pobór prądu Astra H
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 mar 2008, 17:41
- Imię: Marcin
- Silnik: z14xep
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
pobór prądu Astra H
Jako że ostatnio nie mogłem odpalic autka, zero pradu centralny nawet nie otworzył drzwi. Sprawdziłem pobór pradu po zamknięciu auta z pilota i uzbrojeniu alarmu , wyszło mi że pobiera 0,2A czyli sporawo. Czy to jest normalny pobór w astrze H czy cos jest raczej nie tak? jeśli tak to co może pobierac tyle prądu ??
- wesoł
- Posty: 4901
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Podstawowe pytanie co masz w tym aucie- radio, alarm( jaki). Jak chcesz znalezc zrodlo poboru to miedzy kleme a aku wpinasz amperomierz. Obserwujesz go jak bedziesz wypinal kolejno bezpieczniki. Wtedy sie wszystko wyjasni. Normalnuy pobor pradu to do 0.035A czyli masz grubo ponad norme. Dodam ze japonskie auta maja uplywnosc 17mA czyli 0,017A
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 mar 2008, 17:41
- Imię: Marcin
- Silnik: z14xep
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
W aucie jest fabryczne radio, klimatronic, elektryka,komputer pokladowy,automatyczne wlaczanie swiateł(zapalaja sie same przy kazym odpaleniu auta) alarm zakladany w aso dedykowany do Opli z szyna CAN, automatyczne swiatła oraz komputer tez aktywowane w aso
[ Dodano: 2008-08-20, 20:05 ]
dzisiaj sie wszystko wyjasnilo, podłączyłem raz jeszcze miernik tylko ze teraz poczekałem z odczytaniem pomiarów troche dłużej. Przez 10 minut od zamknięcia auta z pilota autko pobiera dokladnie 230mA, po około 10 minutach pobór wzrasta na około 2 sekundy do 1A po czym przekaznik lub cos podobnego (było slychac takie pyknięcie ze skrzynki bezpieczników) puszcza i pobór pradu spadł do 10mA w porywach 20mA. to samo sie działo w momencie otwarcia auta po wygaszeniu lampek bylo 230mA po dłuższej chwili pyka przekaznik i było 10mA. I nimniejszym ogłaszam wszem i wobec że padł mi akumulator ktory mial zaledwie 6 miesięcy ale od czego jest gwarancja
[ Dodano: 2008-08-20, 20:05 ]
dzisiaj sie wszystko wyjasnilo, podłączyłem raz jeszcze miernik tylko ze teraz poczekałem z odczytaniem pomiarów troche dłużej. Przez 10 minut od zamknięcia auta z pilota autko pobiera dokladnie 230mA, po około 10 minutach pobór wzrasta na około 2 sekundy do 1A po czym przekaznik lub cos podobnego (było slychac takie pyknięcie ze skrzynki bezpieczników) puszcza i pobór pradu spadł do 10mA w porywach 20mA. to samo sie działo w momencie otwarcia auta po wygaszeniu lampek bylo 230mA po dłuższej chwili pyka przekaznik i było 10mA. I nimniejszym ogłaszam wszem i wobec że padł mi akumulator ktory mial zaledwie 6 miesięcy ale od czego jest gwarancja