Sterowanie radiem przy kierownicy (montaż)
-
- Posty: 612
- Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
- Imię: Pawka
- Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
- Silnik: Y17DT
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
- Kontakt:
Sterowanie radiem przy kierownicy (montaż)
Witajcie, posiadam Astre rocznik 2000 a więc 2000 edition, 2/3 drzwi, nie posiada ona sterowania radiem przy kierownicy natomiast niektóre wersje z takim samym wyposażeniem jak moja takie sterowanie miały, więc postanowiłem zamówić sobie przyciski do kierownicy orginalne od astry ponieważ znalazłem takie na allegro i koszt ich wydał mi się nie wielki.
Czy ktoś może wie, czy musze kupywać adapter czy tam interfejs jak zwał tak zwal, i ciągnać instalacje całą od radia do kierownicy, czy może w kierownicy jest już podciągnięta instalacja i wystarczy zdjąc obudowe i podpiąć sterowanie ?? Liczę na waszą pomoc i waszą wiedzę!
Czy ktoś może wie, czy musze kupywać adapter czy tam interfejs jak zwał tak zwal, i ciągnać instalacje całą od radia do kierownicy, czy może w kierownicy jest już podciągnięta instalacja i wystarczy zdjąc obudowe i podpiąć sterowanie ?? Liczę na waszą pomoc i waszą wiedzę!
Stay tuned
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Instalacja od kiery do radia powinna byc. Podlaczasz tylko kostki od przyciskow w kierownicy. Problem tylko w tym ze musisz miec kierownice z wycieciami na sterowanie. Jesli nie masz to zamow sobie odrazu kiere nowa. Jak masz nieorginalne radio to potrzebny bedzie interfejs pod konkretne radio bo inaczej nie bedzie dzialac sterowanie. JAk masz fabryczne radio to powinno smigac. Ja mam alpine i dokupilem interfejs na allegro i smiga elegancko sterowanie z kiery.
-
- Posty: 612
- Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
- Imię: Pawka
- Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
- Silnik: Y17DT
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
- Kontakt:
O bożee, przecież to trzeba ściągać całą kierownicę o fak :/ nie wiem czy się tego podejme, tam i poducha jest, coś źle podłącze czy spieprze i jeszcze nie będę mógł założyć :/
Czy mógłbyś mi podać link z takim interfejsem do sterowania bądź nazwe konkretną tego interfejsu, oraz jeśli się orientujesz to może też konkretny interfejs do wyświetlacza ? będę bardzo wdzięczny
No właśnie a słuchaj, bo widzę, że chyba się orientujesz co nie co,mam wlaśnie orginalne radio kaseciaka, i z checią bym je zmienił na jakieś ładne jvc albo pioneer, ale nie będzie mi współgrało z wyświetlaczem na konsoli środkowej, wiesz może co z tym problemem zrobić, słyszałem że tez potrzebny jest interfejs.marcinpsk pisze:Instalacja od kiery do radia powinna byc. Podlaczasz tylko kostki od przyciskow w kierownicy. Problem tylko w tym ze musisz miec kierownice z wycieciami na sterowanie. Jesli nie masz to zamow sobie odrazu kiere nowa. Jak masz nieorginalne radio to potrzebny bedzie interfejs pod konkretne radio bo inaczej nie bedzie dzialac sterowanie. JAk masz fabryczne radio to powinno smigac. Ja mam alpine i dokupilem interfejs na allegro i smiga elegancko sterowanie z kiery.
Czy mógłbyś mi podać link z takim interfejsem do sterowania bądź nazwe konkretną tego interfejsu, oraz jeśli się orientujesz to może też konkretny interfejs do wyświetlacza ? będę bardzo wdzięczny
Stay tuned
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
kiery nie trzeba sciagac. Odkrecasz tylko poduche. Sa 2 srubki TROX z tylu kiery w takich dolkach i je odkrecasz i poducha schodzi. Odlacz tylko wczesniej akumulator zeby przypadkiem Ci w facjate nie strzelila. Od poduchy odlaczasz tasme i kombinujesz ze sterowaniem.
Co do interfejsu to ja mam cos takiego do radyjka alpine:
[External Link Removed for Guests]
Jakis czas temu inna firma na allegro sprzedawala te interfejsy po jakies 150 zl.
Co do interfejsu to ja mam cos takiego do radyjka alpine:
[External Link Removed for Guests]
Jakis czas temu inna firma na allegro sprzedawala te interfejsy po jakies 150 zl.
-
- Posty: 612
- Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
- Imię: Pawka
- Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
- Silnik: Y17DT
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
- Kontakt:
chcialbym odswiezyc temat, chce wkoncu zmienic radio w swoim asteriksie,
1) wszycy mi mowia ze najlepiej blaupunkta bo glosniki sa blaupunkta, czy maja racje faktycznie ze najlepiej byloby kupic blaupunkta?
