Za uboga lub za bogata mieszanka na LPG
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Dla zainteresowanych ja mam tak z sondą ale w instalacji bez silniczka krokowego i tam chyba nie da się wyregulować bo jak jadę ze stałą prędkością to jest OK a np. po zatrzymaniu jak jest ciepły silnik i zaciągnie trochę ciepłego powietrza to wyskakują błędy uboga/godata mieszanka.
[ Dodano: 2008-06-24, 12:26 ]
oczywiście uboga/bogata
[ Dodano: 2008-06-24, 12:26 ]
oczywiście uboga/bogata
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
To jak Ci zaciagnie cieplego powietrza na postoju to masz za bogata ieszanke bo cieple powietrze jest rzedsze niz chlodne czyli jest go mniej na 1litr i silnik wowczas dostaje za duzo paliwa a za malo powietrza.VINCI pisze: a np. po zatrzymaniu jak jest ciepły silnik i zaciągnie trochę ciepłego powietrza to wyskakują błędy uboga/godata mieszanka.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Witam ! Ja od kilku dni mam podobny problem z CHECKiem. Zawór zaślepiony instalacja II generacji i był spokój z 2m-c nic sie nie działo paliła ok 9-10L w jeżdzie mieszanej.
Może troche jej pocisłem +klima zajechałem na CPN i okazało się 13,5L
Myśle że zadużo więc zdjołem rure z dolotu powietrza (konstrukcja własna) odpaliłem samochód i po kilku metrach zapaliła się kontrolka CHECK. przejechałem z 2km stanołem i założyłem znów rure na dolot powietrza a tu kapa CHECK zaświeca się prawie ciągle -gaśnie na chwile nawet zapala się na benzynie jak jade i gaśnie . Kiedyś tak miałem ale jak zaślepiłem ERG to się uspokojiło. Byłem u gazownika podłączył pod kąpa i powiedział że instalacja jest ok sonda śmiga elegancko.
Ma ktoś może jaką sugestie? A ja ide odczytać kod.
[ Dodano: 2008-06-27, 13:37 ]
Jakiś dziwny kod : 1raz potem sek przerwy 4razy sek przerwy 10 razy sek przerwy i 5razy . Następnie dłuższa przerwa (3 sek) i od nowa to samo 1,4,10,5 nie wiem jak go odczytać-co znaczy?
Może troche jej pocisłem +klima zajechałem na CPN i okazało się 13,5L
Myśle że zadużo więc zdjołem rure z dolotu powietrza (konstrukcja własna) odpaliłem samochód i po kilku metrach zapaliła się kontrolka CHECK. przejechałem z 2km stanołem i założyłem znów rure na dolot powietrza a tu kapa CHECK zaświeca się prawie ciągle -gaśnie na chwile nawet zapala się na benzynie jak jade i gaśnie . Kiedyś tak miałem ale jak zaślepiłem ERG to się uspokojiło. Byłem u gazownika podłączył pod kąpa i powiedział że instalacja jest ok sonda śmiga elegancko.
Ma ktoś może jaką sugestie? A ja ide odczytać kod.
[ Dodano: 2008-06-27, 13:37 ]
Jakiś dziwny kod : 1raz potem sek przerwy 4razy sek przerwy 10 razy sek przerwy i 5razy . Następnie dłuższa przerwa (3 sek) i od nowa to samo 1,4,10,5 nie wiem jak go odczytać-co znaczy?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 cze 2008, 13:20
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pruszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt: