Lista działających fotoradarów

tutaj dowiesz się gdzie ich szukać i jak ich unikać
Awatar użytkownika
Mateusz20

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 08 maja 2014, 13:23
Imię: Mateusz
Auto: Opel Astra G
Silnik: 2.0DTL
Województwo: śląskie

Lista działających fotoradarów

#1

Nieprzeczytany post autor: Mateusz20 »

Założyłem ten temat z myślą aby stworzyć tutaj listę miejsc w których działają fotoradary i wiedzieć gdzie zdjąć nogę :) Chodzi głównie tutaj o większe miasta, drogi lokalne itd.
PS. pewnie dużo z Was ma konto na facebook-u , więc polecam zajrzeć na jeden fan page poświęcony nie oznakowanym radiowozom :) na pewno każdemu z nas się przyda :) Więcej na PW

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Nie widzę sensu takiego tematu. I tak nikt jadąc w trasę nie zapamięta listy fotoradarów po drodze a ze spisanych na kartkę i tak wiele pożytku by nie miał.
Jest mnóstwo aplikacji (m.in. AutoRadar na Androida autorów AutoMapy), które na żywo pokazują kontrole i czynne fotoradary, przy czym integracja z użytkownikami pozwala "on air" wprowadzić suszarkę czy zaznaczyć dany fotoradar jako nieaktywny.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
sezam0

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 23 paź 2013, 8:33
Imię: Cezary
Auto: Astra III
Silnik: Z14XEP
Województwo: podkarpackie

#3

Nieprzeczytany post autor: sezam0 »

Tak jak kolega FalconTech wydaje mi się, że temat jest zbędny. Obecnie praktycznie w każdej nawigacji jest opcja ostrzegania przed fotoradarami, a nawet gdybyśmy stworzyli tutaj całą listę to ciężko było by spamiętać czy akurat na tym odcinku był działający radar i w jakim miejscu dokładnie.

Awatar użytkownika
IgorW

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 07 maja 2014, 18:01
Imię: Igor
Auto: Zafira A
Silnik: Z18XE
Województwo: Zagranica - Azja
Lokalizacja: Hvalstad, Norwegia/Kozienice

#4

Nieprzeczytany post autor: IgorW »

Z tego co wiem to działające fotopudło musi być żółte, tudzież oklejone folią odblaskową, więc dosyć łatwo je odróżnić od szarych straszaków... A w Polsce jeszcze się nie spotkałem z żółtym, który by nie działał.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

W drodze do pracy mam 3 żółte fotoradary z czego dwa puste a tylko w jednym pustym od czasu do czasu pojawia się oczko fotoradaru. Wiec czasami i w pustym od lat można się złapać na radar a przed takim żadna lista na forum nie ustrzeże.

--
Wysłano z Xperia Z1

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
Mateusz20

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 08 maja 2014, 13:23
Imię: Mateusz
Auto: Opel Astra G
Silnik: 2.0DTL
Województwo: śląskie

#6

Nieprzeczytany post autor: Mateusz20 »

Również nie zgadzam się z tym iż ,,żółtki,, działają..
Co do nawigacji to też trochę lipa.. bo spotkałem się kilka razy bynajmniej w mojej że nawigacja ostrzegała o kontroli i fotoradarze(chyba), a mijając dane miejsce z niczym się nie spotkałem..

Awatar użytkownika
radek_n1

Astro-maniak
Posty: 760
Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
Imię: Radek
Auto: Astra h kombi
Silnik: 1.6 105KM + LPG
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Czyżew

#7

Nieprzeczytany post autor: radek_n1 »

Nad nawigacją również trzeba posiedzieć, żeby ją dobrze ustawić.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

AutoRadar, iCoyote, RadarSTOP, Rysiek, SpeedAlarm i Yanosik.

Bierzcie i testujcie. Aplikacje do interaktywnego ostrzegania o zdarzeniach na drodze w trybie on-line.

Dalszą dyskusję uważam za zbędną, bo kopiowani czegoś co jest i działa w miarę możliwości - dobrze - nie ma sensu.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Zablokowany