Brak komunikacji..?

Gość

Brak komunikacji..?

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam.
Chciałem sprawdzić w ASO autko na komputerze lecz powiedziano mi, że nie ma połączenia z komputerem. Wiecie w czym może tkwić problem, czy ktoś miał może podobny..? Chodzi mi o to, czy są jakieś częste usterki tego typu w asterkach, itp...
dzieki pzdr.

adi

Astro-maniak
Posty: 86
Rejestracja: 06 maja 2007, 15:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: adi »

Moze byc cos z wiazką, szpera (immo) bo przez nia idzie diagnoza na silnik lub moze jakis inny system zakłucac linie diagnostyczna np ABS

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Miales wlaczony zaplon jak probowali polaczyc sie z kompem?? Bo jak nie to komputer nie polaczy sie ze sterownikiem w samochodzie.

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość »

@marcinpsk , zostawiłem autko w ASO opla wiec wydaje mi się ze chyba powinni to wiedziec ale... autko stalo u nich caly dzien i nie potrafili mi nic powiedziec. Dobrze, ze chociaz kasy nie wzieli. Po trzech dniach zauwazylem, ze nie mam STOP-u, co sie okazalo ze chyba potrzebny byl im bezpiecznik albo "wyparowal" (pozdrawiam panow z serwisu aso w Lodzi)

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Mogli nie wiedziec bo w niektorych astrach podlaczenie z kompem dziala dopiero po przekreceniu kluczyka w stacyjce a w niektorych zaplon nie musi byc wlaczony. Zalaezy jak jest zasilanie portu poprowadzone czy przez stacyjke czy nie. Ja mam dwe astry i w jednej dziala podlaczenie z kompem bez zaplonu a w drugiej juz trzeba kluczyk przekrecic.

Nietoperz23

Astro-maniak
Posty: 332
Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Nietoperz23 »

Kolego w ASO pracuja ludzie ktorzy wiedza mniej niz niejedni uzytkownicy tego forum najczesciej wiec najlepeij jest im powiedziec :)Najlepeij przejzyj cale auto bo moglo im jeszcze cos byc potrzebne, mojemu tesciowi w fiacie stilo zniknela oslona spod silnika po przegladzie gwarnacyjnym i panowie stwierdzili ze przeciez jej nie bylo ehh nie ma to jak kochane ASO
Nadszedl kres mojej przygody z Astra, juz jest Omega B, Astra Sprzedana...Szkoda bylo....
CB-RADIO:
TTI 880 + Sirio Megawatt 3000
zapas-drugi mobil
ONWA MK3 + Falcon(magnes)

Gość

#7

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Czesc, dzis bylem u mechanika i bez problemu polaczyl sie z kompem za 20PLN :) widze ze macie racje co do kolesi z serwisu... Diagnoza nie jest pocieszajaca, uwalony EGR- co mozecie powiedziec na temat EGR z allegro.., czy warto?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

To niekoniecznie musi byc EGR bo rozne inne rzeczy sa z tym powiazane pisalem juz nie raz o tym. ALe jesli to EGR to wystarczy przeczyscic i bedzie dzialac jak nowy- nie trzeba kupować zaraz nowego.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

mati83

#9

Nieprzeczytany post autor: mati83 »

wesoł pisze:To niekoniecznie musi byc EGR bo rozne inne rzeczy sa z tym powiazane pisalem juz nie raz o tym. ALe jesli to EGR to wystarczy przeczyscic i bedzie dzialac jak nowy- nie trzeba kupować zaraz nowego.
Bzdury kolego opowiadasz!! Ja też miałem czyszczony EGR i po wyjeździe od mechanika przejechałem może w 7 km po czym zapaliłe mi sie znowu kontrolka "check engine".
Koszt czyszczenia - 40PLN (o kant ch*ja rozbić)
Koszt zaworu EGR - 250PLN (w hurtowni w Tychach załatwiane przez znajomego)

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Malo sie znasz i brak Ci doswiadczenia tak mi sie wydaje bo zawor w dieslu jest sterowany podcisnieniem i jak nie jest uszkodzony mechanicznie( nie jest uderzony, pekniety itp) to moze dzialac dlugo. Ja mam oryginalny, od poczatku produkcji czyli od 1999 roku i jakos dziala a na liczniku 198 tys km. Czyszczony regularnie i dlatego sprawuje sie wysmienicie. EGR to "odwrocona" pompka ktorej tloczek pociaga ten grzybek zaslepiajacy dojscie spalin. Zaczyna sie zacinac jak zbierze sie duzo na tym preciku oleju z turbo czy odmy razem ze spalinami. Nie ma sie tam co zepsuc.
Jedynie zwracam uwage ze diagnostyke komputerowa nalezy brac z przymrużeniem oka bo wyswietlany blad nie koniecznie musi sie pokrywac z rzeczywistością.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Zablokowany