[Astra F] Amperarz bezpiecznika MAXI w przedziale silnika?

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

[Astra F] Amperarz bezpiecznika MAXI w przedziale silnika?

#1

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

Czy mógły mi ktoś podać jaką powinien mieć wartość bezpiecznik w przedziale silnika - ten odpowiedzialny za zasilanie obwodu oświetlenia wnętrza, radia, zegarka i ogrzewania szyby tylnej.
W mojej Astrze to jest ten bezpiecznik, który jest "najdalej od strony zderzaka", ale w nowszych astrach ten bezpiecznik jest w innym położeniu...

Poprawiłem tytuł
Thomas87
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 1:42 przez bartboro, łącznie zmieniany 1 raz.

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

A jaki kolor ma ten bezpiecznik? Z tych mocniejszych to jasno-zielony ma 30A, a pomarańczowy 40A i ten jest najmocniejszy.

Usunięty użytkownik 1683

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

wg info-tech 60A
obsługuje mniejsze bezpieczniki w przedziale kierowcy.

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

A czy nie powinien to być 80A ? Bo taki miałem, tylko że poprzedni właścicel astry zwatował go i nie wiem czy to jest bezpiecznik o właściwym amperarzu?

lukardsoft

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 lis 2008, 13:04
Imię: Łukasz
Auto: ASTRA G 1998
Silnik: 1,6 8V
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Jarocin

#5

Nieprzeczytany post autor: lukardsoft »

F1 - 60A - zasilanie obwodów oznaczonych jako 30 - przed stacyjką
F2 - 60A - zasilanie sygnałdźwiekowy, centralny zamek, reflektor przeciwmgłowy, światło przeciwmgłowe tylne, światła awaryjne, wskaźnik, zespół chłodzenia silnika, sygnalizacja alarmowa, światło do jazdy dziennej, immobilizer
F3 - 60A - ogrzewanie szyby tylnej, spryskiwacze reflektorów, mechanizm opuszczania szyby, złacze diagnostyczne, dach rozsuwany, lusterko zewnętrzne
F4 - zależnie od wersji silnika:
20A - X12XE bez klimatyzacji
30A - FI
40A - X20EXEV z klimatyzacją
80A - Diesel
zasilanie: zespół chłodzenia silnika, chłodzenie silnika
F5 - 80A - ABS
F6 - 20A - sterowanie silnika
F7 - 80A - Elektrohydrauliczne wspomaganie
F8 - 20A - FI z klimatyzacją
40A - X20XEV z klimatyzacją
80A - Diesel
zasilanie: zespół chłodzenia silnika
F9 - 25A - Ogrzewanie dodatkowe

bartboro

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
Imię: Bartek
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 16V
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: bartboro »

lukardsoft pisze:F1 - 60A - zasilanie obwodów oznaczonych jako 30 - przed stacyjką
F2 - 60A - zasilanie sygnałdźwiekowy, centralny zamek, reflektor przeciwmgłowy, światło przeciwmgłowe tylne, światła awaryjne, wskaźnik, zespół chłodzenia silnika, sygnalizacja alarmowa, światło do jazdy dziennej, immobilizer
F3 - 60A - ogrzewanie szyby tylnej, spryskiwacze reflektorów, mechanizm opuszczania szyby, złacze diagnostyczne, dach rozsuwany, lusterko zewnętrzne
F4 - zależnie od wersji silnika:
20A - X12XE bez klimatyzacji
30A - FI
40A - X20EXEV z klimatyzacją
80A - Diesel
zasilanie: zespół chłodzenia silnika, chłodzenie silnika
F5 - 80A - ABS
F6 - 20A - sterowanie silnika
F7 - 80A - Elektrohydrauliczne wspomaganie
F8 - 20A - FI z klimatyzacją
40A - X20XEV z klimatyzacją
80A - Diesel
zasilanie: zespół chłodzenia silnika
F9 - 25A - Ogrzewanie dodatkowe
Ciekawe, hmm
bo u mnie 1/9 zależy jak na to patrzeć bezpiecznik odpowiada za ogrzewanie tylnej szyby a w tym co ty podajesz jest to F4 hmm to teraz już zgupiałem :) i nie wiem jaki tam powinien byćbezpiecznik lepiej dam mniejszy 60A niżjakby przewód miał się przepalić

Zablokowany