Niby czujnik walka rozrzadu?????

Gość

Niby czujnik walka rozrzadu?????

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam wszystkich!

Od dłuższego czasu borykam się z pewnym problemem. Pali się cały czas w mojej Asterce kontrolka silnika. W serwisie po podłączeniu pod komputer stwierdzono brak połączenia z czujnikiem wałka rozrządu. Oczywiście wymieniłem ten czujnik. Po wymianie cały czas to samo nadal paliła się kontrolka i komputer przełączył Astre w tryb awaryjny czyli obroty dochodzą tylko do 4500 a potem odcina dopływ paliwa. Udałem się znowu do serwisu gdzie dla pewności podłożono jeszcze raz inny czujnik i dalej było to samo. Sprawdzono połączenie między czujnikiem a komputerem wszystko jest ok stwierdzono wadliwy komputer. Po dłuższych poszukiwaniach udało mi się znalezć odpowiedni komputer silnika. Stary został wymontowany,następnie zgrano z niego kod pod imobilaizer wgrano na ten nowy,zamontowano go i dalej wciąż to samo. Czy ktoś może mi pomóc???? Jeśli ktoś może wie co tu jest nie tak niech pisze. Z góry dzięki!!!

adi

Astro-maniak
Posty: 86
Rejestracja: 06 maja 2007, 15:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: adi »

Witam kolege moze jest problem z rozrządem lub zgłasza czujnik obr. wału korbowego. Bo TECH czesto ma zblizone opisy błędu wałka i wału. Moze żle został odczytany. Daj znać co wyszło. Pozdrawiam

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Rozrzad jest napewno dobry bo kilka tygodni temu był wymieniony kompletny rozrzad,ale z tym wałem korbowy musze to sprawdzić dzięki

Awatar użytkownika
byniosz

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: byniosz »

Sprawdź sondę lambda, lub daj silnikowi na niskich biegach popalić.
Najprawdobodobniej masz przytkany katalizator.
byniosz

zidan

Astro-maniak
Posty: 351
Rejestracja: 25 gru 2006, 16:48
Imię: Adam
Silnik: c20ne
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk Bobrowice
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: zidan »

mam podobny problem w x14xe i tez sugestia wymień komp i zobaczymy co bedzie a pop Twojej histori troche mnie to podłamało :/ pozdr i powodzenia w rozwiązaniu problemu
[External Link Removed for Guests]

Gość

#6

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Katalizator na pewno odpada dlatego iż już dawno temu wyrzuciłem go i jest wstawiona rura

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: wencik »

Wolałbym Was pocieszyć ale... z tym zczytywaniem błędów - moja siostra miała problem z odpaleniem rano auta - i wychodził błąd zupełnie nie związany z tym co zrobili w warsztacie.

A co do tego 4500 obrotów... Mam taki sam problem :/ tak jak by odcięcie się przesuneło... ale na gazie tego problemu już nie ma. Sugerowali mi,że może mam filtr paliwa przytkany, ale nie zagłębiałem się w temat - bo na benzynie nie katuje auta .
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

Point70

Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 09 wrz 2008, 15:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Point70 »

Witam, i jak kolego rozwiązałeś problem? co to było? jestem bardzo ciekawy ponieważ u mnie jest to samo. Odcina moc przy ok 4000. Co ciekawe, po zresetowaniu kompa jest przez kilka km dobrze, ciągnie normalnie potem lipa. Błędy wykazują problem z czujnikiem wałka i EGR (którego nie mam wogóle, dziwne) Zmieniałem ten czujnik wałka, ale na nie oryginalny, moze dlatego nie działa jak trzeba. Jeśli sie okaże że u Ciebie to jednak czujnik wałka to chyba zainwestuję w oryginał...

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Może zajmijcie się czujnikiem wału, a nie wałka.
Nazwy podobne: crank/camshaft.
Może czeski błąd?

tomeka

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 04 paź 2008, 20:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: brak
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: tomeka »

Teź miałem ten problem w astrze 1.6 8v i zrobiłem tak:
Czujnik wykręcamy i z podłączonymi do niego kablami przekręcamy stacyjkę ale nie odpalamy. Czekamy aż pojawią się wszystkie kontrolki. Następnie wysiadamy i przykładamy czujnik do jakiegoś aluminium. Będziemy słyszeć jak coś się zasysa, potem wkładamy czujnik na swoje miejsce, przykręcamy czujnik i odpalam. Za pierwszym razem po odpaleniu będzie się dusił ale po 2, 3 razach chodzi normalnie

Zablokowany