migający wyświetlacz i światła
- suchyss
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lip 2008, 13:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
migający wyświetlacz i światła
Mam mały problem z ładowaniem. W mojej Asterce H 1,7 tdci po zapaleniu samochodu jak również w czasie jazdy pulsują mi światła i wyświetlacz. Może już ktoś się z tym problemem spotkał. Jak ktoś ma wiedzę co się może dziać to proszę o informację zanim pojadę do elektromechanika bo jak wiecie oni lubią naciągać laików na koszty których można uniknąć.
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 mar 2008, 17:41
- Imię: Marcin
- Silnik: z14xep
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Poczytaj w tematach jest wiele dotyczacych ladowania.
Radze Ci posprawdzac napiecia na aku bez obciazenia i z obciazeniem.
Moze sie rowniez okazac ze masz zła mase co daje taki sam efekt jaki opisałes.
Posprawdzaj połaczenia kabla na altku i rozruszniku a takze na aku przeczysc koncówki tych kabli
Sprawdz ile masz ładowania na samym alternatorze czyli przyłoz kabel z miernika do wyjscia z altka a drugi do masy silnika i nastepnie do masy juz przy akumulatorze, i porownaj wyniki z tymi co mierzyłes.
Jezeli okaze sie ze masz takie same pomiary altku jak i na samym aku to niestety czeka cie regeneracja altka.Radze Ci równiez przeczyscic wszystkie połczenia czyli przewody plusowe papierem sciernym(do altka do rozrusznika i klemy na aku).
Miałem podobny problem kupiłem nowego altka ale dalej nie ładował wieć pusciłem kabel bezposrednio z altka do aku i dalej nic.Okazało sie ze nie ma dobrej masy na silniku wiec ja poprawiłem i jet GIT
Dlatego sprawdz to co ci pisałem wyzej i wtedy bedziesz pewien co masz do wymiany.
Radze Ci posprawdzac napiecia na aku bez obciazenia i z obciazeniem.
Moze sie rowniez okazac ze masz zła mase co daje taki sam efekt jaki opisałes.
Posprawdzaj połaczenia kabla na altku i rozruszniku a takze na aku przeczysc koncówki tych kabli
Sprawdz ile masz ładowania na samym alternatorze czyli przyłoz kabel z miernika do wyjscia z altka a drugi do masy silnika i nastepnie do masy juz przy akumulatorze, i porownaj wyniki z tymi co mierzyłes.
Jezeli okaze sie ze masz takie same pomiary altku jak i na samym aku to niestety czeka cie regeneracja altka.Radze Ci równiez przeczyscic wszystkie połczenia czyli przewody plusowe papierem sciernym(do altka do rozrusznika i klemy na aku).
Miałem podobny problem kupiłem nowego altka ale dalej nie ładował wieć pusciłem kabel bezposrednio z altka do aku i dalej nic.Okazało sie ze nie ma dobrej masy na silniku wiec ja poprawiłem i jet GIT
Dlatego sprawdz to co ci pisałem wyzej i wtedy bedziesz pewien co masz do wymiany.
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 mar 2008, 17:41
- Imię: Marcin
- Silnik: z14xep
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Przyjmuje sie ładowanie na altku 14,4 a na aku od 14,3 do 14,4.(bez obciazenia)
Roznica miedzy altkiem a aku nie powinna byc duza.Jezeli jest duza to moze oznaczac ze warto posprawdzac polaczenia przewodow tak jak pisałem wyzej.
Z obciazeniem jest roznie ale tez nie moze byc małe ja po właczeniu klimy, swiateł długich,radia i wentylatora mam 13,7.
Roznica miedzy altkiem a aku nie powinna byc duza.Jezeli jest duza to moze oznaczac ze warto posprawdzac polaczenia przewodow tak jak pisałem wyzej.
Z obciazeniem jest roznie ale tez nie moze byc małe ja po właczeniu klimy, swiateł długich,radia i wentylatora mam 13,7.