Astra Bertone 2.0 Turbo LPG ???

porady i pomoce
Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#11

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Panowie piszemy na temat albo wcale.

Nastepne wypowiedzi OT beda nagradzane ostrzezeniami!!!
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Spokojnie mozesz wkladac gaz do turbo. Kwestia tego ze musisz miec instalacje sekwencyjna na dobrym reduktorze i wydajnym albo na dwoch, ponadto wtryski musza byc o duzej srednicy zeby wyrabialy przy dluzszych czasach otwarcia. Instalacja musi bycdobrze wyregulowana zeby mieszanka nie byla za uboga i wtedy temperatura napewno nie bedzie wyzsza i nic z zaworami wydechowymi ani turbo nie ma prawa sie stac. Olej trzeba troszke czesciej wymieniac (dobry polsyntetyk wymieniasz co 7-8 tys km.)

A jak ktos mowi ze zarznal turbo przez gaz to tylko i wylacznie przez to ze chcial zaoszczedzic sporo na gazie i za uboga mieszanke ustawil i temperatura spalin byla wyzsza i przez to turbo sie zatarlo.

LIcz sie z tym ze jak poprawnie wyregulujesz czasy wtryskow gazu to bedzie palic okolo 30-35% wiecej gazu niz benzyny. Aha i stroic najlepiej na hamowni.

ac_schnitzer

Astro-maniak
Posty: 534
Rejestracja: 21 gru 2006, 22:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: ac_schnitzer »

poszlo na PW moje info w tym temacie


gazowlaem audi TT 1.8turbo, zafire i astre OPC, audi a6 biturbo i wszystko zapierd... az milo na gazie ;)


podstawa to dobra instalacja LPG

polecam BRC sequent 24 lub holenderskiego PRINSa


koszt nie maly, ale nie ma co na tym oszczedzac. lepiej wylozyc wiecej za instalacje, niz miec pozniej problemy z regolacja...

PRINS - chodzi na wtryskiwaczach KEIHIN, czyli z gornej polki jakosciowo, sa bardzo wydajne i maja bardzo duza szybkosc dzialania
Do teog reduktor daje ok 2.2 -2.5 bara cisnienia, wiec gaz jest dobrze wtryskiwany ;)


i tak jak ktos pisal, ze b e dize palil troszke wiecej gazu niz powinien, to lic ze to i tak bedize gaz za 2.15 niz benzyna za 4.60 :mrgreen:

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#14

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Czy kolor czerwony nie jest wystarczajaco widoczny? To jest dzial "TECHNICZNY" i wszystkie....powtarzam WSZYSTKIE posty nie na temat lub nie wnoszace nic do tematu beda kasowane. Na technicznym ma byc porzadek, by inni mogli latwiej korzystac z wyszukiwarki.
Masz cos sensownego do napisania o LPG i turbo - napisz. Ale jesli masz zamiar pisac posty typu "oo tez tak slyszalem", ":gaz to zło" itd bedzie to usuwane.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Dodam tylko, że jeśli nabijanie bezsensownych postów się nie skończy będą niespodzianki przy logowaniu !!!

Sorki Maryś za moje 3 grosze.
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Robertnet

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 10 cze 2008, 10:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Ostrołeka
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Robertnet »

a ja radze wejśc na astra coupe forum ,tam jest duzo napisane o LPG do leta. przy spokojnej jezdzie let pali 7-9 litrów benzyny, wiec czy ja wiem czy warto gazować?? wszystko zalezy ile km miesiecznie chce sie robic oraz ile czasu zamierza pojezdzic, bardziej silniki VW turbo znosza gaz niz opla,
x14xe corsa B- była :(
obecnie G-coupe bertone

szary86

Astro-maniak
Posty: 106
Rejestracja: 06 maja 2008, 0:11
Imię: Paweł
Auto: Astra Coupe Bertone
Silnik: Z22SE
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Węgrów-Warszawa
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: szary86 »

Tak, jasne że do posiadaczy coupetek zwruciłem się z tym zapytaniem. Ale oni są nastawieni na anty. LPG nie do turbolota. Wychodzą z założenia iż jak cię nie stać na utrzymanie to nie kupuj Turbo. Tak zdecydowana większość z nich sie wypowiada.

Na tamtejszym forum za cytowalem dla mnie przynajmniej cenna rade od kolegi ac_schnitzer

To jemu z kolei się dostało. Gdyż forumowicz o nicku Arti napisał tak:

Arti pisze:

Kolega ac schnitzer ma zdjęcie swojej BMW Compact w roczniku zbliżonym do mojej daty urodzenia (no prawie :D ) i jakoś nie chce mi się wierzyć w jego motoryzacyjną przeszłość przedstawioną w tym poście. Jak ktoś miał takie furki jak on opisał to raczej nie przerzuca się na takiego kibla jak stare BMW. Ja też mogę napisać, że miałem Ferrari 430, potem je uturbiłem a na koniec zagazowałem :^o . A jeżeli chodzi o zagazowywanie turbolotów to opinia każdego kto się trochę na tym zna jest tylko jedna [-X . Ci którzy twierdzą inaczej powiedzą ci też, że do nowoczesna diesla z common railem można lać opałówkę i świetnie jezdzi
Ja mu wytłumaczyłem na łamach forum iż to tylko gazownik z doświadczeniem montażu LPG z Turbo. A to nie jego samochody, tylko że jeździ do Niemiec na montaż. Ale jak widać są tacy co błędnie interpretują..........
Irmscher + Steinmetz = Ideał

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

Aha zapomnialem dodac: IRMSCHER produkuje orginalne zestawy LPG kit do aut Opla pod konkretne silniki. Przede wszystkim robi zestawy pod mocne silniki: Z20LEH, Z20LET, Z20LEL, Z20LER, X20ER itp. Poszukaj na niemieckim ebayu to sam zobaczysz. Problem tylko w tym ze taki lpg kit irmschera kosztuje duzo wiecej niz zestaw prinsa.

ODPOWIEDZ