[Astra F] przedni panel ciagle swieci
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 16:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
[Astra F] przedni panel ciagle swieci
mam dziwny problem a mianowicie po wyjeciu stacyjki i zgaszeniu swiatel przedni panel swieci z maksymalnym natezezniem:
screen:
[External Link Removed for Guests]
chyba nie powinno tak byc, jestem w oplach zielony dopiero wczoraj kupilem astre takze nie wiem
z gory dzieki, pozdrawiam
screen:
[External Link Removed for Guests]
chyba nie powinno tak byc, jestem w oplach zielony dopiero wczoraj kupilem astre takze nie wiem
z gory dzieki, pozdrawiam
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki powinen sie zgasic ... podswietlenie na wyjetym kluczyku ze stacyjki jest po nacisnieciu ktoregos z guzikow przy wyswietlaczu
podejzewam ze masz namieszane w kablach
widac brak oryginalnego radia wiec nie wykluczone ze poprzedni wlasciciel cos namieszał
schematy do reki i srawdzaj ... ( schematy na astra.autokacik.pl).
Twoj wyswietlacz to MID
Pozdro
podejzewam ze masz namieszane w kablach
widac brak oryginalnego radia wiec nie wykluczone ze poprzedni wlasciciel cos namieszał
schematy do reki i srawdzaj ... ( schematy na astra.autokacik.pl).
Twoj wyswietlacz to MID
Pozdro
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 16:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
hehehe przyczyn moze byc wiele..
raczej małoprawdopodobne ze spalily sie wszystkie kontrolki w tym samym momencie .... ale wlasnie od tego bym zaczol od ich sprawdzenia ... a moze wyjdzie jakas niespodzianka
Teraz masz proces poznawania nowokupionego uzywanego pojazdu wiele rzeczy moze byc do wyprostowania ... bo to tylko Polska
pozdro
raczej małoprawdopodobne ze spalily sie wszystkie kontrolki w tym samym momencie .... ale wlasnie od tego bym zaczol od ich sprawdzenia ... a moze wyjdzie jakas niespodzianka
Teraz masz proces poznawania nowokupionego uzywanego pojazdu wiele rzeczy moze byc do wyprostowania ... bo to tylko Polska
pozdro
- maly771
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 7:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 16:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
kontrolka od akumulatora dziala takze nie wiem ;/ zdejme licznik i zobacze ;d i jeszcze mam przeklamania na licznki, dopiero jak jade 40km/h to wskazowka sie podnosi i od 80km/h idzie w gore jak szalona, i tez cos z wskazowka benzyny bo komputer pokazuje ze zrobie jeszcze 50km na zbiorniki a rezerwa sie nie swieci tylko czasami sie zapala na chwile ;/ moze napiecie skacze czy cos?rzezniol pisze:ze spalily sie wszystkie kontrolki w tym samym momencie
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 23 maja 2008, 18:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
psk,
To co dałeś na fotce to najprawdopodobniej nie jest wyświetlacz który powinien być w tym miejscu. Znaczna większość Astr ma wyświetlacz DID lub TID. U Ciebie jest MID. Z tego co mi wiadomo MIDy w F-kach były montowane tylko w niektórych GSi (nie wiem czy we wszystkich). W każdym bądź razie jeśli nie masz GSi to nie powinieneś mieć MIDa. Z profilu nie potrafię wywnioskować jaką dokładnie masz Asię, więc jeśli masz GSi i wiesz, że on tam był fabrycznie to właściwie nie musisz czytać dalej
Jeśli tak nie jest to świadczy o tym, że ktoś go tam zakładał. Nie jest to trudne, ale wymaga wpięcia się w kilka obwodów i jeśli zostanie wykonane niechlujnie może powodować błędne funkcjonowanie zegarów.
W kwestii kontrolek sprawdź dokładnie bezpieczniki. W zeszłym tylgodniu naprawiałem instalację szyb i jak mi wywaliło 7-my to taki był objaw, z tym że szyby też przestały działać.
Odnośnie prędkości - może zegary zostały w międzyczasie wymienione na takie z innym indeksem W?
To co dałeś na fotce to najprawdopodobniej nie jest wyświetlacz który powinien być w tym miejscu. Znaczna większość Astr ma wyświetlacz DID lub TID. U Ciebie jest MID. Z tego co mi wiadomo MIDy w F-kach były montowane tylko w niektórych GSi (nie wiem czy we wszystkich). W każdym bądź razie jeśli nie masz GSi to nie powinieneś mieć MIDa. Z profilu nie potrafię wywnioskować jaką dokładnie masz Asię, więc jeśli masz GSi i wiesz, że on tam był fabrycznie to właściwie nie musisz czytać dalej
Jeśli tak nie jest to świadczy o tym, że ktoś go tam zakładał. Nie jest to trudne, ale wymaga wpięcia się w kilka obwodów i jeśli zostanie wykonane niechlujnie może powodować błędne funkcjonowanie zegarów.
