Działanie kierunków jak w astrze H
Działanie kierunków jak w astrze H
Witam,
mam pytanko, czy wiecie co trzeba zrobić (może ktoś z Was już to uczynił), aby kierunki w Astrze G działały tak jak w Astrze H, czyli po podaniu jednego impulsu są 3 mrygnięcia, a dopiero po wciśnięciu "na stałe" kierunek mryga cały czas. Czy to jest kwestia przerywacza / przekaźnika? Da się to zaimplementować do Astry G
Pozdrawiam,
Michał
mam pytanko, czy wiecie co trzeba zrobić (może ktoś z Was już to uczynił), aby kierunki w Astrze G działały tak jak w Astrze H, czyli po podaniu jednego impulsu są 3 mrygnięcia, a dopiero po wciśnięciu "na stałe" kierunek mryga cały czas. Czy to jest kwestia przerywacza / przekaźnika? Da się to zaimplementować do Astry G
Pozdrawiam,
Michał
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w astrze g tak nie jest.
nie słyszałem o takiej przeróbce. Ale z tego co się orientuje to nie tylko przekaźnik ale i sama manetka. Zauważ że u Ciebie manetka wraca od razu na swoje miejsce a w astrze g zostaje na dole albo u góry zwierając obwód dopóki się jej nie wyłączy albo nie skręci kierownicą w 2 stronę :/
tak więc podstawa to mechaniczna manetka (bo ty masz elektroniczną)
pewnie też przekaźnik + kupa innych rzeczy.
Wnerwiające to jest ale można sie przyzwyczaić
nie słyszałem o takiej przeróbce. Ale z tego co się orientuje to nie tylko przekaźnik ale i sama manetka. Zauważ że u Ciebie manetka wraca od razu na swoje miejsce a w astrze g zostaje na dole albo u góry zwierając obwód dopóki się jej nie wyłączy albo nie skręci kierownicą w 2 stronę :/
tak więc podstawa to mechaniczna manetka (bo ty masz elektroniczną)
pewnie też przekaźnik + kupa innych rzeczy.
Wnerwiające to jest ale można sie przyzwyczaić
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Coś pomieszałeś JOszi.
mjoy ma wg opisu astrę G, a chciałby mieć taki bajer jak w H z tymi trzema pyknięciami kierunków przy tyknięciu w manetkę.
Nie wiem czy już ktoś tak kombinował, ale w modelu H sterowanie m.in. kierunkowskazami odbywa się elektronicznie - służy do tego specjalny moduł. Czy ktoś z użytkowników H zauważył, że dźwięk przekaźnika kierunkowskazu jest generowany przez głośniczek??
mjoy ma wg opisu astrę G, a chciałby mieć taki bajer jak w H z tymi trzema pyknięciami kierunków przy tyknięciu w manetkę.
Nie wiem czy już ktoś tak kombinował, ale w modelu H sterowanie m.in. kierunkowskazami odbywa się elektronicznie - służy do tego specjalny moduł. Czy ktoś z użytkowników H zauważył, że dźwięk przekaźnika kierunkowskazu jest generowany przez głośniczek??
[External Link Removed for Guests]
Właśnie wesoł, jeśli tylko znasz się na takich rzeczach to mogłoby być fajne i ciekawe rozwiązanie. silvo44 musialoby to działać lekko inaczej niż wycieraczki, np po "tyknięciu" w drugą stronę manetką żeby się wyłaczał od razu. Jest trochę zabawy z tym tematem, ale uważam, że warto się tym zainteresować.
Gdyby ktoś coś z tym przekombinował to proszę o umówiony znak-sygnał
pzdr,
michał
Gdyby ktoś coś z tym przekombinował to proszę o umówiony znak-sygnał
pzdr,
michał
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: