Szalejący wskaźnik paliwa w 1,7 TDS

karola44-81

Astro-maniak
Posty: 291
Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Połaniec
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: karola44-81 »

Jaki to silnik w tej Vectre?? Jezeli benzynka to szukaj cos z elektryka. Jezeli diesel to zaczij od alternatora. Masa w obu przypadkach musi byc obowiazkowo sprawdzona.

Damiano w omedze wlasnie uszkodzila mi sie folia ze sciezkami na liczniko tez po kilkukrotnym wyciaganiu i wkladaniu deski. Kilka szarpniec wodocznie zrobilem i pekla masa od zaroweczek podswietlania deski. Wtedy jak wlaczylem swiatla to wskazniki zacynaly szalec. Obwod od zarowek zamykal sie wlasnie przez wskazniki.

Awatar użytkownika
michlob

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 26 gru 2007, 22:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: opole
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: michlob »

karola44-81 pisze:Jaki to silnik w tej Vectre?? Jezeli benzynka to szukaj cos z elektryka. Jezeli diesel to zaczij od alternatora. Masa w obu przypadkach musi byc obowiazkowo sprawdzona.
Tak to jest benzyna a konkretniej 1,8 8V. Tą mase mam sprawdzić na desce rozdzielczej? Dopowiem jeszcze tylko tyle że jak jade autostradą ze stałą prędkością obrotową to obrotomierz zaczyna się uspokajać, może ma minimalne nie zauważalne odchylenia, drgania

karola44-81

Astro-maniak
Posty: 291
Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Połaniec
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: karola44-81 »

O ile sie nie myle to w benzyniakach uklad elektroniczny w obrotomierzu zlicza ilosc impulsow z cewki zaplonowej w jednostce czasu. Przetwarza to na odpowiednie wskazanie. W Dieslui zasada jest taka sama, ale impulsy zliczane sa na alternatorze.

Obrotomierz jest najpewniej podlaczony 3 przewodami. +12V(+5V po regulatorze napiecia, ale nie wiem dokladnie jak to jest skonstruowane), masa, impulsy.
Jezeli wykluczysz nieprawidlowe zasilanie( +12V, masa) to zostaje jedynie impuls. Zacznij wlasnie od masy. W oplach to zaraza. Przyczyna moze byc blacha jak wlasnie uskodzona na desce.
Rownie dobrze moze byc tez uszkodzone polaczenie na kabelku od impulsow. Niestety sam musisz do tego dojsc. Mozemy jedynie cie naprowadzic od czego zaczac.

Awatar użytkownika
michlob

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 26 gru 2007, 22:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: opole
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: michlob »

karola44-81 pisze: Zacznij wlasnie od masy. W oplach to zaraza. Przyczyna moze byc blacha jak wlasnie uskodzona na desce.
Z tego co wiem deska rpzdzielcza i zegary nigdy nie były demontowane

karola44-81 pisze:Rownie dobrze moze byc tez uszkodzone polaczenie na kabelku od impulsow.
Gdzie go znajdę ?

karola44-81

Astro-maniak
Posty: 291
Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Połaniec
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: karola44-81 »

[External Link Removed for Guests]
np tutaj gadaja na ten temat. na samym dole strony.
Albo tutaj:
[External Link Removed for Guests]
i tu ale o bardziej pod diesla.
[External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-12-01, 10:45 ]
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-12-01, 10:46 ]
[External Link Removed for Guests]

Damiano

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
Imię: Damian
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 dCi 130 km
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sławków
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Damiano »

PANOWIE NIE PISZCIE MI O OBROTOMIERZU CZY O PRĘDKOŚCIOMIERZU BO JAKIŚ KOLES IMIENIEM ".Borek" POZMIENIAŁ MOJ TEMAT!!! NIE WIEM JAKIM PRAWEM ALE OKEJ PEWNIE LUDZIE JAK MAJA WLADZE TO SZALEJA!!

JA PROSZE WAS O POMOC ODNOSNIE WSKAŹNIKA PALIWA!!!! WSZYSTKO INNE JEST OKEJ!!!!!

Awatar użytkownika
michlob

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 26 gru 2007, 22:02
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: opole
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: michlob »

Zaglądałem do tej cewki ale jeszcze nie wiedziałem że to ma być zielony kabelek - zaraz pójde sprawdzić. Wydaje mi się że problem może być w tym że mój zbiorniczek z olejem hydraulicznym jest nie szczelny sączy na cewke :/

[ Dodano: 2008-12-03, 00:11 ]
Nie moge zedytować mojej wcześniejszej wypowiedz :/


Znalazłem ten zielony kabelek i jak wszędzie pisze że są tam 2 kabelki to ja mam 4... wyciągnołem ten zielony kabelek, poprawiłem styki, przeczyściłem specjalistycznymi preparatami i... lipa:/ dopiero po przejechaniu 100km autostradą obrotomierz się uspokoił ale dzień później znowu wariował:/ Będe się musiał jednak wybrać do elektryka ale to dopiero w przerwie świątecznej

Zablokowany