Odcinkowy pomiar prędkości.
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
Re: Odcinkowy pomiar prędkości.
@nismo odpuść, będzie jak z Weuekiem
Ograniczenia są po to, aby zminimalizować wypadkowość, straty w ludziach oraz straty materialne i żeby poprawić bezpisczeństwo. Nie zawsze ograniczenia te są adekwatne do warunków ich zastosowania, no ale jednak są i w jednak mają coś na celu, czy to ruszenie ludowe czy samorzadowe - bez znaczenia. W tym miejscu gdzie one sa niby niepotrzebne niestety ale brawura i obojętność ludzka wygrywa; "bo po co.. po co to tu jest, przecież prosta droga" - no i Sławomir z pod sklepu klepie 100km/h gdzie jest 50km/h..
Problemem nie są ograniczenia tylko ignorancja czlowieka, potem jest tylko gorzej, bo mimo ogranieczenia były, nie pomogły, no to jeszcze zaostrzymy, albo fotobudkę sie postawi i żółty bilbord ze statystykami...
Ograniczenia są po to, aby zminimalizować wypadkowość, straty w ludziach oraz straty materialne i żeby poprawić bezpisczeństwo. Nie zawsze ograniczenia te są adekwatne do warunków ich zastosowania, no ale jednak są i w jednak mają coś na celu, czy to ruszenie ludowe czy samorzadowe - bez znaczenia. W tym miejscu gdzie one sa niby niepotrzebne niestety ale brawura i obojętność ludzka wygrywa; "bo po co.. po co to tu jest, przecież prosta droga" - no i Sławomir z pod sklepu klepie 100km/h gdzie jest 50km/h..
Problemem nie są ograniczenia tylko ignorancja czlowieka, potem jest tylko gorzej, bo mimo ogranieczenia były, nie pomogły, no to jeszcze zaostrzymy, albo fotobudkę sie postawi i żółty bilbord ze statystykami...
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
- nismo
- Posty: 3685
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
i jest mnóstwo nagrań z kamerek oraz statystyk potwierdzający słuszność tezy, czasami możemy popełnić błąd, zagapić się lub stracić czujność nikt nie jest nie omylny na drogach, ale zdecydowana większość to ignorancja głupota i brawura połączona z brakiem umiejętności i z reguły takim kierowca przeszkadzają ograniczenia i wymyślają jakieś głupkowate argumenty ze ograniczenie sprawia niebezpieczeństwo... no tak jak gonisz 120km/h na łuku drogi to nic dziwnego ze moze ci wyskoczyć kierowca który zastosował się do ograniczenia i jedzie 70km/h. i musisz ostro hamować.Problemem nie są ograniczenia tylko ignorancja czlowieka
To ze jakiś urzędas postawił fotoradar czy ograniczenie bezsensu to jest tylko i wyłącznie wina ludzka i jego błędnych decyzji a nie argument przeciwko ograniczenia czy przepisa drogowym... ze takie rzeczy trzeba tłumaczyć dorosłym chłopa
[External Link Removed for Guests]
- bolobol
- Posty: 855
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 96 razy
Cóż. Żeby Ci konstruktywnie odpowiedzieć na ten zarzut, musiałbym zejść do Twojego poziomu a tego nie chcę.
Dokładnie tak. Gdyby ten radar stał tam wcześniej, to małolat zwolniłby przed nim i rozwalił się na następnym zakręcie. Taka karma...Aha i to jest argument potwierdzający ze ograniczenia to bzdura i sa niepotrzebne?
Tu na prawdę nie rozumiem do czego się odnosisz???No tak to zróbmy znaki zimowe i letnie, na twój koszt
Chyba jednak to Ty masz problemy ze zrozumieniem tego co napisałem:Chcesz się bić ze statystykami ? Najczęstsza przyczyna wypadków jest niedostosowanie prędkości i nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu. Wiec moze jednak to nie z ograniczeniami jest cos nie tak?
"Takich „doopochroniących” miejsc w Polsce są tysiące! Ograniczenia prędkości, stawiane bez znaczącego powodu
i bez sensu, nie tylko nie poprawiają bezpieczeństwa ale wyrabiają w kierowcach złe nawyki, pozwalające na ich bezrefleksyjne ignorowanie.