W kwestii kontrolek sprawdź dokładnie bezpieczniki. W zeszłym tylgodniu naprawiałem instalację szyb i jak mi wywaliło 7-my to taki był objaw, z tym że szyby też przestały działać.
Ta wskazówka w Astrach to jest bardziej dla ozdoby. Znaczy się jest bardzo niedokładna. Czasem rezerwa mruga, a wskazówka nie dotyka czerwonego pola, czasem wskazówka leży na zerze a rezerwa się nie zapala. Nie sugeruj się wskazówką, a lampką rezerwy. Działa niezależnie od wskazówki i jest bardziej dokładna. Jeśli natomiast wskazówka wyskakuje poza skalę albo bardzo skacze to masz gdzieś w obwodzie zwarcie do masy (choć najczęście wariuje wtedy również temperatura i obrotek).i tez cos z wskazowka benzyny
Jeśli MID nie był montowany fabrycznie to najprawdopodobniej jest pod inny silnik/rozmiar kół. Wtedy może pokazywać coś zupełnie innego niż wskazówka i lampka rezerwy.bo komputer pokazuje ze zrobie jeszcze 50km
Odnośnie prędkości - może zegary zostały w międzyczasie wymienione na takie z innym indeksem W?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 16:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
spalanie, temp itd pokazuje dobrze, wydaje mi sie ze to bylo GSI ale walone ;], a mianowicie jest to 1.8i w automacie.
a przy zegarach widac ze ktos grzebal bo tarcza z predkoscia jest przesunieta i kawalek jest pekniety ze widac normalnie diode ;/ moze nie od tego modelu ten licznk?
z gory dzieki ^^
a przy zegarach widac ze ktos grzebal bo tarcza z predkoscia jest przesunieta i kawalek jest pekniety ze widac normalnie diode ;/ moze nie od tego modelu ten licznk?
z gory dzieki ^^
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 23 maja 2008, 18:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
psk,
Wskazówki w tych licznikach mają coś takiego jak punkt swobodnego spadku. Jeśli wyjmiesz kołek podtrzymujący wskazówkę opadnie ona do pewnego poziomu, który koniecznie trzeba zaznaczyć. I teraz jeśli zakładając ją z powrotem założysz najpierw kołek, a potem wskazówkę, to licznik zacznie przekłamywać w górę o wartość równą różnicy między poziomem kołka, a punktem swobodnego spadku. Im większa będzie rzeczywista prędkość, tym bardziej będzie przekłamywał. Rozwiązanie jest proste, zdjąć wskazówkę i trochę inaczej ją założyć.
Z tym że trudno mi uwierzyć, żeby przekłamywał aż o 40km/h. U siebie zawsze zakładałem wskazówkę poprawnie, więc nie wiem o ile przekłamuje źle założona. Ale skoro widać że ktoś grzebał przy zegarach, to albo indeks W, albo linka albo źle założona wskazówka
Jak widać, że było grzebane to możesz mieć z tym sporo zabawy. Odnośnie licznika - mam pomysł odnośnie tego dlaczego wskazuje za dużo, ale mogę się mylić.moze nie od tego modelu ten licznk?
Wskazówki w tych licznikach mają coś takiego jak punkt swobodnego spadku. Jeśli wyjmiesz kołek podtrzymujący wskazówkę opadnie ona do pewnego poziomu, który koniecznie trzeba zaznaczyć. I teraz jeśli zakładając ją z powrotem założysz najpierw kołek, a potem wskazówkę, to licznik zacznie przekłamywać w górę o wartość równą różnicy między poziomem kołka, a punktem swobodnego spadku. Im większa będzie rzeczywista prędkość, tym bardziej będzie przekłamywał. Rozwiązanie jest proste, zdjąć wskazówkę i trochę inaczej ją założyć.
Z tym że trudno mi uwierzyć, żeby przekłamywał aż o 40km/h. U siebie zawsze zakładałem wskazówkę poprawnie, więc nie wiem o ile przekłamuje źle założona. Ale skoro widać że ktoś grzebał przy zegarach, to albo indeks W, albo linka albo źle założona wskazówka
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 16:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
co do tego MID-a to w kablach od radia czy jak?rzezniol pisze:Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki powinen sie zgasic ... podswietlenie na wyjetym kluczyku ze stacyjki jest po nacisnieciu ktoregos z guzikow przy wyswietlaczu
podejzewam ze masz namieszane w kablach
widac brak oryginalnego radia wiec nie wykluczone ze poprzedni wlasciciel cos namieszał
schematy do reki i srawdzaj ... ( schematy na astra.autokacik.pl).
Twoj wyswietlacz to MID
Pozdro
jak narazie odlaczam bezpiecznik ;d