LPG poradźcie..

porady i pomoce
mayday411

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

LPG poradźcie..

#1

Nieprzeczytany post autor: mayday411 »

Witam
U mnie w autku rura która idzie do filtra powietrza jest odwrócona tak zeby podczas jazdy nie nabierał powietrza bo inaczej zgaśnie na LPG. Poza tym na gazie chodzi super. Jednak jak jade na benzynie to przy dużych prędkościach - ostatnio przy 170 km/h zapaliła sie kontrolka od silnika, jak mu zdjąłem noge z gazu -oczywiście jadąć na benzynie konrolka zgasła. Podejrzewam ze zrobiła sie zła mieszanka bo paliwka ciągnął z baku a powietrza nie dostawał. Poza tym na benzynie jakoś dziwnie jest słabszy, podejrzewam ze to przez tą odwróconą rurkę która nie daje mu powietrza tyle ile powinna. Sam już nie wiem. jak wy macie to rozwiązane żeby śmigał dobrze na benzynie i na gazie. Bo u mnie narazie super śmiga na gazie a gorzej na benzynie. Słyszałem że przy sekwencyjnym gazie nie ma tego problemu ale ja mam model sarszą instalację z 2005 roku. Macie jakies pomysły na to może jakaś zwężka przy filtrze powietrza czy coś...
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L

graba

Astro-maniak
Posty: 770
Rejestracja: 26 maja 2007, 17:16
Imię: Piotrek
Auto: Astra G
Silnik: Z14XEP
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Słupsk

#2

Nieprzeczytany post autor: graba »

powiem Ci tak...mam tak samo jak Ty...takie same objawy
według mnie nie ma co cudować...coś za cos
najwazniejsze żeby na gazie smigało...i dlatego dopływ od powietrza musi byc tak jak jest teraz
taki urok
Jeżeli trzeci dzień z kolei nie chce ci się pracować, to znaczy, że już środa ;)

Awatar użytkownika
luka153

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2008, 7:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jednorożec
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: luka153 »

Normalne że masz słabszy samochód ponieważ gazownicy przy montażu zwykłych instalacji wkładają w dolot powietrza taką zwężkę aby silnik mniej powietrza dostawał (możesz to zauważyć w zapewne w rurce od filtra powietrza, za albo przed przepływomierzem nie pamiętam dokładnie). Tego problemu nie ma kiedy masz gaz sekwencję bo jest to bezpośredni e podłączenie się pod wtryski i wtedy samochód na gazie chodzi tak samo jak na paliwie. W zwykłych instalacjach aby samochód nie gasł najlepiej odwróć rurkę przed filtrem od dolotu tak, aby sam zasysał powietrze. Myślę że check będzie ci się świecił ciągle po przejechaniu kilku tys km bo wtedy rośnie stężenie dwutlenku węgla. ;)
pozdro

mayday411

Astro-maniak
Posty: 133
Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: mayday411 »

No w sumie macie racje nie ma co kombinować bo i tak 95% jeżdze na LPG wiec ważne żeby na gazie śmigał. Jak zacznie szwankować na gazie to się bedę wtedy martwił. Narazie zrobiłem 20 tys na gazie i zero problemów. Nic nie wymieniałem i nie regulowałem, auto fajnie wchodzi na obroty, moe dławi się itp. No może trzeba by było wymienić jakiś filterek, chociaż tak jak pisze nic sie mu nie dzieje wiec moze narazie nic nie ruszam, dzięki i pozdrawiam
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: dresat »

luka153,
luka153 pisze:ponieważ gazownicy przy montażu zwykłych instalacji wkładają w dolot powietrza taką zwężkę aby silnik mniej powietrza dostawał (możesz to zauważyć w zapewne w rurce od filtra powietrza, za albo przed przepływomierzem nie pamiętam dokładnie).
Możesz napisać, skąd masz taką wiedzę :shock: ?
myśleć...też bym umiał!

ODPOWIEDZ