Co jest odpowiedzialne za iskre?
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 6033
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 13 razy
- Pomocny: 129 razy
Zbyt niskie napięcie - któryś przewód od wtryskiwacza ci łapie zwarę do masy.
Mam pomysła
brązowy, to zawsze masa, więc na ten drugi przewód (chyba niebieski) daj zasilanie z akumulatora.
Jak będzie chodzić normalnie, to już wiesz, który przewód "przetrzepać".
Ten drugi idzie do kompa, więc jak dasz na niego stałą masę, to powinien cały czas lać paliwem.
Jeszcze daj symbol silnika, bo nie pamiętam
to ci powiem, jak sprawdzić impulsator.
Mam pomysła
brązowy, to zawsze masa, więc na ten drugi przewód (chyba niebieski) daj zasilanie z akumulatora.
Jak będzie chodzić normalnie, to już wiesz, który przewód "przetrzepać".
Ten drugi idzie do kompa, więc jak dasz na niego stałą masę, to powinien cały czas lać paliwem.
Jeszcze daj symbol silnika, bo nie pamiętam
to ci powiem, jak sprawdzić impulsator.
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
jeżeli masz problem tylko na zimnym silniku to szukaj problemu tam gdzie coś jest odpowiedzialne za odpalanie na zimnym silniku. Czyli głównie paliwo i ssanie. Ja bym się nie sugerował elektryką na początku. Zawsze na początku trzeba się określić kiedy problem występuje. Jeżzeli masz problem z uruchomieniem zimnego silnika to szukaj przyczyn w układach które tym sterują. Ja zawsze zaczynam od aku, świec, filtrów, paliwa. To nic nie kosztuje a najczęściej tam leży problem. Jakbys mial cos nie tak z jakims elektrozaworkiem to na 90 % auto mialo by problemy na ciepłym silniku. Sprawdz najprostsze rzeczy a pozniej jak to nie pomoze to pisz dalej
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Tylko ssanie to elektryka w sumie :> czujnik... kabelki to zadanie elektryka - czujnik ok... zmierzyłem rezystancję rano ... 6.3kilo dla zimnego to prawidłowa wartość. No i odpalił rano jak dodałem troche gazu (a ponoć ma automatyczne ssanie ) ..... no może być gdzieś kabel od ssania przetarty- to tylko moje prostochłopskie przypuszczenia. Przydałby się schemat serwisowy, gdzie te kable wchodzą, jaki pin i zobaczyłbym czy ta rezystancja jest na końcu kabla.. jak by jej nie było to bym znał odp...a bez schematu to cięzko.
[ Dodano: 2007-12-26, 23:18 ]
Ale tak teoretycznie - jak napięcie idzie tym kablem - i by zwierało do masy to by się zrobiło zwarcie i w najlepszym przypadku by poszły bezpieczniki. Niskie napięcie to wydaję mi się, że to przyczyna czegoś innego (kostka, zaśniedziały kabel itp) Jakie macie zdanie ?
[ Dodano: 2007-12-26, 23:18 ]
Wydaję mi się że to stary jakiś błąd...ja37 pisze:Zbyt niskie napięcie - któryś przewód od wtryskiwacza ci łapie zwarę do masy.
Ale tak teoretycznie - jak napięcie idzie tym kablem - i by zwierało do masy to by się zrobiło zwarcie i w najlepszym przypadku by poszły bezpieczniki. Niskie napięcie to wydaję mi się, że to przyczyna czegoś innego (kostka, zaśniedziały kabel itp) Jakie macie zdanie ?
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt: