Za uboga lub za bogata mieszanka na LPG

porady i pomoce
VINCI

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: VINCI »

Dla zainteresowanych ja mam tak z sondą ale w instalacji bez silniczka krokowego i tam chyba nie da się wyregulować bo jak jadę ze stałą prędkością to jest OK a np. po zatrzymaniu jak jest ciepły silnik i zaciągnie trochę ciepłego powietrza to wyskakują błędy uboga/godata mieszanka.

[ Dodano: 2008-06-24, 12:26 ]
oczywiście uboga/bogata :D

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

a masz sekwencje??

VINCI

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: VINCI »

Nie właśnie zwykłą najprostszą instalację monowtrysk... Niewiem czy sekwencja nie współpracuje z sondą w doborze mieszanki, najlepiej kontaktuj się z gościem który zakładał sekwencję.

marcinpsk

Astro-maniak
Posty: 493
Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: marcinpsk »

VINCI pisze: a np. po zatrzymaniu jak jest ciepły silnik i zaciągnie trochę ciepłego powietrza to wyskakują błędy uboga/godata mieszanka.
To jak Ci zaciagnie cieplego powietrza na postoju to masz za bogata ieszanke bo cieple powietrze jest rzedsze niz chlodne czyli jest go mniej na 1litr i silnik wowczas dostaje za duzo paliwa a za malo powietrza.

VINCI

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 03 maja 2008, 13:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: VINCI »

Dokładnie tak a że nie mam silniczka krokowego to instalacja sama nie dobiera mieszanki poliwowej :cry:

ss11

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: ss11 »

Witam ! Ja od kilku dni mam podobny problem z CHECKiem. Zawór zaślepiony instalacja II generacji i był spokój z 2m-c nic sie nie działo paliła ok 9-10L w jeżdzie mieszanej.
Może troche jej pocisłem +klima zajechałem na CPN i okazało się 13,5L :shock:
Myśle że zadużo więc zdjołem rure z dolotu powietrza (konstrukcja własna) odpaliłem samochód i po kilku metrach zapaliła się kontrolka CHECK. przejechałem z 2km stanołem i założyłem znów rure na dolot powietrza a tu kapa CHECK zaświeca się prawie ciągle -gaśnie na chwile nawet zapala się na benzynie jak jade i gaśnie . Kiedyś tak miałem ale jak zaślepiłem ERG to się uspokojiło. Byłem u gazownika podłączył pod kąpa i powiedział że instalacja jest ok sonda śmiga elegancko.
Ma ktoś może jaką sugestie? A ja ide odczytać kod.

[ Dodano: 2008-06-27, 13:37 ]
Jakiś dziwny kod : 1raz potem sek przerwy 4razy sek przerwy 10 razy sek przerwy i 5razy . Następnie dłuższa przerwa (3 sek) i od nowa to samo 1,4,10,5 nie wiem jak go odczytać-co znaczy?

bartee

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 cze 2008, 13:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pruszcz
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: bartee »

Twój kod błędu to 1405 - Uszkodzenie zaworu EGR. Więcej nie wiem, ale skoro wczesniej było ok po zaślepieniu to moze poprostu musisz to spradzić. Gdzieś czytałem, że mimo zaślepienia kontrolka może sie zapalać.

ss11

Astro-maniak
Posty: 61
Rejestracja: 22 mar 2008, 18:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: ss11 »

wykręciłem ten zawór i wogule się nie da ruszyć tym gżybkiem ani w jedną ani w drugą strone chyba jest zatarty musze coś pokombinować aby go ruszyć.może zalać WD40 albo co?

ODPOWIEDZ