Mid i napis "PROGRAME"
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 13 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Mid i napis "PROGRAME"
Witam,
Dziś odebrałem auto od elektryka, który podłączał mi MIDA, według opisu z AstraKacik.
Po podłączeniu na wyświetlaczu pojawił się napis "PROGRAME", nie pokazuje żadnych danych prócz godziny, daty i temperatury. Radio działa poprawnie.
Niestety przyciski na manetce w ogóle nie reagują jakby nie działały.
Czy ktoś z spotkał się z takim problemem, posiadam Astrę G z silnikiem 1.6 16v rok. 2002.
Zastanawiam się czy to problem z podłączeniem czy może po prostu MID nie jest poprawnie zaprogramowany i czeka mnie wizyta w ASO.
Pzdr
Tomek
[ Dodano: 2008-08-08, 00:16 ]
Przeglądałem forum Astry na stronie niemieckiej ale niestety tego języka nie znam więc może ktoś z Was go zna i przetłumaczy czy i jak udało się rozwiązać ten problem
[External Link Removed for Guests]
Pzdr
Dziś odebrałem auto od elektryka, który podłączał mi MIDA, według opisu z AstraKacik.
Po podłączeniu na wyświetlaczu pojawił się napis "PROGRAME", nie pokazuje żadnych danych prócz godziny, daty i temperatury. Radio działa poprawnie.
Niestety przyciski na manetce w ogóle nie reagują jakby nie działały.
Czy ktoś z spotkał się z takim problemem, posiadam Astrę G z silnikiem 1.6 16v rok. 2002.
Zastanawiam się czy to problem z podłączeniem czy może po prostu MID nie jest poprawnie zaprogramowany i czeka mnie wizyta w ASO.
Pzdr
Tomek
[ Dodano: 2008-08-08, 00:16 ]
Przeglądałem forum Astry na stronie niemieckiej ale niestety tego języka nie znam więc może ktoś z Was go zna i przetłumaczy czy i jak udało się rozwiązać ten problem
[External Link Removed for Guests]
Pzdr
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
ja, das MID muß erst programmiert werden. Ist eine sache von 5 Minuten.
Ich denke aber Radiodaten wird das MID bei dir wohl nicht anzeigen. Das funktioniert nur mit dem CCRT. Aber proggen läßt sich das bestimmt. Das Tech2 spricht das Display direkt an und nicht übers Radio.
nie znam się ale -
tak, to mid musi być wpierw przeprogramowany. To jest 5 minut (?)
Sądze, ale .... coś się nie będzie zgadzać /współpracować. To działa tylko z CCRT. A Ale na pewno jest to program(?).
Za dużo z tego nie zrozumiałem
[ Dodano: 2008-08-08, 18:16 ]
Reasumując - trzeba przeprogramować MIDA - tylko nie będzie pokazywać daty z radia...
Dalej koleś pyta jaki nr programu musi wgrać ,aby był kompatybilny z jego silnikiem...
Ich denke aber Radiodaten wird das MID bei dir wohl nicht anzeigen. Das funktioniert nur mit dem CCRT. Aber proggen läßt sich das bestimmt. Das Tech2 spricht das Display direkt an und nicht übers Radio.
nie znam się ale -
tak, to mid musi być wpierw przeprogramowany. To jest 5 minut (?)
Sądze, ale .... coś się nie będzie zgadzać /współpracować. To działa tylko z CCRT. A Ale na pewno jest to program(?).
Za dużo z tego nie zrozumiałem
[ Dodano: 2008-08-08, 18:16 ]
Reasumując - trzeba przeprogramować MIDA - tylko nie będzie pokazywać daty z radia...
Dalej koleś pyta jaki nr programu musi wgrać ,aby był kompatybilny z jego silnikiem...
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 13 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Witam,
Byłem dziś u gościa z Techem, wgrał mi odpowiednie oprogramowanie i MID zaskoczył ale wygląda na to, że coś jest źle podłączone. Komputer nie pokazuje nic związane z paliwem, wyświetla się literka F, natomiast stoper, prędkość średnia oraz dystans przebyty pokazuje prawidłowo.
Wygląda na to, że źle jest podłączony przewód do ECM albo czujnik poziomu paliwa....
Mam podłączony według schematu:
[External Link Removed for Guests]
Może jakieś pomysły gdzie jest błąd?
Pzdr
Byłem dziś u gościa z Techem, wgrał mi odpowiednie oprogramowanie i MID zaskoczył ale wygląda na to, że coś jest źle podłączone. Komputer nie pokazuje nic związane z paliwem, wyświetla się literka F, natomiast stoper, prędkość średnia oraz dystans przebyty pokazuje prawidłowo.
Wygląda na to, że źle jest podłączony przewód do ECM albo czujnik poziomu paliwa....
Mam podłączony według schematu:
[External Link Removed for Guests]
Może jakieś pomysły gdzie jest błąd?
Pzdr
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Hmmm wydaję mi się ,że.....
Nie obliczy Ci ile przejedziesz na zbiorniku - bo nie dostaje odczytu od ECU ile auto pali...
Więc sprawdź czy przewód co idzie do ECU nie jest uszkodzony(najlepiej miernikiem sprawdzic czy jest przejscie na całym kablu), ew czy jest dobrze podłączony. To jest jedyne co mi przychodzi do głowy...
A to jest oryginalnie, sam podłączyłeś? jak sam to czy to jest połączenie galwaniczne, w kostkę ,na skrętke ?
Nie obliczy Ci ile przejedziesz na zbiorniku - bo nie dostaje odczytu od ECU ile auto pali...
Więc sprawdź czy przewód co idzie do ECU nie jest uszkodzony(najlepiej miernikiem sprawdzic czy jest przejscie na całym kablu), ew czy jest dobrze podłączony. To jest jedyne co mi przychodzi do głowy...
A to jest oryginalnie, sam podłączyłeś? jak sam to czy to jest połączenie galwaniczne, w kostkę ,na skrętke ?
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 13 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 13 cze 2008, 0:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Twierdzi, że zrobił zgodnie z tym schematem....no nic w czwartek mam nadzieję, że już będzie wszystko grało.Bartolo pisze:masz podłączone do dobrego pinu tylko pewnie nie ten kabel zabrał z kompa
Dam znać czy udało sie zlokalizować błąd.
Pzdr
[ Dodano: 2008-08-18, 17:40 ]
Witam ponownie,
Okazało się, że miałem źle podpiete kabelki do ECMu ponieważ źle podałem rodzaj silnika , na chwile obecna mój komputer pokładowy działa w 90% ponieważ nie pokazuje "zasiegu na baku" nadal wyświetla sie literka F (jak rozumiem nadal jest coś źle podłączone). Które kable są za to odpowiedzialne, te które są podpięte do zegarów?
Pzdr