XENONY - niby Hit z Allegro!!!
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
XENONY - niby Hit z Allegro!!!
Proszę Was o pomoc. Zakupiłem niedawno na allegro zestaw przetwornic z żarnikami H7 do swojej asterki [External Link Removed for Guests]
Zamontowałem i tu zaczęly się problemy. Po pierwsze nie za każdym razem po włączeniu świateł zapalają się oba, nieraz muszę wyłączyć i powtórnie właczyc żeby włączyły sie oba a nie raz tę czynnośc muszę powtórzyć i trzeci raz. Po drugie naczytałem się że takie właśnie zestawy mają negatywny wpływ na CB radio, czy to prawda? Proszę podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i napiszcie czy te problemy przy włączaniu można jakoś rozwiązać?
Zamontowałem i tu zaczęly się problemy. Po pierwsze nie za każdym razem po włączeniu świateł zapalają się oba, nieraz muszę wyłączyć i powtórnie właczyc żeby włączyły sie oba a nie raz tę czynnośc muszę powtórzyć i trzeci raz. Po drugie naczytałem się że takie właśnie zestawy mają negatywny wpływ na CB radio, czy to prawda? Proszę podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i napiszcie czy te problemy przy włączaniu można jakoś rozwiązać?
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 sie 2008, 12:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
Siema!
Otóż mam identyczny problem. Dodam, że zakupiłem taki zestaw mojemu tacie do Zafiry i dokladnie od tego samego goscia z poznania. Po zamontowaniu kompletu wystąpił ten sam problem :/
Niekiedy po wlaczeniu, wystarczy lekko dotknac wlacznika światel (tego kołeczka) i swiatelko sie wlaczy, czasem sie nie wlaczaja obie - ale stawiamy ze to wina wlacznika zespolonego
Sprawa druga to CB RAdio. Sprzedajacy zapewnial ze niemial zadnych skarg na wadliwe dzialanie CB. Okazalo sie ze gdy wlaczamy swiatla - CB zaczyna strasznie trzeszczec na normalnych ustawieniach. Trzeba mu zmniejszyc bardzo mocno czulosc ale wtedy cb odbiera tylko z okolicy 50m. Rozmawialem w tej sprawie ze sprzedajacym i powtorzyl to co mowil. Powiedzial ze przyczyn moze byc wiele, m.in. magnetyczna antena
Dodam ze cb mam podlaczone na stale pod zasilanie radia, wiec byc moze to trzeszczenie pojawia sie poprzez zbyt duze napiecie jakie powoduje przetwornica. Elektryk probowal bawic sie z filtrami i tez to nie zdalo egzaminu. Natomiast gdy podlaczylismy CB kolegi pod zapalniczke, to trzaski nie wystepowaly, w tym tygodniu postaram sie wszystko obadac jeszcze raz, a moje efekty tu napisze
Otóż mam identyczny problem. Dodam, że zakupiłem taki zestaw mojemu tacie do Zafiry i dokladnie od tego samego goscia z poznania. Po zamontowaniu kompletu wystąpił ten sam problem :/
Niekiedy po wlaczeniu, wystarczy lekko dotknac wlacznika światel (tego kołeczka) i swiatelko sie wlaczy, czasem sie nie wlaczaja obie - ale stawiamy ze to wina wlacznika zespolonego
Sprawa druga to CB RAdio. Sprzedajacy zapewnial ze niemial zadnych skarg na wadliwe dzialanie CB. Okazalo sie ze gdy wlaczamy swiatla - CB zaczyna strasznie trzeszczec na normalnych ustawieniach. Trzeba mu zmniejszyc bardzo mocno czulosc ale wtedy cb odbiera tylko z okolicy 50m. Rozmawialem w tej sprawie ze sprzedajacym i powtorzyl to co mowil. Powiedzial ze przyczyn moze byc wiele, m.in. magnetyczna antena
Dodam ze cb mam podlaczone na stale pod zasilanie radia, wiec byc moze to trzeszczenie pojawia sie poprzez zbyt duze napiecie jakie powoduje przetwornica. Elektryk probowal bawic sie z filtrami i tez to nie zdalo egzaminu. Natomiast gdy podlaczylismy CB kolegi pod zapalniczke, to trzaski nie wystepowaly, w tym tygodniu postaram sie wszystko obadac jeszcze raz, a moje efekty tu napisze
(F) CZARNE
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 sie 2008, 12:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jarocin
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
to można sprubować puścić to przez przekaźniki - wtedy na jedną i drugą lampę będzie szedł "równy prąd" a włącznik świateł będzie uruchamiał przekaźniki tylko.
[External Link Removed for Guests] - tu masz manual jak to zrobić, co prawda tyczy się astry f ale w g będzie wyglądać to identycznie.
Światła ksenonowe na rozruch zużywają więcej prądu niż zwykła żarówka no i może po prostu jak to idzie przez przełącznik i te cienkie kabelki to jedna przetwornica weźmie więcej prądu a drugiej już zabraknie na rozruch i się nie włączy - taka jest moja koncepcja
[External Link Removed for Guests] - tu masz manual jak to zrobić, co prawda tyczy się astry f ale w g będzie wyglądać to identycznie.
Światła ksenonowe na rozruch zużywają więcej prądu niż zwykła żarówka no i może po prostu jak to idzie przez przełącznik i te cienkie kabelki to jedna przetwornica weźmie więcej prądu a drugiej już zabraknie na rozruch i się nie włączy - taka jest moja koncepcja
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
podałem link tam jest wszystko opisane
musisz przerobić oryginalną instalację. Przecinasz plus idący do żarówki i wpinasz w niego przekaźnik + do tego puszczasz dodatkowy plus z akumulatora.
to ma działać tak. starym plusem od włącznika sterujesz przekaźnikiem (załącza/rozwiera) a nowy plus idzie z akumulatora do żarówki przez przekaźnik. W tym przypadku przekaźnik robi za włącznik/wyłącznik. Działa to tak: WŁączasz światła -> prąd idzie starym plusem to przekaźnika który zamyka obwód i przepuszcza prąd z nowego plusa do żarówki
prościej nie potrafię tego wytłumaczyć
musisz przerobić oryginalną instalację. Przecinasz plus idący do żarówki i wpinasz w niego przekaźnik + do tego puszczasz dodatkowy plus z akumulatora.
to ma działać tak. starym plusem od włącznika sterujesz przekaźnikiem (załącza/rozwiera) a nowy plus idzie z akumulatora do żarówki przez przekaźnik. W tym przypadku przekaźnik robi za włącznik/wyłącznik. Działa to tak: WŁączasz światła -> prąd idzie starym plusem to przekaźnika który zamyka obwód i przepuszcza prąd z nowego plusa do żarówki
prościej nie potrafię tego wytłumaczyć
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
przekaźnik świateł - można go kupić w byle jakim motoryzacyjnym albo na szrocie wyjąć z jakiegoś autka które ma instalacje na przekaźnikach. Ważne żeby był na 12V no i miał obciążenie ok 30A. Ale jak pójdziesz do motoryzacyjnego to Ci dadzą co chcesz
ogólnie to musi być przekaźnik załączający czyli taki który po podaniu napięcia zamyka obwód
ogólnie to musi być przekaźnik załączający czyli taki który po podaniu napięcia zamyka obwód