To w konsekwencji może doprowadzić do nieszczęścia, kiedy jeden z tysiąca zignorowanych znaków, okaże się zasadnie postawionym. "
Cały mój wywód, koncentrował się głównie na wykazaniu, że mamy patologicznie dużo ograniczeń, ustawionych nie dla bezpieczeństwa lecz dla ochrony doopska urzędasa, odpowiedzialnego za drogi i że to z tego właśnie powodu, znakomita większość kierujących je olewa! Pamiętasz zdjęcia które wstawiłem? Pomyśl, co by było, gdyby tam ktoś postawił znak ograniczenia do 30? Zapewniam, że nikt nie pojechałby tam 35/h a nawet nie pomyślałby czy nie zaryzykować. Dlaczego? Bo tam znaki ograniczenia prędkości ustawiane są tam, gdzie istnieje realne zagrożenie. U nas - zależy to od widzimisię urzędnika i jego przełożonego!!! Ale... jeszcze niedawno Ty też tak uważałeś:
"Dla jasności, to ze na naszych drogach są absurdy drogowe typu ograniczenie w głupich miejscach nie jest równoznaczne z tym ze ograniczenia i fotoradary nie są wcale potrzebne. " i ja się z tym zgadzam. Są potrzebne, ale w miejscach niebezpiecznych. W mojej ocenie 90% tych ograniczen, to patologia...
Domniemałem. Motor z przyśpieszeniem 3 sekundy do 100/h nie kosztuje groszy!O czym ty bredzisz człowieku? skad Ty wiesz ze na motor wydałem kupę kasy
Też domniemałem. To chyba Ty napisałeś?i ze kupiłem go tylko dla przyspieszenia?
Mam motocykl który przyspiesza do setki w 3 sekundy i nie kupiłem go do latania po 200km/h. Największa frajdę mam z samego przyspieszenia
Skoro jeździsz przepisowo, to Twoja frajda na Autostradzie trwa góra 5 sekund a w innych miejscach to... szkoda gadać.
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
- nismo
- Posty: 3685
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Największa frajdę mam z przyspieszenia = kupiłem go tylko dla przyspieszenia? Brawo za logikę.
Dla twojej informacji, KAZDY motocyklista wsiada na motocykl dla przyspieszenia, z tym ze znaczna większość oprócz tego bardzo lubi tez prędkość. Ja do tych drugich nie należę. Ale jazda motocyklem to znacznie więcej doznań niż te dwie które wymieniłem wcześniej
Ponadto nie byłeś na zachodzie skoro uważasz ze u nas jest dużo ograniczeń, w Niemczech jest ich nieporównywalnie więcej, fotoradary przenośne na autostartach to norma, w miastach co chwile mijamy fotoradar
U mnie, po drogach którymi jeżdżę był tylko jeden fotoradar ustawiony " dziwnie" i juz go nie ma. Absurdów jest więcej ale jeszcze więcej jest ludzi bez wyobraźni i dla takich konieczne są ograniczenia, nie musza pomóc mu przeżyć, ale za to mogą
Patologia są strażnicy miejscy siedzący w krzakach, Policjanci z wątpliwej jakości "suszarkami" , czy ostatnio brak możliwości odmowy przyjęcia mandatu
z czym Ty masz tutaj problem? Moja frajda to moja sprawa, poza tym już Ci wyjaśniłem ze nie tylko to mi sprawia frajdę. Nie rozumiem co chcesz osiągnąć poruszając ten temat i co on wnosi do tematu...Twoja frajda na Autostradzie trwa góra 5 sekund
Sa motocykle 30 letnie które bez problemu to osiągają i nie kosztują kupe kasy, mniej niż 125'tka na kategorie BDomniemałem. Motor z przyśpieszeniem 3 sekundy do 100/h nie kosztuje groszy!
