To calkie mormalny objaw jest Panowie. Jak wlaczysz odbiornik to obciazy on alternator. Alternator przez pasek obciazy silnik. Sprawa zamknieta.
Elektryczne wspomaganie, ogrzewanie tylnej szyby zra duuuuzo pradu. To wszystko musi zasilic nie akumulator ale tylko i wylacznie alternator.
Teraz kwestia sterowania obrotow silnika. Albo samoczynnie sterownik powinien podniesc delikatnie obroty, lub przez dodanie gazu sami to zrobimy. Obciazony silnik zawsze bedzie mialnizsze obroty niz nieobciazony przy tej samej dawce paliwa.
Wlacz np 1 bieg i jedz z pewna pradkoscia. Silnik bedzie mial np 1500 obr/min. Nastepnie bez zdejmowania nogi z gazu wcisnij sprzeglo. Silnik zawyje.
Jezeli napiecie ladowania spada wam ponizej 14v (13,8 V) na biegu jalowym pod obciazeniem to nalezy zadbac o to zeby tak sie ni edzialo. Sprawdzic stan polaczen akumulator- alternator- instalacja. Jezeli ni epomoze to sprobowac podkrecic obroty biegu jaloweg ok 100-200 obr/ min zeby pod obciazeniem silnik nie schodzil za nisko z obrotow.
PAPA
włączenie odbiornika elektrycznego spadek obrotów
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
- Imię: Bartek
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 16V
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: