KOmputer sterujący silnikiem Jaki

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Struna ona ma isuzu. My mamy 2.0 oplowski i nasze ECU ma wtyczke od dołu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#12

Nieprzeczytany post autor: Struna »

No właśnie tak myślałem i tak napisałem ;) Nie wiem jak do 1.7, ale do 2.0 ciężko znaleźć komputer silnika. Co prawda ja miałem fart i zajęło mi to 15 minut, ale szukałem od razu na wszelki wypadek, więc cały dzień wydzwaniałem po całej Polsce z mizernym skutkiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

No co Ty do 2.0 ciezko?? A od viki B nie pasuje? wszystkie 2.0 DI czy DTI maja te same, roznia sie tylko softem.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#14

Nieprzeczytany post autor: Struna »

No widzisz, jak dzwoniłem po ludziach, to pytałem o komputer do silnika DTH z Opla. Nie mówiłem nic o Astrze czy Vectrze. I albo mówili, że mają, ale nie wiedzą że sprawny, albo że nie mają, albo chcieli kosmiczne sumy pieniędzy. Ew. nie było możliwości kupienia samego kompa - trzeba było + immo + pestka, a niektórzy to nawet kluczyk ze stacyjką sprzedawali :P Przez co cena rosła.

Całe szczęście wystarczył ten komputer co już miałem ;)
Obrazek

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Dla ciekawości niektórych AUtko jest Już zrobione...
Przyczyną awari komputera było (wg speca) to, iż przewodami od czujników itp do komputera dostałą się ropa i przez piny wpłyneła do komputera powodując coś takiego :
[External Link Removed for Guests]
kompleksowo robiłem autko u jednej osoby i zrobiłem
paski napinacze
regeneracja tuleji zaworów+planowanie+złożenie i regulacja
naprawa komputera+ immo i cała reszta z nim związana
wymiana olejów płynów ekspoatacyjnych
czyszczenie układu chłodzenia
naprawa Kluczyka (immo nie działało)
i takie drobne

całość SZOK 4200zł

także zaczeło sie od pierdoły a skończyło na wymianie i to potężnej :D

Struna

Astro-maniak
Posty: 1562
Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
Imię: Artur
Auto: AG
Silnik: Y20DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#16

Nieprzeczytany post autor: Struna »

O kurde... sporo wydałeś :/ A gdzie jest umieszczony ten komputer, że tam się dostała ropa?! :|
Obrazek

Gość

#17

Nieprzeczytany post autor: Gość »

[External Link Removed for Guests]
na zdjęciu centralna jednostka z dwoma złączami niby pod wpływem drżeń po kabelkach sie dostała bo niestety ale tak dziwnie jest komp umieszczony ze jest NA silniku i razem z nim drga zwłaszcza ze to diesel

Zablokowany