[Astra F] Brak masy na przekażniku pompy

Awatar użytkownika
urbi66

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2009, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: KSAWERÓW
Kontakt:

[Astra F] Brak masy na przekażniku pompy

#1

Nieprzeczytany post autor: urbi66 »

Nie ma masy(brązowy przewód) na przekaźniku pompy podłączyłem na krótko pod masę (karoserię) lecz pompa pracuje cały czas po przekręceniu kluczyka , wydaje mi się że powinna działać tylko chwilę do momentu odpalenia auta i wtedy pracować, autko mam na lpg . Gaz jest stary (10lat). Czy jak jest na gazie pompa pracuje ? I dokąd idzie brązowy przewód masy przekaźnika, bo ze schematów nie mogę odczytać a w autku grzebię już 2 tygodnie .

[ Dodano: 2009-02-01, 10:17 ]
doszedłem że idzie do urządzenia sterującego wtryskiem ale gdzie to się znajduje

Poprawiłem tytuł i ort.
Thomas87
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 16:06 przez urbi66, łącznie zmieniany 1 raz.
nie taki opel straszny jak go malują

junek

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 19 sty 2007, 8:25
Lokalizacja: Gdynia

#2

Nieprzeczytany post autor: junek »

ECM jest przy tym przekaźniku, dziwne, że go nie widzisz:) Chyba że chodzi ci o inny przekaźnik. Gazownia pewnie odcięła pompkę, żeby własnie nie pracowała jak jest na gazie. A czy odcieli masę czy plusa to tylko gazownicy wiedzą. A jak ECM nie daje masy to nie ma też wtrysku i zapłonu, więc może jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe zadziałało. Albo brak impulsów z czujnika Halla/wału. Jaki to dokładnie silnik? 1,4 jest kilka modeli. Może rochę więcej info jak się stała ta usterka? Może wymieniałeś niedawno bateryjkę w kluczyku albo co:)

Awatar użytkownika
urbi66

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2009, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: KSAWERÓW
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: urbi66 »

Silnik to 1,4 8v wielopunkt a jak sie odczytuje oznaczenie to nie wiem . Jak podłączyłęm mase na krótko pod karoserie to próbował zapalić z paliwa ale tylko ledwo łapał . Jak kupiłem to już tak było . Mam błędy - brak sygnału sondy , za wysokie napięcie wtrysku , za niskie napięcie przekażnika pompy paliwa . Przekaźnik wymieniłem na nowy , napięcie na wejciach 30 i 87 jest 12,9V. Wygląda tak jakby ktoś rozłączył masę , ale całe podłączenie gazu jest z lewej strony tam gdzie są połączone wiązki i jest dołożone z 40 dodatkowych przewodów razem splątanych tak że nie wiem gdzie idą . Poszukam jeszcze raz od przekaźnika , ale w tej instalacji było grzebane bo wiązki są pozawijane zwykłą izolacją .
nie taki opel straszny jak go malują

junek

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 19 sty 2007, 8:25
Lokalizacja: Gdynia

#4

Nieprzeczytany post autor: junek »

Hej. Oznaczenie silnika jest na bloku silnika, kiedyś wpisywali w dowód - stanowi ono część numeru silnika... Znalazłem schemę ECM od 1,4 wielopunktowca, zaznaczyłem na co zwrócić uwagę.[External Link Removed for Guests]

Za wysokie napięcie wtrysków, za niskie przekaźnika pompy, lambady...mogą być skutkami odcięć gazowników, tzn odcinają te trzy rzaczy, żeby nie podawało paliwa na gazie, żeby nie pracowała pompa, do tegoemulator sondy lambada i gaz hula... do 1 regulacji : :roll: Posprawdzaj czy masz masy i napięcia tam, gdzie trzeba na ECM, spróbuj zernkąć na przekaźniki od gazu, które napewną gdzieś są, odcinające wtryski i pompkę...

Zablokowany