Wita. Zacznę od historii.
Wymienione prawie wszystko: uszczelka pod głowicą, pierścienie, rozrząd, przewody NW, świece filtry... własnie od tygodnia nowy reduktor gazu.
Spalanie (jazda głownie miejska) w kwietniu ok 12,5 l, przed wymiana reduktora 14,5 l, teraz na nowym reduktorze doszło o 16 l.
Jakoś ponad miesiąc temu spadła mi opaska z gumy na dolocie filtra powietrza i wymieniając ją dobrze uszczelniłem i zamocowałem rurkę która doprowadza powietrze do filtra i jest wykręcona w kierunku tyłu komory. Może teraz dostaje za mało powietrza bo średnica tej rurki jest mniejsza od średnicy wlotu na obudowie filtra.
Zaczynam się zastanawiać co może być przyczyną. Jeszcze czeka mnie regulacja po ok 1000 km na nowym reduktorze... ale proszę o porady abym mógł gazownika trochę pomęczyć...
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Duże spalanie - brak pomysłów!
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 mar 2008, 23:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 sie 2008, 22:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Trzeba sprawdzić poprawność sygnału z sondy lambda, czy są prawidłowe oscylacje całym zakresie obrotów. Może jest problem z masą sterownika LPG? Do czego masz podłączona masę sterownika LPG? Sprawdź stan końcówek czy nie ma korozji/śniedzi.
Astra-G 1,6/16V Z16XEP twinport kombi LPG(Lovato,Bingo-M, E4,AEB426,kompensacja,MAP-emulator)