Astra h- problem z lpg

porady i pomoce
Awatar użytkownika
nismo

Rekrut
Posty: 1767
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra GTC & Astra H Kombi
Silnik: z18xe & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 3 razy

Re: Astra h- problem z lpg

#11

Nieprzeczytany post autor: nismo » 10 lut 2019, 15:22

Wtryskiwacze i reduktor sa jednego producenta i jest to wysoka jakość, myślę ze montaż lub serwis jest temu winien

lukaszgrb

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
Imię: Łukasz
Auto: Astra H 1.9
Silnik: Z19DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: lukaszgrb » 10 lut 2019, 15:51

Wtryskiwacze ok , sterownik w najuboższej wersji ... a reduktor taki sobie ogólnie W Białymstoku mamy zagłębie technologii LPG i czy Ja czy Moi znajomi pracujący w zakładach instalującymi LPG nie uważam żeby wszystko co było AC było dobre . A reduktor jest ALEXA raczej a nie AC . Nie zmienia to faktu że potrzeba koledze porządnego specjalisty .
Moja Astra H Cosmo Estate ---> viewtopic.php?f=102&t=843306&p=1305428#p1305428
Zapraszam do obejrzenia i komentowania :)

dawid75

Astro-maniak
Posty: 1215
Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
Imię: Dawid
Auto: Meriva
Silnik: Z18XE LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: dawid75 » 10 lut 2019, 16:48

Na pewno trzeba zmienić gazownika, dysze w Baracudzie są wymienne, zastanawia mnie fakt sterownika Staga i reszty od Alexa. Ktoś już przy tym chyba majstrował. Z reguły sterownik i i reszta gratów leci od jednego producenta jeśli ma w miarę dobre graty a Stag takowe posiada. Co innego jeśli tak nie jest - na przykład moja instalacja. No chyba , że instalka ma już nalatane ze 100 tys. lub więcej i poleciały graty i ktoś zaczął je wymieniać, tylko programowo albo nie umie albo nie da się ich zgrać. A najlepszym rozwiązaniem jest zakup sterownika stag z serii Q i po problemie, fakt to trochę droga opcja, ale jak nie będzie można zgrać/ustawić instalacji to opłacalna w dłuższej perspektywie czasu.
P.S. Może być używany sterownik.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...

Awatar użytkownika
nismo

Rekrut
Posty: 1767
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra GTC & Astra H Kombi
Silnik: z18xe & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 3 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: nismo » 10 lut 2019, 17:42

W obu autach mam cały zestaw Alex czyli shark1200(poprawiona wersja), baracuda i nano. Tez mnie dziwi tak dziwny dobór. Profesjonalnych warsztatów w Polsce jest bardzo mało, nie polecam jezdzic na drutowanej instalacji

lukaszgrb

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
Imię: Łukasz
Auto: Astra H 1.9
Silnik: Z19DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: lukaszgrb » 10 lut 2019, 18:46

Absolutną bzdurą jest pisanie że zazwyczaj wszystko leci od jednego producenta ... Wszystko się zakłada tak żeby produkty ogarnęły auto każdy gazownik ma Swoje sprawdzone komponenty w zależności od zamożności portfela właściciela auta i nie prawdą jest że wszystkie produkty Staga są dobre w Swojej klasie cenowej ... Elektronika Staga jest w Mojej ocenie najlepszą dostępną na rynku w Swojej klasie cenowej aczkolwiek go fast jest czymś mega na siłę i nie poleciłby go nikt ze znanych Mi sprawdzonych osób montujących instalacje gazowe . To jest następca Staga Eco który też był mocno okrojony... aktualnie powinniśmy zaczynać minimum od Qboxa choćby w najniższej Swojej wersji ... Ale Miało być tanio zapewne i było ... Ale Sam fakt że gazownik rozwiercał dysze jest czymś absurdalnym co nie dało efektu i tym bardziej takie jest trzeba go zmienić i to jak najszybciej na kogoś polecanego przez ludzi na forum choćby ...
Moja Astra H Cosmo Estate ---> viewtopic.php?f=102&t=843306&p=1305428#p1305428
Zapraszam do obejrzenia i komentowania :)

Awatar użytkownika
Ardzio05

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:41
Imię: Arek
Auto: Astra h
Silnik: Z16xep
Województwo: pomorskie