2) jaki model radia polecacie, czy do 350 zl mozna dostac dobre radio na cd ? czy lepiej rozgladac sie za czyms drozszym
2) chcialbym zeby wyswietlacz srodkowy chodzil tak jak dawniej (jednak ma w sobie jakis urok) i wyswietlal nadal stacje radiowe a nie tylko date, godzine i temp, jak to po zmianie radia w oplach bywa, a wiec iterfejs, jak to sie profesjonalnie nazywa zebym mogl na allegro znalezc, i na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie iterfejsu, czy to czy bedzie wspolgral z radiem i wyswietlaczem zalezy rowniez od radia jakie kupie czy tylko od samego interfejsu, prosze o pomoc
1) wszycy mi mowia ze najlepiej blaupunkta bo glosniki sa blaupunkta, czy maja racje faktycznie ze najlepiej byloby kupic blaupunkta?
2) jaki model radia polecacie, czy do 350 zl mozna dostac dobre radio na cd ? czy lepiej rozgladac sie za czyms drozszym
2) chcialbym zeby wyswietlacz srodkowy chodzil tak jak dawniej (jednak ma w sobie jakis urok) i wyswietlal nadal stacje radiowe a nie tylko date, godzine i temp, jak to po zmianie radia w oplach bywa, a wiec iterfejs, jak to sie profesjonalnie nazywa zebym mogl na allegro znalezc, i na co mam zwrocic szczegolna uwage przy zakupie iterfejsu, czy to czy bedzie wspolgral z radiem i wyswietlaczem zalezy rowniez od radia jakie kupie czy tylko od samego interfejsu, prosze o pomoc
Stay tuned
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 612
- Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
- Imię: Pawka
- Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
- Silnik: Y17DT
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
- Kontakt:
ze sterowanie z kierownicy dam sobie spokoj, bo to trzeba kierownice zmienica bo ta co mam nie ma fabrycznie naciec na przyciski, no i tasmy tez nie mam ani wiazki podciagnietej,
chodziloby mi tylko o to zeby ten wyswietlacz chodzil nadal tak jak chodzi, znasz jakas stronke z tymi interfejsami ?
chodziloby mi tylko o to zeby ten wyswietlacz chodzil nadal tak jak chodzi, znasz jakas stronke z tymi interfejsami ?
Stay tuned
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 10 lip 2008, 18:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Chodzi Ci o to zeby radio wyswietlalo wszystkie swoje informacje na
wyswietlaczu komputera w samochodzie ?
Do tego nietrzeba zadnego interfejsu. Jesli Twoj samochod juz tak robil
wczesniej to poszukaj trzeciego zlacza do radia. Jesli radio jest wyposazone w takie
poszerzane zlacze z tylu to wystarczy te zlacza ze soba polaczyc i juz.
Jesli chodzi jednak o sterowanie z kierownicy roznymi urzadzeniami w samochodzie
to sa dwa rozwiazania na rynku.
Pierwsze rozwiazanie jest takie jak sam opisales, ze trzeba zmieniac kierownice.
Wiaze sie to poprostu z montazem dodatkowej tasmy w kierownicy, itp ...
Widzialem jednak tez inne rozwiazanie. Ktos wykorzystal przewody do sygnalu jako
transmisje miedzy dwoma malymi ukladami. Jeden z nich zamontowany w kierownicy
wysyla odpowiednie sygnaly do drugiego ukladu i dzieki temu mozna zalozyc nawet
do osmiu roznych przyciskow. Po drugiej stronie masz zwykle wyjscia przekaznikowe
i co z nimi zrobisz to juz zalezy od Twojej pomyslowosci. Przyciski mozna wykorzystac
od dowolnego samochodu
wyswietlaczu komputera w samochodzie ?
Do tego nietrzeba zadnego interfejsu. Jesli Twoj samochod juz tak robil
wczesniej to poszukaj trzeciego zlacza do radia. Jesli radio jest wyposazone w takie
poszerzane zlacze z tylu to wystarczy te zlacza ze soba polaczyc i juz.
Jesli chodzi jednak o sterowanie z kierownicy roznymi urzadzeniami w samochodzie
to sa dwa rozwiazania na rynku.
Pierwsze rozwiazanie jest takie jak sam opisales, ze trzeba zmieniac kierownice.
Wiaze sie to poprostu z montazem dodatkowej tasmy w kierownicy, itp ...
Widzialem jednak tez inne rozwiazanie. Ktos wykorzystal przewody do sygnalu jako
transmisje miedzy dwoma malymi ukladami. Jeden z nich zamontowany w kierownicy
wysyla odpowiednie sygnaly do drugiego ukladu i dzieki temu mozna zalozyc nawet
do osmiu roznych przyciskow. Po drugiej stronie masz zwykle wyjscia przekaznikowe
i co z nimi zrobisz to juz zalezy od Twojej pomyslowosci. Przyciski mozna wykorzystac
od dowolnego samochodu
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt: