Astra A pali za duzo LPG

porady i pomoce
dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: dresat »

ja37,
ja37 pisze:Ja się upieram przy swoim
Ależ wolno Ci, Imienniku! :D Gorzałkę "z gwinta" też pijałem, gdy była taka konieczność, a powinienem ze stugramówki, albo "musztardówki" - pamiętasz taką szklaneczkę?
Syrenka też była(jest?) do jeżdżenia, a przecież nie ma to, jak golfiak, choćby rzęch, ale VW... ;) Koniec dywagacji w sprawie.
myśleć...też bym umiał!

Awatar użytkownika
ozikus

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 23 paź 2008, 17:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: ozikus »

Panowie dalej nic nei mam powiedziane. Podsumowujmy:
1. Powiedzcie mi jak mam sprawdzic jaki mam dokładnie gaz (moge porobic zdjecia jakie tylko chcecie)
2. Co moge zrobic by to spalanie zmienszyc. Na tygodniu podjade do jakiegos innego gazownika i zobacze czy bedzie lepiej.
3. Jakie mogą byc ewentualne przyczyny
4. Nie jestem obeznany w silnikach itp. Studiuje informatyke w biznesie wiec gdyby miał zaprojektowac system obsługi agencji nieruchomosci nie ma problemu ale jesli miałbym sam wymienic klocki hamulcowe to robiłbym to cały dzien(i tak mi zeszlo jak chciłem sam zrobic - musiałem leciec po szwagra), wiec prosze o tłumaczenie da idioty
5. powiedzcie mi co mam wam sprawdzic - parametry fotki jakies filty itp.

I nie chce byc nie miły ale jak narazie to panowie sie kłuca i rzeczy nie związane z moim problemem ;) . Odłuzmy spory na bok i zróbmy burze mózgów.

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: dresat »

ozikus,
ozikus pisze:Co moge zrobic by to spalanie zmienszyc. Na tygodniu podjade do jakiegos innego gazownika i zobacze czy bedzie lepiej.
3. Jakie mogą byc ewentualne przyczyny
Wizyta u innego gazownika, to dobra decyzja. Jak już pisałem kilka postów wcześniej, do wielopunktowego wtrysku benzyny masz założoną - wg używanego w temacie nazewnictwa - II-gą (drugą) generację instalacji, która to generacja zasadniczo jest przeznaczona do jednopunktowego wtrysku benzyny z sondą lambda i katalizatorem. U Ciebie powinna być IV-ta generacja, czyli wielopunktowy (sekwencyjny) wtrysk gazu w fazie lotnej. Raczej nie pisałeś, czy sonda lambda jest sprawna; zatem należałoby ją sprawdzić. "Padnięta" sonda ma wpływ na wysokość spalania. Burzę mózgu to mamy po kolejnych wyborach... :D
myśleć...też bym umiał!

ODPOWIEDZ