Napisałeś
absolutnie się z tym nie zgadzam.wesoł pisze:ALe jesli to EGR to wystarczy przeczyscic i bedzie dzialac jak nowy
Kupiłem Astre w czerwcu zeszłego roku. Po ok. 2-óch miesiącach zaczęła mi się zapalać kontrolka "check engine" i gasnąć. Zapalała się przeważnie po przejechaniu kilku, kilkunastu kilometrów. Na diagnostyce wyskoczyło "zawór recyrkulacji spalin".
Zawór ten był czyszczony jak pisałem wcześniej i przejechałem na "wyszyszczonym" EGR ok. 7km bez palącej się kontrolki silnika. Po ok 2-óch tygodniach samochód zaczął wariować z obrotami, gdy stałem np. na światłach, a później zaczął gasnąć na niskich obrotach. Po wymianie EGR wszystko minęło, a stary zawór nie był uszkodzony mechanicznie.
Oczywiście nie wiem jak jest w dieslach i może jest tam jakaś różnica - jak już wspomniałem nie jestem mechanikiem, elektromechanikiem czy nawet elektrykiem - ale z WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA wiem, że czyszczenie nie pomaga. Przynajmniej u mnie...
Pozdrawiam!