Witam,
Przed wczoraj auto odmówiło posłuszeństwa. Rozrusznik kręci, aż miło, ale silnik nie odpala. Przy pompie paliwa jest wtyk zasilający. Normalnie powinna być na nim masa i +12V a jest zwarcie między oboma pinami. W przekaźniku od pompy nagle zabrakło masy przy zasilaniu cewki. Dołożyłem tymczasową ze śruby w karoserii, żeby tylko uruchomić przekaźnik. Przekaźnik już "cyka" i działa prawidłowo tzn. styk normalnie otwarty się zwiera. Do cokołu przekaźnika dochodzi jeszcze przewód czerwony (styk 30) i przewód czerwono-niebieski (styk 87). Są to styki przekaźnika. Na przewodzie czerwonym powinno być +12V a przy sprawdzeniu miernikiem tego przewodu z masą jest +0.2V. Nie mam pojęcia gdzie szukać dalej, bo nie mam schematu instalacji. Czy może być za to odpowiedzialna np. kostka stacyjki? Niedawno była wymieniana, bo auto też bzikowało.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co można z tym zrobić dalej.
Pozdrawiam
Problem z zasilaniem pompy paliwa
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Problem z zasilaniem pompy paliwa
zobacz >> [External Link Removed for Guests] oraz [External Link Removed for Guests] // [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 sie 2008, 13:13
- Imię: Jarek
- Auto: Nissan Primera P11.144
- Silnik: GA16DE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 405
- Rejestracja: 15 maja 2007, 6:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt: