sekwencja do Astry J (IV)

porady i pomoce
Usunięty użytkownik 855151

sekwencja do Astry J (IV)

#271

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 855151 »

moim zdaniem nie powinno być problemów. mam ten sam rocznik i silnik, również brak kl7 i na lpg już 50 kkm, a obsługa sprowadza się tylko do przeglądów co 10 kkm. gazownik miał wolną rękę w doborze sprzętu, warunek był jeden tj bezproblemowa jazda. instalacja ma bardzo krótkie czasy wtrysku gazu, więc gazownik stwierdził, że lepiej będzie zainstalować pojedyncze wtryski na króciutkich wężykach niż listwa. miał więcej pracy, ale... :)
teraz gdybym, miał zakładać zrobił bym to bez obaw, tylko wybrał bym większy zbiornik tj. 42 l. obawiałem się o wielkość bagażnika po montażu i założyłem mniejszy chyba 32 l co jest uciążliwe, a większy 42 l okazuje się być tej samej wysokości a ma tylko większą średnicę.

Dembiec

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:14
Imię: Maciej
Auto: Meriva B
Silnik: A14NEL
Województwo: wielkopolskie
Wdzięczny: 1 raz

#272

Nieprzeczytany post autor: Dembiec »

To mnie pocieszyles dzięki bardzo za info

dangru3

Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:20
Imię: Daniel
Auto: Astra J Sports Tourer
Silnik: A14NET
Województwo: śląskie
Pomocny: 2 razy

#273

Nieprzeczytany post autor: dangru3 »

Dembiec pisze:QR_BBPOST Witam
Mam pytanie chce zamontować lpg do 1.4T 2011 , nie ma on co prawda wzmocnionej głowicy po rozkodowaniu vin brak (KL7 ) i chciałem się zapytać czy sa jakieś przeciwwskazania czy można to spokojnie uczynić-oczywiście dobre komponenty lpg i gazownik Z góry dzięki za porade
Mam też głowicę nieutwardzoną .
Na gazie zrobiłem już 29000 i nadal hula .Sprawdź kilka postów wyżej jakie mam bebechy.

Awatar użytkownika
konidem

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 25 cze 2015, 17:30
Imię: Konrad
Auto: astra j
Silnik: A14XER
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

#274

Nieprzeczytany post autor: konidem »

AWACS pisze:Witam! Jestem nowy i od razu zadaję pytanie; Czy można w astrze J 1,4 100KM silnik A14 XER założyć gaz? Jeśli tak, to jaką instalację? Gazownik powiedział mi, że to żaden interes, bo włączy się lampka check, a luzy zaworów reguluje się tzw. szklankami i to kosztuje dużo. Chciałbym zapytać ile taki silnik średnio spala benzyny? Czy warto zatem ingerować w silnik 28000 km przebiegu? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję.
Witam, grzebiąc w necie znalazłem Twój post dotyczący gazu. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem do mojej astry j 1.4xer. Pytanie do Ciebie, czy założyłeś instalację i jak tak to jak się sprawuje.

Awatar użytkownika
Rudolfina

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2018, 8:25
Imię: Robert
Auto: Astra J
Silnik: A 14NEL
Województwo: śląskie

#275

Nieprzeczytany post autor: Rudolfina »

Witam,
zamierzam założyć LPG do Astry J 120KM (1.4 T). Mam już nawet umówiony termin w autoryzowanym warsztacie Stag`a . Czytając Wasze posty zalecacie reduktor nawet 250 KM. Tymczasem mechanik z przekonaniem chce włożyć 150 KM i na moją uwagę że może coś większego stwierdzi że nie ma takiej potrzeby. Warsztat ma praktykę w tym modelu i ma opanowany zestaw Staga- elektronika/reduktor/wtryskiwacze. Zadzwoniłem do innych autoryzowanych warsztatów Stag`a i podobna odpowiedz. W innym, nie Stag`owskim, lokalnie znanym, zaproponowano 200 KM.
Obawiam się kłopotów bo jak znam życie to po zainkasowaniu gotówki i próbie egzekwowania gwarancji zaczyna się szukanie winy we wszystkim innym niż we własnej twórczości.

