obroty problem już nie wiem od czego to zależy:/

puzoniasty18

Astro-maniak
Posty: 75
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: rzezawa
Kontakt:

obroty problem już nie wiem od czego to zależy:/

#1

Nieprzeczytany post autor: puzoniasty18 »

witam
posiadam autko Opla astrę 1,6 i problem polega na tym że łapie wysokie obroty... proszę tylko nie pisać mi o wymianie silniczka krokowego bo to już mój trzeci i na każdym ta sama sytuacja... przepustnica cała wymieniona wyczyszczona.... z obrotami jest różnie ale przeważnie jak odpalę to mam ok 800 a potem nagle po przejechaniu kawałka drogi robi się 2000;/ zaświeciła mi się kontrolka błedu to odczytałem i wyszedł błąd 22 czujnik położenia przepustnicy zbyt niskie napięcie.... no i odpiąłem wtyczkę i nie wiem czy dobrze to mierzyłem ale do wtyczki przykładałem igły od miernika i pokazywało mi ponad 8 v;/ nie wiem co z takim fantem zrobić czy to komp świruje czy ten czujnik przepustnicy do wymiany ale on także był wymieniany tyle że nie na nowy ... jeśli to też ma coś do rzeczy to powiem tak przy odpięciu tego czujnika obroty tak samo falują i są wysokie... aktualnie gdy miałem ok 800 obrotów odpiąłem szybko krokowca i obroty się utrzymują tylko dlaczego coś tak krokowcem steruje???:/ ehhh nie mam już sił z tym grzebać od miesiąca próbuje i nic...:( proszę o pomoc i wyrozumiałość :)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

[External Link Removed for Guests] - tu masz opis co i jak zmierzyć ...
.... sprawdź też CTCC ...
.... może faktycznie komp świruje - ale tylko jego wymiana na pewny by to udowodniła ...
... układ dolotu powietrza sprawdziłeś :?: czy nie zasysa lewego powietrza...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

puzoniasty18

Astro-maniak
Posty: 75
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: rzezawa
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: puzoniasty18 »

silvo44 pisze:[External Link Removed for Guests] - tu masz opis co i jak zmierzyć ...
.... sprawdź też CTCC ...
.... może faktycznie komp świruje - ale tylko jego wymiana na pewny by to udowodniła ...
... układ dolotu powietrza sprawdziłeś :?: czy nie zasysa lewego powietrza...
a więc co to jest ctcc ?? lewe powietrze hmm gdzie może wchodzić?? uszczelka pod przepustnica nowa a reszty nie jestem pewien z tego linku dalej niewiele wnioskuję we wtyczce mam trzy kabelki i nie wiem które stykać z igłami miernika żeby dobrze zmierzyć

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

... czujnik temp. cieczy chł. na kompa ...
... wąż od filtra pow do układu wtrysku, uszczelka pod wtryskiem ....

... opis w tym linku jest średni ale nie tragiczny ... oczywiscie rezystancję mierzymy w Omach a nie w Watach ... przytknij miernik do ,,masa'' i Ua - ruszaj przepustnicą i zobacz jaki opór pokazuje (tabelka) ...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

puzoniasty18

Astro-maniak
Posty: 75
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: rzezawa
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: puzoniasty18 »

witam...
obroty po odpięciu czujnika cieczy są takie jak mają być tylko silnik dziwnie przerywa.... czy to może być jego wina?? bo jeśli tak to go kupię
pozdro

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#6

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

puzoniasty18 pisze:jeśli tak to go kupię
... wydatek niewielki a efekt poznasz dopiero po wymianie ...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

Zablokowany