Odcinkowy pomiar prędkości.
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Re: Odcinkowy pomiar prędkości.
Tak mamy namieszane, że się mówi: "zrobić tam 90", podczas gdy śmiało powinno być 120. Ten prędkościowy burdel nas opanował do tego stopnia, że sami proponując za niski (taki poprawny) limit, już pewnie w głowie snujemy ile będziemy przekraczać.
Druga rzecz, to ten brak konsekwencji. Jest tablica o pomiarze, to ma być pomiar i tyle. Teraz się śmiga na takich odcinkach, jak bez tabliczki. Tyle, że z duszą na ramieniu, czyli wypatrując po poboczach, zamiast uważać normalnie.
Druga rzecz, to ten brak konsekwencji. Jest tablica o pomiarze, to ma być pomiar i tyle. Teraz się śmiga na takich odcinkach, jak bez tabliczki. Tyle, że z duszą na ramieniu, czyli wypatrując po poboczach, zamiast uważać normalnie.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 23 maja 2015, 15:28
- Imię: Adam
- Auto: AJ COSMO
- Silnik: A16XER
- Województwo: śląskie
Odcinkowy pomiar prędkości w miejscowości Wilcza na DK78. Jadąc od strony Gliwic w kierunku Rybnika na DK78 jest ustawiony znak informujący o kontroli prędkości, ale dalej mamy skrzyżowanie z DW921. Samochody wyjeżdżające od strony Pilchowic lub Knurowa w kierunku Rybnika znaku tego nie widzą, a "łapią" się na pomiar ponieważ przejeżdżają bramkę. Miejscowi wiedzą o co chodzi, ale osoby będące przejazdem już niekoniecznie, mogą odebrać to jako bramkę systemu Viatoll... Od kilku miesięcy nikt nie wpadł na pomysł żeby znak informujący powtórzyć również za skrzyżowaniem z DW921 i dać wszystkim jednakowe szanse i na koniec, ciekawe ile w tym prawdy
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Z założenia aby pomiar musiał być spełniony to pojazd musi pojawić się na pierwszej i ostatniej bramce. Więc wjechanie w połowie nie powinno być zaliczane.
Jak to w praktyce działa, kij wie
Jak to w praktyce działa, kij wie
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 23 maja 2015, 15:28
- Imię: Adam
- Auto: AJ COSMO
- Silnik: A16XER
- Województwo: śląskie
No i tutaj właśnie się łapie na jedną i drugą. Mój błąd, mogłem to wcześniej zaznaczyć.
przemty dobrze to rozumiesz
przemty dobrze to rozumiesz
Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 17:18 przez adam363, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Tu niechodzi o wjechanie w połowie odcinka a pomiędzy znakiem informacyjnym a bramownicą - przynajmniej ja to tak rozumiem.
Kierowca wjeżdżając w ten sposób przejeżdża przez obie bramownice ale nie widzi znaku informującego o pomiarze.
Kierowca wjeżdżając w ten sposób przejeżdża przez obie bramownice ale nie widzi znaku informującego o pomiarze.
[External Link Removed for Guests]
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
widzieliście paten naszego rodaka z Wysp?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- jaro93
- Posty: 353
- Rejestracja: 29 paź 2015, 19:39
- Imię: Jarek
- Auto: Mazda 3 BN HB
- Silnik: PEY7 2.0l
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Chcesz to próbuj patentu z wysp. Osobiście jednak jestem zdania że jadąc w w/w sposób i tak zapłacisz bo jesteśmy w PL, a nie na wyspach. Dodatkowo jadąc w ten sposób jedziesz nieekonomicznie, a sam odcinkowy pomiar nie jest prowadzony na odcinku nie wiadomo jak długim więc zwalniając do wymaganej prędkości stracisz może z minutę?
PS. Oczywiście zawsze należy jeździć zgodnie z przepisami i dostosowywać prędkość do ograniczeń jak i warunków...
PS. Oczywiście zawsze należy jeździć zgodnie z przepisami i dostosowywać prędkość do ograniczeń jak i warunków...
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Mam wrażenie, że koleś z filmiku w ogóle nie wie jak działa OPP. Chyba ostro pomerdało mu się ze zwykłym fotoradarem
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Nie ma się co oszukiwać dorobek naszej inteligencji to na wyspy nie wyjechał. Nie uogólniam bo znam takich co pojechali z miłości, z fascynacji czy zwyczajnie z pasji
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
Ciekawe na jakiej podstawie twierdzi, że jadącego poniżej dozwolonej prędkosci kamera "nie widzi".. Bzdura i chyba niedługo przyjdzie mu mały mandacik..
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki