problem z TIDem
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
problem z TIDem
mam taki problem.zmienialem podswietlenie w TIDzie i przy 1 podejsciu poszedl dymek, aczkolwiek wszystko pozniej swiecilo ok. teraz juz po poprawce zamontowalem i jest cos takiego: jesli nie ma kluczyka w stacyjce lub jest nie przekrecony TID swieci sie lekko caly czas, natomiast jak przekrece do zaplonu TID gasnie w seryjnym podswietleniu jest na odwrot .czy ktos ma pomysl co to moze byc ? obawiam sie czy to nie rozladuje mi akumulatora.
S0 OPEL
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 01 lip 2008, 13:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nasielsk
- Kontakt:
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 01 lip 2008, 13:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nasielsk
- Kontakt:
a diody na ile volt? i czy mialy rezystor? bo pod TIDa podchodzi 12V a na diode chya potrzeba 3 V? jesli dobrze pamietam.
A wkladales z powrotem orginalne zarowki od TID'a ? aby sprawdzic czy wszystko ok?
I sprawdz czy czasem niemasz przyciemnionego podswietlenia deski rozdzielczej (pokretlo obok wlacznika swiatel dziennych).
A wkladales z powrotem orginalne zarowki od TID'a ? aby sprawdzic czy wszystko ok?
I sprawdz czy czasem niemasz przyciemnionego podswietlenia deski rozdzielczej (pokretlo obok wlacznika swiatel dziennych).
Pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 01 lip 2008, 13:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nasielsk
- Kontakt:
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
wiec tak. dalem w miejsce zarowek 2 diody rozpraszajace z odpowiednimi rezystorami.po zalozeniu do auta i krotkim uzytkowaniu spalil sie opornik z tylu ten 10- omowy. i teraz TID nie swieci w ogole. czy ktos wie z jakiego powodu? diody czy moze naruszylem lut tego opornika ,nie bylo obiegu i sie grzal ? da sie to naprawic i jak sprawdzic co sie zepsulo? pomozcie prosze .... z gory dziekuje .
S0 OPEL
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 10 lip 2008, 18:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
10 Ω ?? :k
Matko bosko ...
A prawo ohma znasz ? Dioda pobiera okolo 20 mA. Zalezy jeszcze jaka, ale taka typowa
wlasnie taki prad potrzebuje do pelnego swiecenie.
Jesli w samochodzie masz 12 V instalacje ...
Musisz podlaczyc 1 KΩ. No powiedzmy 800 Ω, ale nie mniej bo bedziesz co jakis czas
wymieniac diode albo rezystor. Mozna zwiekszyc moc rezystora, ale wtedy na bank ucierpi
zawsze dioda.
Matko bosko ...
A prawo ohma znasz ? Dioda pobiera okolo 20 mA. Zalezy jeszcze jaka, ale taka typowa
wlasnie taki prad potrzebuje do pelnego swiecenie.
Jesli w samochodzie masz 12 V instalacje ...
Musisz podlaczyc 1 KΩ. No powiedzmy 800 Ω, ale nie mniej bo bedziesz co jakis czas
wymieniac diode albo rezystor. Mozna zwiekszyc moc rezystora, ale wtedy na bank ucierpi
zawsze dioda.
- ROBERT....
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 paź 2008, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: TRYŃCZA
- Kontakt:
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: