Podłączenie złącza diadnostycznego w celu odczytania kodów.

Bomber

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Podłączenie złącza diadnostycznego w celu odczytania kodów.

#1

Nieprzeczytany post autor: Bomber »

Witam, mam pytanko czy dobrze zmostkowałem złącze diagnostyczne?

[External Link Removed for Guests]


Po podłączeniu jak na zdjęciu i przekręceniu kluczyka w stacyjce lampka zapala się raz i gaśnie :/ co o tym myśleć?

Złącze opisałem w/g schematu ogólnie dostępnego na forum.

Poradźcie coś, dodam że silnik 1.4 16v na LPG

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

To znaczy, że nie masz błędów.
Tylko się cieszyć :D
Podłaczyłeś dobrze.

Bomber

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Bomber »

Z tego co pamiętam to powinien wychodzić kontrolny kod 12, tylko nie wiem czy przy tym silniku?

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jeśli jednak nie było żadnych usterek to wyświetlany jest ciągle kod 12.
Napisz jeszcze jaki masz silnik.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Kod 12 miga w starszych kompach, typu motronic i stare multece.
Bodajże od 95 roku są kody 4 cyfrowe i one migają od razu.

Bomber

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Bomber »

To by dobrze było gdyby tak było ;)

Uspokoiliście mnie trochę Koledzy.
Wszystko wskazuje na to, że posiadam taki oto silniczek:

1.4 90KM

Jest to silnik 16-zaworowy, z dwoma wałkamia rozrządu (DOHC), z wielopunktowym wtryskiem paliwa Multec-S(F) firmy Delco-Remy. Stosowany od kwietnia 1996 w Astrach z oznaczeniem 1.4 16v.
Oznaczenie silnika: X14XE

Pojemność 1389 ccm
Średnica cylindra 77,6 mm
Skok tłoka 73,4 mm
Moc maksymalna 90KM (66kW)
przy 6000 obr/min
Moment obrotowy maks. 125Nm (12,7kgm)
przy 4000 obr/min
Stopień sprężania 10,5

(opis zapożyczyłem z forum)

Asterka z 97 r. więc wychodzi na to, że tak jak napisał ja37:
ja37 pisze:Kod 12 miga w starszych kompach, typu motronic i stare multece.
Bodajże od 95 roku są kody 4 cyfrowe i one migają od razu.
mój komputer nie wyświetla kodu 12.

Dzięki za pomoc.

mati83

#7

Nieprzeczytany post autor: mati83 »

ja37 pisze:Kod 12 miga w starszych kompach, typu motronic i stare multece.
Bodajże od 95 roku są kody 4 cyfrowe i one migają od razu.
A powiedz mi co oznacza kod 1405 przy założeniu, że 10-krotne mignięcie to 0...

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

1405 Uszkodzenie zaworu EGR
Zaślepić i już.
Ale przedtem przeczyścić.Poprawi sie, jesli nie jest uszkodzony elektrycznie.

mati83

#9

Nieprzeczytany post autor: mati83 »

ja37 pisze:1405 Uszkodzenie zaworu EGR
:shock: :shock: :shock:

Przecież ja go wymieniłem bodajże w sierpniu albo we wrześniu!!!! :evil: :evil: :evil:
Pierd**le! Zaślepiam!! Po zaślepieniu nie będą mi wyskakiwały żadne błędy??

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

No sam widzisz, jakie kłopoty robi EGR.
Zaślep, ale szczelnie, z silikonem.
Ale zawór musi być podłączony i sprawny elektrycznie, żeby błędów nie było.
Niech sobie tam działa jak chce, już nie będzie robił kłopotów, bo będzie zaślepiony.

Zablokowany