Dla twojej informacji, KAZDY motocyklista wsiada na motocykl dla przyspieszenia, z tym ze znaczna większość oprócz tego bardzo lubi tez prędkość. Ja do tych drugich nie należę. Ale jazda motocyklem to znacznie więcej doznań niż te dwie które wymieniłem wcześniej
Co tu ma do rzeczy karma? Chybna nie znasz znaczenie tego słowa, co do reszty jak ma się rozwalić to się rozwali, dla takiego nie nie ma ratunku ale nadal ma się to ni jak do potwierdzenia twojego argumentu.Dokładnie tak. Gdyby ten radar stał tam wcześniej, to małolat zwolniłby przed nim i rozwalił się na następnym zakręcie. Taka karma...
Mamy tez mnóstwo wypadków, jesteśmy czarna plama na tle europy i nie tylko, nie pomyślałeś moze, ze dlatego?Cały mój wywód, koncentrował się głównie na wykazaniu, że mamy patologicznie dużo ograniczeń
A ja myślę ze jesteś kiepskim expertem w tej dziedzinie skoro uważasz ze 90% to patologia pomimo ze w Polsce prędkość jest na 2 miejscu jeśli chodzi o powód wypadków. Mijasz się z faktami wymyślając jakieś dziwne argumenty mówiące o tym ze ograniczenia powodują zagrożenia a nie prędkość Argumatny które nie maja żadnego potwierdzenia a są jakiś zalążkiem teorii spiskowychW mojej ocenie 90% tych ograniczeń, to patologia...
Ponadto nie byłeś na zachodzie skoro uważasz ze u nas jest dużo ograniczeń, w Niemczech jest ich nieporównywalnie więcej, fotoradary przenośne na autostartach to norma, w miastach co chwile mijamy fotoradar
U mnie, po drogach którymi jeżdżę był tylko jeden fotoradar ustawiony " dziwnie" i juz go nie ma. Absurdów jest więcej ale jeszcze więcej jest ludzi bez wyobraźni i dla takich konieczne są ograniczenia, nie musza pomóc mu przeżyć, ale za to mogą
Patologia są strażnicy miejscy siedzący w krzakach, Policjanci z wątpliwej jakości "suszarkami" , czy ostatnio brak możliwości odmowy przyjęcia mandatu
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
No i się zaczęło
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
- bolobol
- Posty: 855
- Rejestracja: 07 lip 2017, 10:16
- Auto: Astra J Sedan "Fabryczne" LPG
- Silnik: B14NET- Turbo 140KM
- Rocznik: 2015
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 25 razy
- Pomocny: 96 razy
Nic. Pytasz, to Ci odpowiadam.
Zdziwiła mnie trochę deklaracja, że mając ścigacza jeździsz jak na piknik czemu dałem upust w pierwszym poście, ale to w sumie Twoja sprawa.
Otóż ma. W tamtym miejscu, całe dziesięciolecia fotoradar potrzebny nie był i do dziś nie jest. Posłużyłem się tym przykładem - a osobiście znam takie dwa miejsca w najbliższej okolicy - żeby wykazać mechanizm stawiania wszelkich ograniczeń i fotoradarów.co do reszty jak ma się rozwalić to się rozwali, dla takiego nie nie ma ratunku ale nadal ma się to ni jak do potwierdzenia twojego argumentu.
I sądzisz, że stawianie fotoradarów i ograniczeń prędkości jak popadnie coś tu zmieni? Jako użytkownik drogi nie zauważasz jaka jest reakcja kierowców na te ograniczenia? Nigdy nie zauważyłeś, jak cała kolumna samochodów zwalnia przed fotoradarem a następnie wszyscy przyśpieszają? Jak myślisz? Dlaczego tak się dzieje?Mamy tez mnóstwo wypadków, jesteśmy czarna plama na tle europy i nie tylko, nie pomyślałeś może, ze dlatego?
Gdzie to wyczytałeś? Mam wkleić jeszcze raz to co napisałem o ograniczeniach, czy znajdziesz sam?Mijasz się z faktami wymyślając jakieś dziwne argumenty mówiące o tym ze ograniczenia powodują zagrożenia a nie prędkość
Nie zgadzam się! Nakazy i zakazy przynoszą skutek odwrotny od zamierzonego. To właśnie obserwujemy obecnie.Absurdów jest więcej ale jeszcze więcej jest ludzi bez wyobraźni i dla takich konieczne są ograniczenia, nie musza pomóc mu przeżyć, ale za to mogą
Tylko edukacja! Nie ćwiczenia wjazdu tyłem między pachołki, a prawdziwa nauka jazdy, z pokazaniem kursantowi zagrożeń - choćby na YouTube - i skutecznym nauczeniem go przywidywania skutków jego działań na drodze.
