Astra G Zielona wtyczka za popielniczką

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Astra G Zielona wtyczka za popielniczką

#1

Nieprzeczytany post autor: Struna »

Witam,

Wymieniając dziś żarówkę od zapalniczki samochodowej, w oczy rzuciła mi się zielona wtyczka przypięta do innych kabli.

Zdjęcie:
[External Link Removed for Guests]

Podejrzewam, że jest do od kontroli trakcji, bo wtyczka ładnie pasuje do mocowania między podgrzewaniem foteli. Z tym że nie mam przełącznika od trakcji, ani nawet otworu ;)

Z tego co wiem, to kontrola trakcji używa czujników ABS (?), więc może ktoś wie, co jeszcze jest potrzebne do kontroli trakcji? Jakiś moduł itp.?
Obrazek

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

inny modul abs czyli nic nie zrobisz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#3

Nieprzeczytany post autor: Struna »

Ale jeśli inny moduł ABS, czyli wystarczyłoby podmienić ten moduł? Czy z modułem idzie pompa itp.? Coś bym dodał do wyposażenia, bo się okazało, że tempomatu się nie uda, bo nie mam wolnej wtyczki :( Ale patrzę, że i z trakcją chyba nie będzie tak łatwo :D
Obrazek

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Tempomat powienienes miec bo zeby okablowania nie bylo to sie jeszcze nie spotkalem w 2.0. Co do TC to ja sie dziwie bo wszyscy chca odwrotnie bo po co sobie pogarszac osiagi auta no i bedzie troszke kosztowac. Lepiej sobie odpuść.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Usunięty użytkownik 1683

#5

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

1. jak się wymienia żarówke od zapalniczki ??
2. Ja za schowkiem miałem kabel wychodzący z filtra kabinowego niepodłączony do niczego zakończony czerwona wtyczką - ze środka konsoli wychodziła taka sama wtyczka też czerwona nie podłączona natomiast zwarta. dzisiaj to podłączyłem ale nic się nie stało. Co to było ??
jak coś to dodam fotki bo schowka jeszcze nie zakręciłem.

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#6

Nieprzeczytany post autor: Struna »

wesoł pisze:Tempomat powienienes miec bo zeby okablowania nie bylo to sie jeszcze nie spotkalem w 2.0. Co do TC to ja sie dziwie bo wszyscy chca odwrotnie bo po co sobie pogarszac osiagi auta no i bedzie troszke kosztowac. Lepiej sobie odpuść.
W sumie masz trochę racji ;) Lepsza byłaby stabilizacja toru jazdy :D

Co do wtyczki od tempomatu, to autentycznie nic tam nie ma :/ Rozebrałem nawet dolną osłonę i nic nie znalazłem. Jaki kolor miałby być tej wtyczki? Czy po rozebraniu powinien być od razu widoczny? Czy trzeba go gdzieś głębiej poszukać?
Myślałem, że jak mam trochę lepsze wyposażenie, niż standardowa Astra, to instalacja od tempomatu tym bardziej powinna być..

Aha, i jeszcze ktoś pisał kiedyś o jakimś wycinaniu trójkąta w tej osłonie górnej. Z kolei u mnie jest jakiś trójkąt wycięty, chociaż nie wiem po co.

Bartolo pisze:1. jak się wymienia żarówke od zapalniczki ??
2. Ja za schowkiem miałem kabel wychodzący z filtra kabinowego niepodłączony do niczego zakończony czerwona wtyczką - ze środka konsoli wychodziła taka sama wtyczka też czerwona nie podłączona natomiast zwarta. dzisiaj to podłączyłem ale nic się nie stało. Co to było ??
jak coś to dodam fotki bo schowka jeszcze nie zakręciłem.
1. Wyciągasz ten panel pod popielniczką, potem przy otwarciu popielniczki odkręcasz dwie śrubki i wyciągasz całość. Najlepiej włożyć rękę od spodu. Żarówka od zapalniczki jest od tyłu, między zapalniczką a popielniczką.
2. Może to od zmieniarki? Nie pamiętam jaki ja mam tam kabel, ale za schowkiem, to nic innego mi się nie kojarzy.
Obrazek

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#7

Nieprzeczytany post autor: Struna »

Hmm wydaje mi się, że nie widziałem tam żadnej izolacji, a do manetki szedł tylko jeden szary kabel. Ale jutro sprawdzę jeszcze raz ;)
Obrazek

Usunięty użytkownik 1683

#8

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

raczej nie zmieniarka bo to wychodzi dokładnie z środka obudowy filtra. jedyny kabel :/ No nie wiem co to jest

Zablokowany