Diagnostyka
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 paź 2007, 11:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzięki za info! W takim razie jutro wybieram się na odczyt.
Zacząłem się zastanawiać dlaczego ta kontrolka świeci - po odłączeniu/podłączeniu akumulatora kontrolka się nie świeci - mogę gasić i zapalać silnik do woli. I tak właśnie skojarzyłem, iż zapala się gdy miałem zamknięty samochód (z włączonym alarmem). A gdy aku był odpięty syrena alarmowa próbowała wyć (ledwo, ledwo było cokolwiek słychać).
Może zasilanie alarmu ma tu jakiś wpływ...?
Wiem, wiem. Trochę wrażenie z fusów Jednak mam nadzieję, że to nic poważnego.
Zacząłem się zastanawiać dlaczego ta kontrolka świeci - po odłączeniu/podłączeniu akumulatora kontrolka się nie świeci - mogę gasić i zapalać silnik do woli. I tak właśnie skojarzyłem, iż zapala się gdy miałem zamknięty samochód (z włączonym alarmem). A gdy aku był odpięty syrena alarmowa próbowała wyć (ledwo, ledwo było cokolwiek słychać).
Może zasilanie alarmu ma tu jakiś wpływ...?
Wiem, wiem. Trochę wrażenie z fusów Jednak mam nadzieję, że to nic poważnego.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 paź 2007, 11:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I się dowiedziałem: kod wskazuje na sondę lambda, to już mi się trochę ciepło zrobiło :/ Ale astra poszła na podnośnik i okazało się, że wtyczka od drugiej sondy jest wypięta - nie wpięli mi jej u mechanika Z jednej strony dobrze, ale przy okazji okazało się, iż simmering jest źle założony (cieknie) i trzeba będzie poprawiać... Mechanik jak zadzwoniłem nie ucieszył się za bardzo
Przynajmniej błędów już nie ma
Przynajmniej błędów już nie ma
-
- Posty: 421
- Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
- Imię: Cichy
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: StOliCa
sl75, kod 85 oznacza
IMMOBILIZER CONTROL MODULE - INCORRECT SIGNAL
A NIEBIESKI kabelek w kostce ISO to wyjście +12V i jest podłączony do wyświetlacza i wzmacniacza antenowego. W/w wyjście działa tak że po włączeniu radia pojawia się prąd +12V. Wykorzystuje się to też do sterowania załączaniem aktywnej tuby czy też wzmacniacza.
IMMOBILIZER CONTROL MODULE - INCORRECT SIGNAL
A NIEBIESKI kabelek w kostce ISO to wyjście +12V i jest podłączony do wyświetlacza i wzmacniacza antenowego. W/w wyjście działa tak że po włączeniu radia pojawia się prąd +12V. Wykorzystuje się to też do sterowania załączaniem aktywnej tuby czy też wzmacniacza.
Audi A6 C6 3.0TDI + virus