problem z wentylatorem chłodnicy
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
można zrobić ale tu już jest więcej kombinowania.
tylko po co chcesz żeby się załączał zaraz po zapaleniu?silnik jak ma za dużą temperaturę to sobie otwiera duży obieg na chłodnicę, czyli od włączenie samochodu nawet jeśli włączysz mu wentylator to i tak nic nie da. już lepiej by było zrobić instalacje 2 biegową wzorując się na tej oryginalnej z opla i tam dobrać odpowiedni czujnik.
jak wentylator działa non stop to za bardzo się zaniża temperatura :/
tylko po co chcesz żeby się załączał zaraz po zapaleniu?silnik jak ma za dużą temperaturę to sobie otwiera duży obieg na chłodnicę, czyli od włączenie samochodu nawet jeśli włączysz mu wentylator to i tak nic nie da. już lepiej by było zrobić instalacje 2 biegową wzorując się na tej oryginalnej z opla i tam dobrać odpowiedni czujnik.
jak wentylator działa non stop to za bardzo się zaniża temperatura :/
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 21:40
- Imię: Andrzej
- Silnik: X16SZ
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak u chyba każdego jest to bezpiecznik 30A też nad takim czymś myślałem jak 2 biegi wentylatora, ale wydaje mi się że w niektórych przypadkach nie ma najmniejszego sensu poprawiać fabryki... tak zostało wymyślone i zaprojektowanie, a więc wychodzi na to że tak jest najlepiej
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 14 lut 2008, 13:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: :p
- Kontakt:
witam sam nie wiem czy mam problem czy nie Niedaleko Chłodnicy zwisają u mnie 3 kostki po stronie kierowcy.Kable dochodzące do nich są jednakowego koloru.Dwie kostki są takie same a trzecia inna i ona wchodzi bez problemu w tamte dwie (jakby była wtyczko). Gdy wepnę to wtyczkę obojętne czy to kostka 1 czy 2. To wentylator zaczyna chodzić po przejściu na zapłon non stop. Gdy sobie zwisają odpięte jest dobrze. Wentylator u mnie zaczyna działać gdy temperatura osiąga 100 stopni.Pytanie do czego są te kostki Mechanik mi powiedział że to zasilanie klimy Tylko ja jej nie mam i to mi śmierdzi :/
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 16 lip 2008, 16:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
Pd24, Być może jakiś poprzedni właściciel zrobił sobie obejście żeby załączać chłodnicę.Klimy nie masz ale możesz mieć przygotowaną instalację pod klimę.
DKW F- 102>>FSO 1500>>AUDI 80 1,6>>VW GOLF I 1,6>>FSM 126p>>VW GOLF II 1,6>>FIAT TIPO 1,4>> OPEL ASTRA F 1,6 8V CARAVAN>>jest CHRYSLER GRAND CARAVAN
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 14 lut 2008, 13:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: :p
- Kontakt:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 16 lip 2008, 16:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
Ma to tyle wspólnego że przy klimie masz przed chłodnicą silnika chłodnicę klimatyzacji i być może stąd masz te dodatkowe kable załączające wentylator chłodnicy.
DKW F- 102>>FSO 1500>>AUDI 80 1,6>>VW GOLF I 1,6>>FSM 126p>>VW GOLF II 1,6>>FIAT TIPO 1,4>> OPEL ASTRA F 1,6 8V CARAVAN>>jest CHRYSLER GRAND CARAVAN