zibimysz

Astro-maniak
Posty: 362
Rejestracja: 24 cze 2013, 21:59
Imię: zbyszek
Auto: ASTRA J
Silnik: B14NEL
Rocznik: 2015
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Augustów
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 5 razy
Kontakt:

#276

Nieprzeczytany post autor: zibimysz »

Mam ten sam motor i cała instalacja staga zrobione 40tys i zero problemów

paablo

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 02 sty 2018, 18:02
Imię: Paweł
Auto: Astra H
Silnik: Z14XEP
Województwo: kujawsko-pomorskie

#277

Nieprzeczytany post autor: paablo »

co do silnika 1.4T to lepiej założyć reduktor z zapasem mocy i szybkie wtryski, bo ten silnik lubi "pętlić" przez większość czasu. Poza tym wydaje się być idealny: pośredni wtrysk paliwa, hydrauliczna regulacja luzów zaworowych.

Przebiegi 30 - 50 tys km nie są problemem dla dobrze założonej instalacji.

Swego czasu kilku znajomych z forum Chevroleta, posiadało założony LPG do samochodów bez KL7. Tam silniki bez remontu wytrzymywały i 150 tys km, ale jak mówili użytkownicy problemem był brak okresowej regulacji luzów zaworowych, bo w silnikach 1.6 i 1.8 są szklanki przecież.

s0ulmate

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 27 lut 2018, 7:30
Imię: Kamil
Auto: Astra J Sports Tourer
Silnik: A14NET
Województwo: łódzkie

#278

Nieprzeczytany post autor: s0ulmate »

Zakładałem w zeszłym tygodniu instalację LPG do swojego auta.
Konfiguracja wygląda następująco:
Sterownik ->KME Nevo
Parownik -> KME Tur
Wtryski -> Barakuda
Wlew pod klapką, do tego dorobiony powrót paliwa. Instalacja chodzi jak należy, zero szarpania, przełącza się momentalnie. Jest to już moje trzecie auto zagazowane instalacją KME, póki co nie miałem żadnych problemów. Instalację zakładałem w Łodzi, jak ktoś będzie zainteresowany podam namiary na firmę :).

Awatar użytkownika
Robert999

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27 lut 2018, 21:25
Imię: Robert
Auto: Astra j
Silnik: A14net
Województwo: zachodniopomorskie

#279

Nieprzeczytany post autor: Robert999 »

A instalacja brc sequent 32 turbo + emulator będzie dobra do astry j 1.4 t 140 km

krzychp77

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 28 maja 2017, 18:15
Imię: Krzysztof
Auto: Astra J 1,4T (CHIP 165KM)
Silnik: A14NEL
Województwo: mazowieckie
Wdzięczny: 2 razy
Pomocny: 1 raz

#280

Nieprzeczytany post autor: krzychp77 »

Moja instalacja założona 2000km temu to:
Elektronika: Stag Q-box Plus
Reduktor: AC R01 250KM
Wtryskiwacze: AC W03 montowane pojedynczo nie na listwie (krótkie wężyki wtrysków, a co za tym idzie szybsza reakcja na pedał gazu)
Zbiornik Bormech 600/200 44l (trzeba było troszkę podciąć plastik z tyłu wnęki na koło dojazdowe żeby wszedł. Podłoga bagażnika podniosła się o 10 cm)
Dotrysk benzyny w celu ochrony gniazd zaworowych: 3500-4000 obr/min - 5%, 4000-4500 obr/min - 10%, powyżej 4500 obr/min - 15% (tak sobie wymyśliłem, jeśli w niczym nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi :D gdyby auto nie było zchipowane do 165KM to bym tego nie robił)
Wlew pod klapką
Spalanie: 2 litry LPG więcej niż benzyny (rzeczywiste spalanie benzyny a nie to co pokazuje komputer)
Różnica w jeździe na benzynie a gazie trudna do wyczucia. Zobaczymy jak instalka będzie się spisywać przy większych przebiegach
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2018, 15:39 przez krzychp77, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