Astra G Zielona wtyczka za popielniczką
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Astra G Zielona wtyczka za popielniczką
Witam,
Wymieniając dziś żarówkę od zapalniczki samochodowej, w oczy rzuciła mi się zielona wtyczka przypięta do innych kabli.
Zdjęcie:
[External Link Removed for Guests]
Podejrzewam, że jest do od kontroli trakcji, bo wtyczka ładnie pasuje do mocowania między podgrzewaniem foteli. Z tym że nie mam przełącznika od trakcji, ani nawet otworu
Z tego co wiem, to kontrola trakcji używa czujników ABS (?), więc może ktoś wie, co jeszcze jest potrzebne do kontroli trakcji? Jakiś moduł itp.?
Wymieniając dziś żarówkę od zapalniczki samochodowej, w oczy rzuciła mi się zielona wtyczka przypięta do innych kabli.
Zdjęcie:
[External Link Removed for Guests]
Podejrzewam, że jest do od kontroli trakcji, bo wtyczka ładnie pasuje do mocowania między podgrzewaniem foteli. Z tym że nie mam przełącznika od trakcji, ani nawet otworu
Z tego co wiem, to kontrola trakcji używa czujników ABS (?), więc może ktoś wie, co jeszcze jest potrzebne do kontroli trakcji? Jakiś moduł itp.?
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
1. jak się wymienia żarówke od zapalniczki ??
2. Ja za schowkiem miałem kabel wychodzący z filtra kabinowego niepodłączony do niczego zakończony czerwona wtyczką - ze środka konsoli wychodziła taka sama wtyczka też czerwona nie podłączona natomiast zwarta. dzisiaj to podłączyłem ale nic się nie stało. Co to było ??
jak coś to dodam fotki bo schowka jeszcze nie zakręciłem.
2. Ja za schowkiem miałem kabel wychodzący z filtra kabinowego niepodłączony do niczego zakończony czerwona wtyczką - ze środka konsoli wychodziła taka sama wtyczka też czerwona nie podłączona natomiast zwarta. dzisiaj to podłączyłem ale nic się nie stało. Co to było ??
jak coś to dodam fotki bo schowka jeszcze nie zakręciłem.
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
W sumie masz trochę racji Lepsza byłaby stabilizacja toru jazdywesoł pisze:Tempomat powienienes miec bo zeby okablowania nie bylo to sie jeszcze nie spotkalem w 2.0. Co do TC to ja sie dziwie bo wszyscy chca odwrotnie bo po co sobie pogarszac osiagi auta no i bedzie troszke kosztowac. Lepiej sobie odpuść.
Co do wtyczki od tempomatu, to autentycznie nic tam nie ma :/ Rozebrałem nawet dolną osłonę i nic nie znalazłem. Jaki kolor miałby być tej wtyczki? Czy po rozebraniu powinien być od razu widoczny? Czy trzeba go gdzieś głębiej poszukać?
Myślałem, że jak mam trochę lepsze wyposażenie, niż standardowa Astra, to instalacja od tempomatu tym bardziej powinna być..
Aha, i jeszcze ktoś pisał kiedyś o jakimś wycinaniu trójkąta w tej osłonie górnej. Z kolei u mnie jest jakiś trójkąt wycięty, chociaż nie wiem po co.
1. Wyciągasz ten panel pod popielniczką, potem przy otwarciu popielniczki odkręcasz dwie śrubki i wyciągasz całość. Najlepiej włożyć rękę od spodu. Żarówka od zapalniczki jest od tyłu, między zapalniczką a popielniczką.Bartolo pisze:1. jak się wymienia żarówke od zapalniczki ??
2. Ja za schowkiem miałem kabel wychodzący z filtra kabinowego niepodłączony do niczego zakończony czerwona wtyczką - ze środka konsoli wychodziła taka sama wtyczka też czerwona nie podłączona natomiast zwarta. dzisiaj to podłączyłem ale nic się nie stało. Co to było ??
jak coś to dodam fotki bo schowka jeszcze nie zakręciłem.
2. Może to od zmieniarki? Nie pamiętam jaki ja mam tam kabel, ale za schowkiem, to nic innego mi się nie kojarzy.