gaśnie, dławi się, wariuje
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
gaśnie, dławi się, wariuje
No i mam taki problem z gazem:
1)załóżmy jadę 80 km/h i wrzucam na luz. Raz obroty spadają na 500, raz zostaja na 900 a czasem jeszcze wogóle spadają do zera i auto mi gaśnie :/
2) na rozgrzanym silniku jak odpalam to obroty falują i auto się całe telepie, czasami też gaśnie
3) dzisiaj zapalił mi się chceck engine i zgasł po 5 minutach sam
ktoś wie co jest przyczyną ? Filtr gazu , powietrza mają niecałe 3 tys km. Cała elektronika gazu ma może 1 miesiąc i jeszcze jest na gwarancji.
Wszystko zaczęło mi się od czasu kiedy wyjąłem akumulator na 2-3 godzinki.
Czy kwestia regulacji tu coś pomoże ?
1)załóżmy jadę 80 km/h i wrzucam na luz. Raz obroty spadają na 500, raz zostaja na 900 a czasem jeszcze wogóle spadają do zera i auto mi gaśnie :/
2) na rozgrzanym silniku jak odpalam to obroty falują i auto się całe telepie, czasami też gaśnie
3) dzisiaj zapalił mi się chceck engine i zgasł po 5 minutach sam
ktoś wie co jest przyczyną ? Filtr gazu , powietrza mają niecałe 3 tys km. Cała elektronika gazu ma może 1 miesiąc i jeszcze jest na gwarancji.
Wszystko zaczęło mi się od czasu kiedy wyjąłem akumulator na 2-3 godzinki.
Czy kwestia regulacji tu coś pomoże ?
Black Lady from Cracow
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Skoro zapalil sie CE to musisz wymrygac bledy Po drugie...jesli mozliwosc ze wyciagajac aku, "wyzerowles" instalacje. U mnie mial miejsce taki objaw - choc to ponoc jest niemozliwe Moze byc problemik silniczka krokowego - wyczysc go No i ten luz...pamietaj ze autko na gazie jest bardzo podatne na zmainy ilosci powietrza. Gdy jedziesz szybko, sila pedu wtlaczasz pod maske duze ilosci powietrza i gdy "przerwiesz bieg" automatycznie autko chce wrocic na ok 900-1000obrotow ale ilosc powietrza moze byc za duza i "zdmuchuje" plomien ( napisz jak masz rozwiazna kwestie dolotu - zwezka?) Mysle ze nie ma sie co martwic, tylko smigaj do serwisu niech podlacza kompa i sprawdza ilosc krokow silniczka i reszte ustawien.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
iwan87, Odwrócenie ku szybie wlotu powietrza przy pomocy giętkiej rurki jest wg kilku gaziarzy, z którymi rozmawiałem - nie tylko o gazie - nieodzowne; inaczej w opisanej przez Ciebie sytuacji masz zjawisko "zdmuchnięcia" przez nagły nadmiar powietrza. Możesz też na początek zdjąć taki gumopodobny łącznik między króćcem przy reflektorze a dolotem powietrza do obudowy. Świece i kable nowe?
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: