witam
posiadam autko Opla astrę 1,6 i problem polega na tym że łapie wysokie obroty... proszę tylko nie pisać mi o wymianie silniczka krokowego bo to już mój trzeci i na każdym ta sama sytuacja... przepustnica cała wymieniona wyczyszczona.... z obrotami jest różnie ale przeważnie jak odpalę to mam ok 800 a potem nagle po przejechaniu kawałka drogi robi się 2000;/ zaświeciła mi się kontrolka błedu to odczytałem i wyszedł błąd 22 czujnik położenia przepustnicy zbyt niskie napięcie.... no i odpiąłem wtyczkę i nie wiem czy dobrze to mierzyłem ale do wtyczki przykładałem igły od miernika i pokazywało mi ponad 8 v;/ nie wiem co z takim fantem zrobić czy to komp świruje czy ten czujnik przepustnicy do wymiany ale on także był wymieniany tyle że nie na nowy ... jeśli to też ma coś do rzeczy to powiem tak przy odpięciu tego czujnika obroty tak samo falują i są wysokie... aktualnie gdy miałem ok 800 obrotów odpiąłem szybko krokowca i obroty się utrzymują tylko dlaczego coś tak krokowcem steruje???:/ ehhh nie mam już sił z tym grzebać od miesiąca próbuje i nic... proszę o pomoc i wyrozumiałość
pozdrawiam
obroty problem już nie wiem od czego to zależy:/
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rzezawa
- Kontakt:
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
[External Link Removed for Guests] - tu masz opis co i jak zmierzyć ...
.... sprawdź też CTCC ...
.... może faktycznie komp świruje - ale tylko jego wymiana na pewny by to udowodniła ...
... układ dolotu powietrza sprawdziłeś czy nie zasysa lewego powietrza...
.... sprawdź też CTCC ...
.... może faktycznie komp świruje - ale tylko jego wymiana na pewny by to udowodniła ...
... układ dolotu powietrza sprawdziłeś czy nie zasysa lewego powietrza...
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rzezawa
- Kontakt:
a więc co to jest ctcc ?? lewe powietrze hmm gdzie może wchodzić?? uszczelka pod przepustnica nowa a reszty nie jestem pewien z tego linku dalej niewiele wnioskuję we wtyczce mam trzy kabelki i nie wiem które stykać z igłami miernika żeby dobrze zmierzyćsilvo44 pisze:[External Link Removed for Guests] - tu masz opis co i jak zmierzyć ...
.... sprawdź też CTCC ...
.... może faktycznie komp świruje - ale tylko jego wymiana na pewny by to udowodniła ...
... układ dolotu powietrza sprawdziłeś czy nie zasysa lewego powietrza...
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
... czujnik temp. cieczy chł. na kompa ...
... wąż od filtra pow do układu wtrysku, uszczelka pod wtryskiem ....
... opis w tym linku jest średni ale nie tragiczny ... oczywiscie rezystancję mierzymy w Omach a nie w Watach ... przytknij miernik do ,,masa'' i Ua - ruszaj przepustnicą i zobacz jaki opór pokazuje (tabelka) ...
... wąż od filtra pow do układu wtrysku, uszczelka pod wtryskiem ....
... opis w tym linku jest średni ale nie tragiczny ... oczywiscie rezystancję mierzymy w Omach a nie w Watach ... przytknij miernik do ,,masa'' i Ua - ruszaj przepustnicą i zobacz jaki opór pokazuje (tabelka) ...
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rzezawa
- Kontakt: