[Astrs G] Problem z pilotem centralnego zamka

Awatar użytkownika
Bartas

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2008, 8:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[Astrs G] Problem z pilotem centralnego zamka

#1

Nieprzeczytany post autor: Bartas »

Witam, przejrzałem wszystkie posty dotyczące tego tematu jednak nie znalazłem odpowiedzi.



Mam problem z pilotem (robi gdzieś zwarcie i rozładowuje baterie, po kilku godzinach przestaje działać).
Mam pytanie czy mogę kupić nowego pilota i czy da się go spokojnie zakodować. :!:

znalazłem niby oryginalne piloty na allegro:


[External Link Removed for Guests]


[External Link Removed for Guests]

proszę o odpowiedź czy ma to prawo działać, po przełożeniu grota i transpondera.


Poprawiłem tytuł
Thomas87
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 1:48 przez Bartas, łącznie zmieniany 1 raz.

lukardsoft

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 lis 2008, 13:04
Imię: Łukasz
Auto: ASTRA G 1998
Silnik: 1,6 8V
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Jarocin

#2

Nieprzeczytany post autor: lukardsoft »

Z tego co mi wiadomo no to po przełożeniu transpondera, imobilizer pozwoli na odpalenike autka, a co do otwierania i zamykania drzwi no to musiałby być chyba kluczyk wgrany do autka. (Chyba ze synchronizacja pomoże)

Awatar użytkownika
Bartas

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2008, 8:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Bartas »

No właśnie nikt chyba za bardzo tego nie wie. Tak byłoby najprościej, zamiast reanimować starego pilot kupić nowy, porządny na npewno długo posłuży.

Awatar użytkownika
moskito2007

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27 lis 2008, 21:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: moskito2007 »

mialem problem z pilotem w kluczyku od centralnego zamka w astrze II G kombi 2003r. generalnie slabo dzialal i z bardzo bliska musialem go otwierac/zamykac az wkoncu zdech calkowicie, rozebralem pilota i wszytsko bylo wporzo bateria si i nic nie uszkodzone, co sie okzalo ze kluczyk jakims cudem sie rozkodowal i wystarczylo wlozyc kluczyk do stacyjki przekrecic aby zalonczyl sie akumulator i otworzyc/zamknac i pilot znowu dziala jak nowy.
POZDRAWIAM
KRIS

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Po pierwsze to jest wszystko opisane na forum o kluczykach do AG. Dwa to kluczyk to pojecie szerokie bo mam y w nim grot , pastylke immo,oraz pilota radiowego. Grot sie dorabia, pastylke sie doprogramowuje do auta, pilota rariowego tez sie doprogramowyje. To co kolega pisal wczesniej ze wlozenie do stacyjki, przekrecenie kluczyka do kontrolek o wcisniecie przycisku na pilocie to aktywacja kluczyka czyli nie doporogramowanie. Doprogramowuje sie pastylke nowa lub uzywana od innego auta do naszego i tak samo pilota radiowego nalezy doporobramowac za pomoca techa 2 w ASO ale tez trzeba miec kody car pass. Innej metody nie ma.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Bartas

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2008, 8:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Bartas »

Witam, udało mi się już zdobyć informacje jak wygląda sprawa z pilotem.
Można go swobodnie dokupić i zsynchronizować, pilot nie ma nic wspólnego z imobi. Jedyny problem jaki istnieje z doborem pilota jest to, że są piloty Delphi i Bosch. Informacje na temat producenta zawarte są na pilocie (spodnia strona), jeżeli są nieczytelne (mój przypadek), można ja znaleźć na module centralnego zamka. Moduł znajduje się po stronie pasażera, pod deską rozdzielczą przy krawędzi drzwi, pod dywanem.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Aż cycki opadaja. wyraznie ze musisz najpierw techem 2 pokazac ECU pilot nowy mozesz zostawic dwa jakie byly albo je wykasowac i nauczyc nowy jeden albo i wiecej albo dolozyc nowy jako trzeci). Max ilosc pilotow to 5 szt. Po programowaniu trzeb awykonac synchronizacje czyli to wlozenie do stacyjki itd. Sam nowy pilot nie da sie zsynchronizowac poprzez wlozenie do stacyjki i klikniecie guzika. Auto go nie rozpozna. To jest wszystko logiczne bo jakby tak bylo to sasiad moglby sobie dorobic pilota stojac z boku np. jak my podgrzewamy swiece i sobie zsynchronizowac. Trzeba miec oprócz techa2 ( takiego z ASO) jeszcze kody "car pass" ktore to umozliwia wejscie w funkcje dolozenia kluczyka.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Bartas

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2008, 8:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Bartas »

Witam, możesz jaśniej wytłumaczyć proces kodowania nowego kluczyka i jego synchronizacji.

Pozdrawiam

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Bartas, jedziesz do ASO z carpass i nic więcej nie musisz wiedzieć.

Awatar użytkownika
Bartas

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03 gru 2008, 8:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: Bartas »

Orientujecie się jaki to jest koszt?

Zablokowany