Strona 2 z 3

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 12 lut 2014, 12:31
autor: wojtek08339
A po co chcesz czekać 20 lat?
Zobacz jak pracują w AF, do dziś z powodzeniem jeżdżą, właśnie te 20 lat.
Kiedyś mnie to klekotanie wkurzało, ale jak przeliczyłem ile zainwestowałem w silnik przez 4 lata eksploatacji to wyniosło mnie to tyle, co 3 krotna wymiana oleju wraz z filtrami. Poza tym kompletnie zero problemów.
Odpowiedź: wycofanie się z tego silnika może oznaczać wielki błąd GM.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 18 wrz 2014, 22:34
autor: AGAF
ja śmigam z tym silniczkiem 1,7 i jestem bardzo zadowolony.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 21 wrz 2014, 23:16
autor: wojtek08339
W gazecie pisali, że ten motor żyje do 400 tyś.
U mnie zaraz 300, ale z tego, co widzę, to jeszcze drugie 300 polata :D

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 22 wrz 2014, 18:02
autor: ptrcichy
W firmie kiedyś mieliśmy auto z tym własnie silnikiem. Miał ponad 300kkm(na szafie) nic mu nie dolegało śmiem twierdzić że przelata drugie tyle.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 07 kwie 2015, 20:25
autor: Patryk_1992
Koniec dobrego silnika

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 21 kwie 2015, 10:52
autor: webkoala
Tak czy siak, nie ma chyba nic gorszego niż x17dtl ;) Oddałbym królestwo za to, żeby mieć swojego czasu dti.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 21 kwie 2015, 11:05
autor: FranekDolas
Sam posiadam od wielu lat silnik Z17DTH 1.7CDTI 100KM.Oby odpukać,ale nigdy z silnikiem nie miałem żadnego problemu.Spalanie średnio w mieście,na poziomie 6,5L W trasie,przy rozsądnej jezdzie schodzi ponizej 5L.Ja jestem obecnie bardzo zadowlolony z tego silnika i od znajomych też słyszałem same pozytywne opinie.Gorzej wypada podobno fiatowski 1.9CDTI ale sam nie użytkowałem,więc się nie wypowiadam.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 25 kwie 2015, 13:11
autor: wojtek08339
Czemu mają nie być?
Mój ma już 308 tyś i chodzi tak samo jak 5 lat temu gdy go kupiłem. Auto ma 10 lat.
Największy jego minus to kultura pracy.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 02 maja 2015, 11:03
autor: Graniasty
wojtek08339 pisze:W gazecie pisali, że ten motor żyje do 400 tyś.
U mnie zaraz 300, ale z tego, co widzę, to jeszcze drugie 300 polata :D
To tylko pic na wodę. Aby tylko następny nowy kupić. Artykuł pewnie sponsorowany, niema co się przejmować.
Piszą wiele o żywotności silników. Niby tyle niby tam , a ja widuję samochodziki z obiegiem 800 000 no i co ?
Kupa za przeproszeniem, jak będzie się psuł to mogiła. Jak jedzie to limuzyna. Po co to się zamartwiać na zapas.
Psuje się, zrób to samo co niemeic. Niemiec sprzedaje i kupuje nowy.

Re: Koniec ery 1,7 cdti

: 03 maja 2015, 22:59
autor: wojtek08339
Nie no sponsorowany to nie był, bo w jednym artykule gryzipiórki z motoru zamieścili kilkanaście silników.
Robią pewnie przedruki z dawnych lat i piszą głupoty.