Wysokie spalanie LPG w Astrze C20NE
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
A jak samochod jest na benzyne i smierdzi benzyna to tez jest nieszczelnosc ?? Gaz ma to do siebie ze czasem smierdzi...Wszytsko zalezy od tego jakiego gazu sie zaleje...Dzisiaj zalalem gaz z auchana i nie dosc ze zaczelo mi smierdziec to odciecie przesunelo mi sie na 4 tys obrotów Powyzej tej liczby auto juz nie ciagnie...tak jakby mu gazu braklo...
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
kargul,
Jak samochód jest na benzynę i śmierdzi, to niestety, ale też jest nieszczelność! Wybacz, ale z lpg mam do czynienia od połowy 90-tych lat i NIGDY nie śmierdział mi gaz, jeśli wszystkie połączenia były szczelne. A co do gazu z Auchan: no cóż..."mniej zapłacisz - gorzej pojedziesz". Trzeba pamiętać, że latem są odwrócone proporcje propan-butan, czyli jak zimą było 60% propanu i 40% butanu, to teraz jest odwrotnie: 40% propanu i 60% butanu i stąd niekiedy zakłócenia zwłaszcza, gdy w mieszalni tańszego butanu dadzą jeszcze ciut więcej. Wzrasta też zużycie.kargul pisze:A jak samochod jest na benzyne i smierdzi benzyna to tez jest nieszczelnosc ?? Gaz ma to do siebie ze czasem smierdzi
myśleć...też bym umiał!
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
dresat, Wszystko ok...Ale przykladowo..Przekrecisz kilka razy kluczyk w stacyjce..Swiece sie zaleja..i chcac nie chcąc nieszczelnosci nie ma a benzyna musi smierdziec bo silnik jest zalany
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 13 maja 2008, 18:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
A właśnie że ma prawo śmierdzieć i mam na to dowód. Właśnie wczoraj wróciłem z regulacji LPG. Instalacja jak najbardziej szczelna. Zapach gazu to wina dziurki w tłumiku który przy zawirowaniach w powietrzu dostaje się do nadmuchu. Ale mój problem był inny. Wymieniłem filtr powietrza, kopułkę, palec, sprawdzili szczelność i wyregulowali. O dziwo... spalanie spadło do 14 l/100 km. Ale to wciąż o wiele za dużo. W Nidzicy jeździ kilka C20NE z gazem i im pali około 12l, i to są stare dorżnięte auta. A mój sprowadzony z Niemiec w 2007 od pierwszego właściciela, ja jestem drugim właścicielem . Nie zapier..... , jeżdżę wolno i pali 14. Od czego to teraz może zależeć?? Moę kupić nowy parownik???? Proszę wszystkich o wypowiedzenie się.
Pozdro
Pozdro
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jorge_Kampos,
Tylko ,że Twoje "prawo śmierdzenia" ma uwarunkowania pochodzące od usterki mechanicznej - choć co ma dziurka w tłumiku - którym? - do śmierdzenia omawianego w wątku??? Co do parownika - jeśli ma przejechane w instalacji powyżej 80kkm, to membrany powoli mogą być zesztywniałe. Jak dawno temu świece wymieniałeś? 8)Jorge_Kampos pisze: A właśnie że ma prawo śmierdzieć i mam na to dowód. Właśnie wczoraj wróciłem z regulacji LPG. Instalacja jak najbardziej szczelna. Zapach gazu to wina dziurki w tłumiku który przy zawirowaniach w powietrzu dostaje się do nadmuchu.
myśleć...też bym umiał!