Z tym się zgodzę...Patologia są strażnicy miejscy siedzący w krzakach, Policjanci z wątpliwej jakości "suszarkami" , czy ostatnio brak możliwości odmowy przyjęcia mandatu
Dodano po 41 sekundach:
Wtajemniczysz mnie???
Jeśli rozwiążesz problem z którym tu przyszedłeś, opowiedz o tym. Ta wiedza na pewno jeszcze komuś się przyda...
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
Wyniki ankiety...
[External Link Removed for Guests]
- nismo
- Posty: 3685
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
o nic nie pytałem, z czapy wywnioskowałeś ze wydałem kupę kasy dla 5 sekund frajdy. Bezczelne zaglądanie komuś w kieszeń i niepotrzebne komentowanie...Pytasz, to Ci odpowiadam.
Nie mam ścigacza...nigdzie tego nie zadeklarowałem... kolejne gadanie aby gadaćZdziwiła mnie trochę deklaracja, że mając ścigacza
A ja znam osobiście 2 miejsca które są mega zasadne aby były tam fotoradary i teraz co ? Wyrównują się argumenty? jest 0:0 ?Otóż ma. W tamtym miejscu, całe dziesięciolecia fotoradar potrzebny nie był i do dziś nie jest. Posłużyłem się tym przykładem - a osobiście znam takie dwa miejsca w najbliższej okolicy - żeby wykazać mechanizm stawiania wszelkich ograniczeń i fotoradarów.
Nie interesuje mnie Twoje gdybanie tylko Fakty a fakty mówią ze wypadki są przez prędkość
Tak, i mówią o tym statystyki oraz doniesienia z różanych artykułów badających ta sprawęI sądzisz, że stawianie fotoradarów i ograniczeń prędkości jak popadnie coś tu zmieni? Jako użytkownik drogi nie zauważasz jaka jest reakcja kierowców na te ograniczenia?
JuZ kolega Slabek Ci wytłumaczył. "Problemem nie są ograniczenia tylko ignorancja czlowieka" wynikajaca z pospiechu głupoty braku wyobraźni oraz niestosowanie się do przepisów ruchu drogowego...Nigdy nie zauważyłeś, jak cała kolumna samochodów zwalnia przed fotoradarem a następnie wszyscy przyśpieszają? Jak myślisz? Dlaczego tak się dzieje?
Dlatego konieczne było wprowadzenie kolejnego ograniczenia jakim jest "Odcinkowy pomiar prędkości" Super nie?
Nie musisz, masz do tego prawo, ale fakty mówią ze w Niemczech jest znacznie miej wypadków, a gdyby twoja teza była zgodna z faktami było by zupełnie inaczej. A NIE JESTNie zgadzam się! Nakazy i zakazy przynoszą skutek odwrotny od zamierzonego
Ponadto skoro osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drogach w Niemczech uznały ze warto je stawiać, to wydaje mi się ze mogą coś na ten temat wiedzieć.
Nie mam zamiaru się dłużej kopać bo nie przedstawiłeś zadniego faktu. Mam poważne podstawy aby sadzić ze twoja wiedza na temat bezpieczeństwa opiera się na takim samym rozumowaniu jak temat mojego motocykla, czyli wymyślanie przeinaczanie i wyciąganie błędnych wniosków. Bye
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
To może z innej beczki. A co sądzicie o takich inicjatywach drogowców a także o obywatelskich postawach użytkowników dróg?
Ktoś już zapłacił, trafił na reportera amatora?
[External Link Removed for Guests]
Ktoś już zapłacił, trafił na reportera amatora?
[External Link Removed for Guests]
- Automat
- Posty: 4511
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,288kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
A może najprościej to kierowca sam się zgłosi na komendę po całej dobie jeżdżenia, albo po tygodniu, albo po miesiącu i po prostu wyspowiada się uiszczając odpowiednie mandaty.Pan policjant pałką zastuka jak ksiądz w konfesjonale i obywatel będzie rozgrzeszony.