#16

Nieprzeczytany post autor: Ardzio05 » 10 lut 2019, 18:56

Hmm czyli najlepiej znaleźć dobrego gazownika i zmienić sterownik ? Okazuje się że takie bebechy od nowości wsadził gazownik :| ogólnie nic nie szarpie itd, tylko właśnie po tym rozwierceniu dysz ( bo niby mnoznik był za maly) zaczęło odcinać przy 4.5 -5k obrotów. Czyli zmiana dysz i wyregulowanie ciśnienia nic nie da ? Będzie trzeba podjechać do tego gazownika co zrabal (A niby na necie same dobre opinie heh )

lukaszgrb

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 24 maja 2018, 5:57
Imię: Łukasz
Auto: Astra H 1.9
Silnik: Z19DTH
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: lukaszgrb » 10 lut 2019, 19:49

W żadnym wypadku nikt nie sugeruje wymiany sterownika ... Aczkolwiek napewno instalacja była by lepiej ,poprawniej wysterowana na qboxie . O różnicach między tymi sterownikami można dosyć dużo poczytać w internecie . Dla Ciebie kolego najlepiej się byłoby zwrócić do konkretnego gazownika i zmienić elementy które zmienić będzie potrzeba do prawidłowego działania instalacji z tym że niekoniecznie będzie cokolwiek aczkolwiek rozwiercone dysze na 99% co powiedz dla kolejnego gazownika jak się do Niego zgłosisz ... Inna sprawa to to że Ja nie wiem oco mu mogło chodzić apropos mnożnika a co On mógł oprócz większej dawki ,strumienia osiągnąć po rozwiercie dyszy ... Niewiem ... Zgłoś się do konrketnego cżłowieka i załątw konkretnie sprawę:)
Moja Astra H Cosmo Estate ---> viewtopic.php?f=102&t=843306&p=1305428#p1305428
Zapraszam do obejrzenia i komentowania :)

Awatar użytkownika
Ardzio05

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2018, 10:41
Imię: Arek
Auto: Astra h
Silnik: Z16xep
Województwo: pomorskie

#18

Nieprzeczytany post autor: Ardzio05 » 11 lut 2019, 9:35

Czyli najlepiej iść do dobrego gazownika I pewnie będzie trzeba wymienić dysze ? Ogólnie w ogóle nie powinno się ich rozwiercac? Jest dużo tematów w których rozwiercaja dysze, ponieważ są np za małe.

dawid75

Astro-maniak
Posty: 1215
Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
Imię: Dawid
Auto: Meriva
Silnik: Z18XE LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: dawid75 » 11 lut 2019, 23:22

dysze w Baracudzie są wymienne,

Dodano po 11 minutach 53 sekundach:
lukaszgrb pisze:
10 lut 2019, 18:46
Absolutną bzdurą jest pisanie że zazwyczaj wszystko leci od jednego producenta ..
Nie wiem gdzie widzisz tutaj bzdurę, bzdurą jest właśnie pisanie czegoś takiego.
Coraz więcej jest partnerskich zakładów które tylko i wyłącznie montują gotowe "fabryczne" zestawy.
Owszem, montuje się "składaki" sam mam taki jaki sobie zażyczyłem, ale generalnie monterzy wolą gotowce.
Dlaczego ? Bo najłatwiej włączyć autokalibrację i spokój.
Przy składaku już trzeba trochę więcej pomyśleć i zgrać ze sobą elementy, czego właśnie mamy przykład, listwa ok, reduktor - nie wiem, nie wypowiem się, ale sterownik nie ma "siły" i możliwości obrobić listwy i auta.
Gdyby monter był kumaty to wiedziałby, że to nie będzie dobrze chodzić.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...

Awatar użytkownika
nismo

Rekrut
Posty: 1767
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra GTC & Astra H Kombi
Silnik: z18xe & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 3 razy

#20

Nieprzeczytany post autor: nismo » 12 lut 2019, 7:45

Czyli najlepiej iść do dobrego gazownika
Tak, masz niedaleko jeden z najlepszych warsztatów Lpg i radze Ci abys ograniczył wiedzę wyczytana na forum tylko do tej informacji a pytania zadawał tym którzy maja pojecie i siedzą w tym profesjonalnie a wiem ze oni dość często jeżdżą na szkolenia

ODPOWIEDZ