dla obsługi forum. Czyt. regulamin. KeySee.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, 14:39 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Masz jakis schemat do tego?
tego, co jest kupione?

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Mam.
To co kupione już podłączone tylko jeszcze przewód otwierania i przewód zamekania drzwi podłączyc. Na schemacie jest napisane zeby podłączyc pod przewód otwierania drzwi i zamekania drzwi.. ale gdzie one są ... ;/;/;/

PawełTM

Astro-maniak
Posty: 232
Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
Imię: Paweł
Auto: Astra F
Silnik: X16SZ
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: PawełTM »

zajrzyj na forum hondy tam napewno bedą lepiej wiedzieć niż my ale łopatologicznie rzecz ujmując jak sterownie jest minusem to bierzesz sobie jakis kabelek dajesz go do masy na drugim koncu zamocuj sobie igłe i przekłuwaj kable które ida w wiozce do drzwi jednoczesnie właczaj i wyłaczaj centralnego na tym na którym pojawi sie masa wraz z załączeniem zamka to bedzisz mial otwieranie tak samo z zamykaniem

pozdro....

Gość

#5

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Kurcze nie o to biega... mam te przewody w wiazce w drzwiach... i masą reagują ale nie zawsze.. za 3 - 4 razem dopiero... a masa z centralki alarmowej wcale nie reagują

semiwro

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 06 maja 2008, 23:32
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: semiwro »

napisz mi w czym rzecz od a do z !! pomoge
pzdr

Gość

#7

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Postaram się jaśniej.
Auto ma oryginalnie zamontowany centralny na kluczyk.
Musze zamontowac tam centralkę z pilotem.
Podłączyłem już tą centralkę pod zasilanie, syrenkę , kierunkowskazy pozostaje włączyć się w zamekanie / otwieranie drzwi. Z centralki wychodzą 2 przewody - na jednym pojawia się 1 sekundowy sygnał masy gdy z pilota chcę zamknąc auto a na drugim taki sam jednosekundowy sygnal masy gdy z pilota chce otworzyc auto. Tylko nie wiem gdzie je podłączyć w aucie...
Na chłopski rozum wszytsko sterowane jest z drzwi kierowcy - tam tez probowałem.
Znalazłem 2 przewody w instalacji z ktorych jeden jak dostanie masę to zameka zamki, a drugi jak dostanie masę to otwiera...
No i niby wszytsko jasne ale....
Aby zamki sie otworzyly czy zamknęły muszę kilka razy musnąc je masą.. nie za kazdym razem to działa... jeśli podam na te przewody impulsy 1 sekundowe masy z centralki nic nie dziala... wiec musze sie gdzies indziej wpiąc zeby to dzialalo.. o ile w ogole bedzie.. i tu moje pytanie.. dlaczego tak jest i gdzie sie wpiac

semiwro

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 06 maja 2008, 23:32
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: semiwro »

zobacz w instrukcji czy nie mozesz wydluzyc sygnalu masy w semej centralce. Czasami bywa tak ze zamki potrzebuja dluzszego sygnalu do otwarcia/zamkniecia, czesciej bywa tak z domykaniem szyb.. ale... z japonczami bywa roznie :p obecnie posiadam astre i lancera.. i wiem ze japonce roznia sie od rasowych niemcow :)

jesli to nic nie pomoze zobacz czy na pewno centralny jest sterowany minusem.. moze przez przypadek robisz zwarcie... ew. sciagnij lewy prog i "przelec" wszystkie przewody z wiazki.

PawełTM

Astro-maniak
Posty: 232
Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
Imię: Paweł
Auto: Astra F
Silnik: X16SZ
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: PawełTM »

w hondach raczej bylo sterowanie masą jak piszesz ze znalazłes te przewody i podałes na nie mase i sie zamykało i otwierało to będą własnie te przewody ja bym jeszcze sprawdził centralke czy dobrze podlaczona[tzn czy napewno podłaczyłes sterowanie masą a nie +]
i czy na pewno z centralki wychodzi sygnał masy a na koniec bym sprawdził połaczenia bo jeżeli skrecałes kable to mogą slabo stykać i sygnal nie dochodzi sam mialem taki przypadek dopiero po dobrym skreceniu zaczeło działać a poźniej zlutować


pozdro....

Gość

#10

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Wszytsko o czym piszesz PawelTm zostalo bankowo sprawdzone a opcji wydluzenia lub skrocenia sygnalu nie ma.... Probowalem juz tego znaleźć.. dziwi mnie fakt ze zamekanie zamka z kluczyka dziala za kazdym razem a podając mase na te przewody tylko niekiedy łapie...

Zablokowany