gaśnie, dławi się, wariuje

porady i pomoce
iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

gaśnie, dławi się, wariuje

#1

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

No i mam taki problem z gazem:

1)załóżmy jadę 80 km/h i wrzucam na luz. Raz obroty spadają na 500, raz zostaja na 900 a czasem jeszcze wogóle spadają do zera i auto mi gaśnie :/
2) na rozgrzanym silniku jak odpalam to obroty falują i auto się całe telepie, czasami też gaśnie
3) dzisiaj zapalił mi się chceck engine i zgasł po 5 minutach sam
ktoś wie co jest przyczyną ? Filtr gazu , powietrza mają niecałe 3 tys km. Cała elektronika gazu ma może 1 miesiąc i jeszcze jest na gwarancji.

Wszystko zaczęło mi się od czasu kiedy wyjąłem akumulator na 2-3 godzinki.

Czy kwestia regulacji tu coś pomoże ?
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Skoro zapalil sie CE to musisz wymrygac bledy ;) Po drugie...jesli mozliwosc ze wyciagajac aku, "wyzerowles" instalacje. U mnie mial miejsce taki objaw - choc to ponoc jest niemozliwe ;) Moze byc problemik silniczka krokowego - wyczysc go ;) No i ten luz...pamietaj ze autko na gazie jest bardzo podatne na zmainy ilosci powietrza. Gdy jedziesz szybko, sila pedu wtlaczasz pod maske duze ilosci powietrza i gdy "przerwiesz bieg" automatycznie autko chce wrocic na ok 900-1000obrotow ale ilosc powietrza moze byc za duza i "zdmuchuje" plomien ;) ( napisz jak masz rozwiazna kwestie dolotu - zwezka?) Mysle ze nie ma sie co martwic, tylko smigaj do serwisu niech podlacza kompa i sprawdza ilosc krokow silniczka i reszte ustawien.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Pewnie, jeszcze oblukaj swieczki i jak wygladaja przewody WN, moze cos sie poluzowalo...
Uklad zaplonowy w chwilie kiedy jest LPG musi byc w 100% pewny ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: dresat »

iwan87, Odwrócenie ku szybie wlotu powietrza przy pomocy giętkiej rurki jest wg kilku gaziarzy, z którymi rozmawiałem - nie tylko o gazie - nieodzowne; inaczej w opisanej przez Ciebie sytuacji masz zjawisko "zdmuchnięcia" przez nagły nadmiar powietrza. Możesz też na początek zdjąć taki gumopodobny łącznik między króćcem przy reflektorze a dolotem powietrza do obudowy. Świece i kable nowe?
myśleć...też bym umiał!

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

świece i kable mają nei więcej jak 10 tys.... dolot powietrza mam obrocony w kierunku szyby
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: dresat »

iwan87, Dla przypomnienia...zakładałeś sekwencję, czy II-gą generację? Masz gwarancję, a zatem tam, gdzie zakladałeś, powinni sprawdzić ustawienia - jak pisze Marys.
myśleć...też bym umiał!

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

przerobiłem z I generacja na II :d tzn włożyłem cała elektronike BINGO M :) Pojade jutro może coś wykombinują :)
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