NAWIEW WEWNĘTRZNY CIĄGLE PRACUJE SILNICZEK OTWIERAJĄCYNAWIEW
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jesli dobrze zrozumialem twoja wypowiedz to musze dodac ze tak ma to chyba byc. Bynajmniej tak jest umnie- znaczy ie silniczek kreci sie caly czas i mozna powiedziec ze tak sobie tyka i a klapka sie lekko rusza.helmucik pisze:Silniczek pracuje cały czas bo obraca się w tulejce od klapki(prawdopodobnie jest pęknięta). Aby to naprawić należy wymontować klapkę i zamontować ją odwrotnie. Miałem ten sam problem. Niestety nie mam fotek.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Po czym to stwierdziles skoro silniczek nie ma zadnych wylacznikow i po przekreceniu kluczyka w stacyjce dostaje prad. Przelaczanie na guziku obiegu powoduje odwrocenie tylko polaryzacji. Chcilaes zeby silnik sie zatrymal i byl na zwarciu? Nie przesadzaj troche z ta technologia to tylko opel.helmucik pisze:Ma się obracać od jednego krańca do drugiego i zatrzymywać pod wpływem oporu klapki. Jeśli się obraca cały czas to oznacza że wyrobiona lub pęknięta jest końcówka tulejki od klapki z kturą wspułpracuje silniczek. Druga końcówka jest taka sama więc można ją odwrucić.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Dream_Hunter
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 21:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Poradzil ktos sobie z tym silniczkiem ? Mam ten sam problem , zauwazylem ze silniczek otwierajacy nawiew (wew./zew.) pracuje caly czas i ze tulejka z nim wspolpracujaca jest peknieta. Zastanawiam sie czy to pekniecie jest spowodowane tym ze silniczek nie zatrzymuje sie po domknieciu klapki czy jest tego inna przyczyna. Pekniecie nie problem skleic , pytanie tylko czy jest sens skoro silniczek sie nie zatrzymuje i jak klapka sie domknie to zablokuje silniczek i go spali. Powiedziano mi ze jest to silniczek krokowy ktory obraca sie o zadana przez sterownik liczbe obrotow i to pewnie on jest uszkodzony tylko gdzie go szykac?
- Dream_Hunter
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 21:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt: