Dodatkowe oświetlenie wnętrza
- bartekbc1
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 sty 2009, 22:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Dodatkowe oświetlenie wnętrza
Witam wszystkich
Mam takie pytanko, może ktoś montował kiedys dodatkowe oświetlenie w swojej asterce przez podłączanie się do krańcówek drzwi, żeby przy otwieraniu poszczególnych drzwi zapalało sie oświetlenie na dany podnóżek. Probuje właśnie to zrobić i i mam narazie chyba dobrze zrobione 25% tego bo jak otwieram prawy tył to jest dobrze ale jak otworze prawy przód to świeci mi sie wszystko ale jak otworze drzwi kierowcy to juz gaśnie wszystko. Jeśli juz ktos kiedyś to wymyślił to prosze o pomoc. Dzieki wielkie i pozdrawiam
Mam takie pytanko, może ktoś montował kiedys dodatkowe oświetlenie w swojej asterce przez podłączanie się do krańcówek drzwi, żeby przy otwieraniu poszczególnych drzwi zapalało sie oświetlenie na dany podnóżek. Probuje właśnie to zrobić i i mam narazie chyba dobrze zrobione 25% tego bo jak otwieram prawy tył to jest dobrze ale jak otworze prawy przód to świeci mi sie wszystko ale jak otworze drzwi kierowcy to juz gaśnie wszystko. Jeśli juz ktos kiedyś to wymyślił to prosze o pomoc. Dzieki wielkie i pozdrawiam
- wesoł
- Posty: 4902
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Nalezy wiedziez ze krancowki od strony pasazera to nie ten samo obwod co kracowki w pozostalych drzwiach. Wiadomo ze jak zostawisz kluczyk w stacyjce czy wlaczone swiatla to tylko otwarcie drzwi kierowcy powoduje piszczenie. Podobnie jest np z klapą w kombi bo tam tez ta krancowka stanowi osobny obwod.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- bartekbc1
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 sty 2009, 22:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
To wiem bo bagaznik w kombi zrobiony jest oki wiec o nim nie wspominam, nie wiem tylko o co chodzi z tymi kabelkami w krancowkach bo z przodu masz po dwa a z tyłu tylko po jednym i chodzi mi o to ze jak nie masz masy tzn jak nie jest przykrecona krancowka to przy otwartych drzwiach masz dwa plusy, jak ją wcisniesz masz juz tylko na jednej plus a jak zmasujesz to juz nic nie ma
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Ja bym po prostu podłączył krańcówki przez diody prostownicze wtedy załączenie jednej krańcówki nie powoduje pojawienia się masy na kablach od pozostałych. Jak będę miał chwilkę to narysuje ci mniej więcej schemat podłączenia.
[ Dodano: 2009-03-30, 11:21 ]
na zielono zaznaczyłem oryginalna instalacje do oświetlenia kabiny (musisz sprawdzić który kabel przy każdej krańcówce odpowiada za oświetlenie). Kreska na symbolu diody odpowiada kresce na obudowie diody.
[ Dodano: 2009-03-30, 11:21 ]
na zielono zaznaczyłem oryginalna instalacje do oświetlenia kabiny (musisz sprawdzić który kabel przy każdej krańcówce odpowiada za oświetlenie). Kreska na symbolu diody odpowiada kresce na obudowie diody.
Mój [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 05 gru 2008, 16:11
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Vectra b
- Silnik: Z16XE
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- bartekbc1
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 sty 2009, 22:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
dzieki za ten rysunek i moze uda mi sie to zrobic, bo poczynilem kolejne postepy i dodalem nowego plusa wzdluz auta a potem minus bralem z krancowki (szary przewód i jest oki tylko ze teraz juz niezaleznie wszystko sie zapala, poniewaz impuls przechodzi jednak z kazdej rancowki do zarowki u góry i nie wiem teraz jak zblokowac sygnal zeby gora byla orginalna a dol swiecil tylko przy danej krancowce