Witam
U mnie w autku rura która idzie do filtra powietrza jest odwrócona tak zeby podczas jazdy nie nabierał powietrza bo inaczej zgaśnie na LPG. Poza tym na gazie chodzi super. Jednak jak jade na benzynie to przy dużych prędkościach - ostatnio przy 170 km/h zapaliła sie kontrolka od silnika, jak mu zdjąłem noge z gazu -oczywiście jadąć na benzynie konrolka zgasła. Podejrzewam ze zrobiła sie zła mieszanka bo paliwka ciągnął z baku a powietrza nie dostawał. Poza tym na benzynie jakoś dziwnie jest słabszy, podejrzewam ze to przez tą odwróconą rurkę która nie daje mu powietrza tyle ile powinna. Sam już nie wiem. jak wy macie to rozwiązane żeby śmigał dobrze na benzynie i na gazie. Bo u mnie narazie super śmiga na gazie a gorzej na benzynie. Słyszałem że przy sekwencyjnym gazie nie ma tego problemu ale ja mam model sarszą instalację z 2005 roku. Macie jakies pomysły na to może jakaś zwężka przy filtrze powietrza czy coś...
LPG poradźcie..
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 26 maja 2007, 17:16
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra G
- Silnik: Z14XEP
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Słupsk
- luka153
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 maja 2008, 7:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jednorożec
- Kontakt:
Normalne że masz słabszy samochód ponieważ gazownicy przy montażu zwykłych instalacji wkładają w dolot powietrza taką zwężkę aby silnik mniej powietrza dostawał (możesz to zauważyć w zapewne w rurce od filtra powietrza, za albo przed przepływomierzem nie pamiętam dokładnie). Tego problemu nie ma kiedy masz gaz sekwencję bo jest to bezpośredni e podłączenie się pod wtryski i wtedy samochód na gazie chodzi tak samo jak na paliwie. W zwykłych instalacjach aby samochód nie gasł najlepiej odwróć rurkę przed filtrem od dolotu tak, aby sam zasysał powietrze. Myślę że check będzie ci się świecił ciągle po przejechaniu kilku tys km bo wtedy rośnie stężenie dwutlenku węgla.
pozdro
pozdro
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No w sumie macie racje nie ma co kombinować bo i tak 95% jeżdze na LPG wiec ważne żeby na gazie śmigał. Jak zacznie szwankować na gazie to się bedę wtedy martwił. Narazie zrobiłem 20 tys na gazie i zero problemów. Nic nie wymieniałem i nie regulowałem, auto fajnie wchodzi na obroty, moe dławi się itp. No może trzeba by było wymienić jakiś filterek, chociaż tak jak pisze nic sie mu nie dzieje wiec moze narazie nic nie ruszam, dzięki i pozdrawiam
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L
Skoda Favorit 136L
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
luka153,
Możesz napisać, skąd masz taką wiedzę ?luka153 pisze:ponieważ gazownicy przy montażu zwykłych instalacji wkładają w dolot powietrza taką zwężkę aby silnik mniej powietrza dostawał (możesz to zauważyć w zapewne w rurce od filtra powietrza, za albo przed przepływomierzem nie pamiętam dokładnie).
myśleć...też bym umiał!