Podłączenie złącza diadnostycznego w celu odczytania kodów.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Podłączenie złącza diadnostycznego w celu odczytania kodów.
Witam, mam pytanko czy dobrze zmostkowałem złącze diagnostyczne?
[External Link Removed for Guests]
Po podłączeniu jak na zdjęciu i przekręceniu kluczyka w stacyjce lampka zapala się raz i gaśnie :/ co o tym myśleć?
Złącze opisałem w/g schematu ogólnie dostępnego na forum.
Poradźcie coś, dodam że silnik 1.4 16v na LPG
[External Link Removed for Guests]
Po podłączeniu jak na zdjęciu i przekręceniu kluczyka w stacyjce lampka zapala się raz i gaśnie :/ co o tym myśleć?
Złącze opisałem w/g schematu ogólnie dostępnego na forum.
Poradźcie coś, dodam że silnik 1.4 16v na LPG
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
To by dobrze było gdyby tak było
Uspokoiliście mnie trochę Koledzy.
Wszystko wskazuje na to, że posiadam taki oto silniczek:
1.4 90KM
Jest to silnik 16-zaworowy, z dwoma wałkamia rozrządu (DOHC), z wielopunktowym wtryskiem paliwa Multec-S(F) firmy Delco-Remy. Stosowany od kwietnia 1996 w Astrach z oznaczeniem 1.4 16v.
Oznaczenie silnika: X14XE
Pojemność 1389 ccm
Średnica cylindra 77,6 mm
Skok tłoka 73,4 mm
Moc maksymalna 90KM (66kW)
przy 6000 obr/min
Moment obrotowy maks. 125Nm (12,7kgm)
przy 4000 obr/min
Stopień sprężania 10,5
(opis zapożyczyłem z forum)
Asterka z 97 r. więc wychodzi na to, że tak jak napisał ja37:
Dzięki za pomoc.
Uspokoiliście mnie trochę Koledzy.
Wszystko wskazuje na to, że posiadam taki oto silniczek:
1.4 90KM
Jest to silnik 16-zaworowy, z dwoma wałkamia rozrządu (DOHC), z wielopunktowym wtryskiem paliwa Multec-S(F) firmy Delco-Remy. Stosowany od kwietnia 1996 w Astrach z oznaczeniem 1.4 16v.
Oznaczenie silnika: X14XE
Pojemność 1389 ccm
Średnica cylindra 77,6 mm
Skok tłoka 73,4 mm
Moc maksymalna 90KM (66kW)
przy 6000 obr/min
Moment obrotowy maks. 125Nm (12,7kgm)
przy 4000 obr/min
Stopień sprężania 10,5
(opis zapożyczyłem z forum)
Asterka z 97 r. więc wychodzi na to, że tak jak napisał ja37:
mój komputer nie wyświetla kodu 12.ja37 pisze:Kod 12 miga w starszych kompach, typu motronic i stare multece.
Bodajże od 95 roku są kody 4 cyfrowe i one migają od razu.
Dzięki za pomoc.