NAWIEW WEWNĘTRZNY CIĄGLE PRACUJE SILNICZEK OTWIERAJĄCYNAWIEW

Gość

#11

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Silniczek pracuje cały czas bo obraca się w tulejce od klapki(prawdopodobnie jest pęknięta). Aby to naprawić należy wymontować klapkę i zamontować ją odwrotnie. Miałem ten sam problem. Niestety nie mam fotek.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

helmucik pisze:Silniczek pracuje cały czas bo obraca się w tulejce od klapki(prawdopodobnie jest pęknięta). Aby to naprawić należy wymontować klapkę i zamontować ją odwrotnie. Miałem ten sam problem. Niestety nie mam fotek.
Jesli dobrze zrozumialem twoja wypowiedz to musze dodac ze tak ma to chyba byc. Bynajmniej tak jest umnie- znaczy ie silniczek kreci sie caly czas i mozna powiedziec ze tak sobie tyka i a klapka sie lekko rusza.

Gość

#13

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ma się obracać od jednego krańca do drugiego i zatrzymywać pod wpływem oporu klapki. Jeśli się obraca cały czas to oznacza że wyrobiona lub pęknięta jest końcówka tulejki od klapki z kturą wspułpracuje silniczek. Druga końcówka jest taka sama więc można ją odwrucić.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

helmucik pisze:Ma się obracać od jednego krańca do drugiego i zatrzymywać pod wpływem oporu klapki. Jeśli się obraca cały czas to oznacza że wyrobiona lub pęknięta jest końcówka tulejki od klapki z kturą wspułpracuje silniczek. Druga końcówka jest taka sama więc można ją odwrucić.
Po czym to stwierdziles skoro silniczek nie ma zadnych wylacznikow i po przekreceniu kluczyka w stacyjce dostaje prad. Przelaczanie na guziku obiegu powoduje odwrocenie tylko polaryzacji. Chcilaes zeby silnik sie zatrymal i byl na zwarciu? Nie przesadzaj troche z ta technologia to tylko opel.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Ja tego nie wymyśliłem. Konstrukcja tego mechanizmu wskazuje że ma się nie obracać. Szkoda że nie mam fotek. Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli!

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

to sie jeszcze raz dobrze przygladnij calemu ustrojstwu i sie zastanow jak to ma naprawde dzialac.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Dream_Hunter

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 26 kwie 2009, 21:26
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Dream_Hunter »

Poradzil ktos sobie z tym silniczkiem ? Mam ten sam problem , zauwazylem ze silniczek otwierajacy nawiew (wew./zew.) pracuje caly czas i ze tulejka z nim wspolpracujaca jest peknieta. Zastanawiam sie czy to pekniecie jest spowodowane tym ze silniczek nie zatrzymuje sie po domknieciu klapki czy jest tego inna przyczyna. Pekniecie nie problem skleic , pytanie tylko czy jest sens skoro silniczek sie nie zatrzymuje i jak klapka sie domknie to zablokuje silniczek i go spali. Powiedziano mi ze jest to silniczek krokowy ktory obraca sie o zadana przez sterownik liczbe obrotow i to pewnie on jest uszkodzony tylko gdzie go szykac?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Ja swoje wiem bo sprawdzalem i nie mialem zadnego ustrojstwa co by odlaczalo silniczek od napiecia. Nie cpeknietego tez nie mialem. Tak to umnie pracowalo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Dream_Hunter

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 26 kwie 2009, 21:26
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: Dream_Hunter »

Jesli ktos nadal poszukuje rozwiazania innego niz odlaczenie wtyczki ,polecam link [External Link Removed for Guests] Sposob w jaki poradzil sobie master22221 , czyli zamontowanie wylacznikow krancowych pomogl w moim przypadku. [External Link Removed for Guests]

Zablokowany